Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 05-07-2025, 19:14

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 25-03-2013, 21:00 
Offline

Rejestracja: 21-12-2011, 16:30
Posty: 18
Lokalizacja: Bielitz-Biala
Yeti 4x4 jest dostępna z silnikiem benzynowym 1,8 tyfusik w cenie ~85 tys. zł i z wysokoprężnymi, jeszcze droższymi - więc odpada. Poniżej 70 tys. z napędem 4x4 zostaje już tylko francuska myśl techniczna + rumuńska jakość (Ścierka).


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-03-2013, 21:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1384
Suzuki: Vitara S 4WD AT
macioo pisze:
IMO podobną kichę ma Mitsu ASX. 4x4 tylko w dieslu i benzyna tylko 4x2 i to "potwór 1,6!.

Należy dodać, że tak jest na naszym rynku, bo ogólnie samochód występuje w wersjach benzynowych 1.8 140KM oraz 2.0 150KM. Może pod logiem Citroena lub Peugeota będą większe silniki benzynowe...


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-03-2013, 20:23 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Maramich pisze:
Yeti 4x4 jest dostępna z silnikiem benzynowym 1,8 tyfusik w cenie ~85 tys. zł .

No i o takim silniku myślałem. W ubiegłym roku można było wyrwać ten model z takim silnikiem za kwotę nieco ponizej 80kpln


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-03-2013, 20:56 
Offline

Rejestracja: 09-08-2007, 13:23
Posty: 105
Lokalizacja: Olsztyn
macioo pisze:
Maramich pisze:
Yeti 4x4 jest dostępna z silnikiem benzynowym 1,8 tyfusik w cenie ~85 tys. zł .

No i o takim silniku myślałem. W ubiegłym roku można było wyrwać ten model z takim silnikiem za kwotę nieco ponizej 80kpln


macioo, sie chyba troche zagalopował z tymi poniżej 80kpln:lol: ja za swojego Zwierzaka dałem prawie 90kpln. w cenie 1.8 TSI, 4x4, 4-letnia gwarancja . I to w takiej konfiguracji wyposażenia była cena dość atrakcyjna. Pali to jak smok, w zasadzie chyba górna granica nie istnieje, dolna to już kwestia wagi prawej stopy, choć poniżej 7,7 jeszcze zejść mi się nie udało natomiast wskazania ok 17l/100km już widziałem :| Ale jeździ to to super! No cóż, kto....zabroni ;) Na forum Skody nie jestem jedynym dezerterem z obozu Suzuki.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-03-2013, 21:27 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12408
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Yeti 1.8 TSI kosztuje 86 850 PLN w wersji podstawowej (tylko 4 poduszki), ale można dostać rabat 5 700 PLN jeżeli weźmiesz u nich kredyt/leasing.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-03-2013, 22:03 
Offline

Rejestracja: 09-08-2007, 13:23
Posty: 105
Lokalizacja: Olsztyn
Jasne, niektórzy dealerzy Skody są bardzo elastyczni więc można ugrać duuużo więcej. Cena 86000 jest absolutnym minimum, wersja Ambition po minimalnym rabacie, bo jakoś trudno mi sobie wyobrazić potencjalną przesiadkę z SX na Yeti które, nie ma lakieru metalic, radia, felg aluminiowych, lakierowanych lusterek i klamek, manualną klimę :szok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-03-2013, 23:36 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Jeśli chodzi o przesiadkę na Yeti, to tylko jedna z potencjalnych opcji do rozważenia. Z opcji wyposażenia które wymieniłeś, najbardziej doskwierałby mi brak autoklimy. Lakier brałem pod uwagę biały (podoba mi sie taka wersja), lakierowane klamki i lusterka to bajer bez wpływu na komfort jazdy, alusy (i tak musiałbym dokupować stalówki do zimówek, to po prostu dokupiłbym używane alu), podobnie z radiem (można sobie wybrać inne niż fabryczne).
Dla mnie podstawa, to dobry silnik i niezły napęd 4x4. Co do spalania, to muszę się popytać w pracy, bo jest jedna taka i to pod dość ciężkim butem, ale jakoś nigdy o spalanie się nie dopytałem. Jeżeli średnie utrzyma się pomiędzy 8 a 10 litrów to będzie OK


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2013, 10:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1538
Suzuki: TM3 LR Highland
Ja miałem okazję pojeździć 4 tygodnie Yeti 1.8 TSI.
Ambition z pakietem z automatyczną klimą, skórą na kierownicy itp.
Po jakis tam rabatach kosztowała ponoć 90 tys pln w ubiegłym roku.

Osiągi bardzo dobre - dynamiczne auto. Można bardzo szybko pojeździc.
Spalanie dla mnie niekceptowalne.
Na autostradzie przy przelotowej 140 km/h brał ponad 11,5l/100km. W mieście podobnie.
Jedynie przy bardzo spokojnej jeździe krajówkami mieścilem się w 8 l.


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2013, 18:14 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
No to zużycie nieznacznie większe niż sx4/sedici 1,6. Ten 1 litr na 100km więcej za takie osiągi to niewielka cena.
Kolejny punkt na korzyść Yeti.


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2013, 19:44 
Offline

Rejestracja: 09-08-2007, 13:23
Posty: 105
Lokalizacja: Olsztyn
Miesięcznie robię jakieś 1200km, w porównaniu do Sedici Diesla za paliwo do Yeti 1.8 płacę więcej o jakieś 150-200zł. W mieście poniżej 10l/100 nie ma szans, w zależności od natężenia ruchu 11-13l to realne wartości, no i duży wzrost zużycia paliwa proporcjonalny do zwiększającej się prędkości na trasie. Aerodynamika kiosku robi swoje......i po 4 miesiącach wciąż mam nieodparte wrażenie, że Sedici prowadziło się odrobinę lepiej :szok: Może minie, gdy zmienię na letnie 17" 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-03-2013, 21:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1130
Wczoraj zakonczyla sie moja (juz druga) przygoda z marka Suzuki.
Nie wykluczam, ze jeszcze kiedys wroce do tej marki, jesli byc moze wypuszcza jakis model w ktorym sie "zabujam od pierwszego wejrzenia", ale ...
w tej chwili rozpoczynam nowa przygode, z nowa - dla mnie - marka Subaru.

Po 17 dniach od zamowienia, odebralem wreszcie swojego XV1.6 Comfort, a moj SX4, ktorego oddalem wczoraj przy odbiorze nowego samochodu
oczekuje juz na nowego nabywce...
... ktos w koncu bedzie przeciez musial zedrzec te jeszcze oryginalne tarcze i klocki, czy zmienic oryginalny wydech i pierwszy akumulator. Samochod jezdzi jeszcze na pierwszych oponach, wiec i one beda kiedys wymagaly wymiany, jezeli nie ze wzgledu na bieznik, to przynajmniej ze wzgledu na ich wiek :]

Ten SX4 okazal sie dla mnie dobrym wyborem i mam nadzieje ze moj aktualny nie okaze sie gorszym.


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 07:52 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12408
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Gratulacje!
Dealer wziął SX4 w rozliczeniu?

Mam nadzieję, że będziesz tu jeszcze zaglądał z radą czy odpowiedzią :|


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 12:11 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
SX4ever pisze:

Po 17 dniach od zamowienia, odebralem wreszcie swojego XV1.6

Ten SX4 okazal sie dla mnie dobrym wyborem i mam nadzieje ze moj aktualny nie okaze sie gorszym.

Gratulacje! Mam nadzieję na bogatą i uczciwą recenzję tego auta, bez marketingu. Jeszcze z rok i też bym kupował ale ciągle mam rozterki co do silnika i cen przeglądów.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 12:20 
Offline

Rejestracja: 09-08-2007, 13:23
Posty: 105
Lokalizacja: Olsztyn
Gdyby nie zaporowa cena zakupu i serwisowania to pewnie też bym się bliżej przyjrzał temu Subaru 8) W każdym razie, zadowolenia życzę :]


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 14:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-01-2011, 14:46
Posty: 708
funtchomas pisze:
W mieście poniżej 10l/100 nie ma szans, w zależności od natężenia ruchu 11-13l to realne wartości

Remote pisze:
Na autostradzie przy przelotowej 140 km/h brał ponad 11,5l/100km. W mieście podobnie.
Jedynie przy bardzo spokojnej jeździe krajówkami mieścilem się w 8 l.



Ciekawe czy ten nowy 1.8 TSI/TFSI 180KM jest ekon. czy spadło realne zużycie paliwa, nie marketingowe z instrukcji.


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 21:02 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
funtchomas pisze:
Gdyby nie zaporowa cena zakupu


Ja pewnie będę kupował za rok-półtora. Mam dwie opcje: albo najuboższa wersja 1,6 nowa (nie ukrywam, ze wolę nówki), albo lepsza wersja 2.0 jakaś 1-2 letnia (może jakaś po demo, zonie 500-tkę kupiłem tak roczną z przebiegiem 92km).
W tej wersji 1,6 fajną rzeczą jest reduktor i jakby dawała radę w trasie, to byłaby dobra opcja i nowa i taniej.


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2013, 22:25 
Offline

Rejestracja: 09-08-2007, 13:23
Posty: 105
Lokalizacja: Olsztyn
Ja też zawsze miałem nówki ale pojeździwszy różnymi modelami samochodów i diesle i benzynowe wolnossące 16v, 8v, wiem teraz jedno, TYLKO z turbo 8) po prostu lubię mieć szybko dużo mocy, jednym to odpowiada inni lubią kręcić do odcięcia. A, że poza producentami premium, nikt inny za bardzo turbo-benzyn nie oferuje, dokonałem wyboru jakiego dokonałem ;) Teraz przemyślałbym jeszcze Mazde CX-5, niestety bez turbo ale.... :] , na niemieckim rynku nie odstaje zbytnio cenowo od Skody, a u nas..... :|


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-04-2013, 19:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1130
macioo pisze:
SX4ever pisze:
... odebralem wreszcie swojego XV1.6 ...

Gratulacje! Mam nadzieję na bogatą i uczciwą recenzję tego auta, bez marketingu...

Na recenzje jeszcze za wczesnie, choc przejechalem juz ponad 1.400 km ale to praktycznie w dwa dni i nie mialem jeszcze mozliwosci
dokladniejszego poznania samochodu w eksploatacji na co dzien.

Sytuacja rodzinna zmusila mnie do naglego, nie planowanego przyjazdu do Kraju juz w dwa dni po odebraniu wozu.
Zaledwie zdazylem pozalatwiac najwazniejsze formalnosci i w droge z nieco ponad dwudziesto kilometrowym przebiegiem :(
Traktowalem go wiec "piano", starajac sie nie przyspieszac powyzej 120 km/h, i nie "krecic" wyzej jak 3,5 k.rpm.
Srednie spalanie u celu podrozy ustabilizowalo sie na poziomie 7,4 l/100 km.

Zima w okresie swiatecznym i nieodsniezone "drogi" osiedlowe daly mi wczesniej niz tego oczekiwalem mozliwosc sprawdzenia skutecznosci napedu
na dwie osie i reduktora.
Pomimo letniego ogumienia woz radzil sobie znakomicie w okolo dwudziestocentymetrowym mokrym sniegu, wieksze obawy mialem wiec
przed powrotem i jazda w warunkach zimowych na letnim ogumieniu autostrada.
Tutaj mialem nieco szczescia, bo po przejechaniu niespelna 100 km "zima sie skonczyla".
Po kilku przejazdach w kopnym sniegu i tylko na krotkich odcinkach spalanie srednie podnioslo sie do 7,8 l/100 km a po drodze powrotnej
ustabilizowalo sie na poziomie 7,6 L/100 km.

Wskazan nie zerowalem, bo wstyd powiedziec, ale jeszcze nawet nie wiedzialem jak to zrobic, a na studiowanie instrukcji obslugi nie mialem jeszcze
wlasciwie ani czasu, ani okazji.
Nie potrafie wiec jeszcze nawet powiedziec jakie wystepuja rozbieznosci pomiedzy obliczeniami kompa, a faktycznym zuzyciem paliwa
bliczonym "na piechote".
Oczywiscie zdaje sobie sprawe z faktu ze takie zuzycie srednie ma sie nijak do tego co mnie oczekuje na krotkich odcinkach na co dzien w miescie,
wiec na razie na ten temat nie ma sensu dyskutowac.
Pojezdze dluzej, w warunkach bardziej zblizonych do moich codziennych, bedzie i material do porownan z moim starym SX4.

Za jakis czas, kiedy poznam juz lepiej to auto i minie mi juz ten okres zachwytu nowym nabytkiem, napisze cos wiecej, starajac sie ocenic ten woz
z nieco bardziej obiektywnej perspektywy.

Mysle jednak, ze zrobie to wowczas w "Hyde Parku" aby tutaj juz wiecej nie zasmiecac, a do tego czasu,
jesli ktos ma jakies pytanie dotyczace takiego modelu, to prosze nie tutaj a za posrednictwem PW.


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-04-2013, 08:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1538
Suzuki: TM3 LR Highland
Bandit1 pisze:
funtchomas pisze:
W mieście poniżej 10l/100 nie ma szans, w zależności od natężenia ruchu 11-13l to realne wartości

Remote pisze:
Na autostradzie przy przelotowej 140 km/h brał ponad 11,5l/100km. W mieście podobnie.
Jedynie przy bardzo spokojnej jeździe krajówkami mieścilem się w 8 l.



Ciekawe czy ten nowy 1.8 TSI/TFSI 180KM jest ekon. czy spadło realne zużycie paliwa, nie marketingowe z instrukcji.


Moim zdaniem nic sie nie da zrobić sensownego z tym spalaniem.
Auto ma CX=0,37 więc powyzej 100 km/h opór robi już swoje. Może przy wiekszej mocy zeszli troche z przełożeniem 6 biegu i wtedy jakies 0,3-0,4 l jest mozliwe do obniżenia...


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-04-2013, 18:11 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12408
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Tymczasem w dalekich Chinach SX4 przeszedł kowalski face lifting :]
Obrazek

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-04-2013, 19:13 
Offline

Rejestracja: 21-12-2011, 16:30
Posty: 18
Lokalizacja: Bielitz-Biala
Zaiste, kowalski lifting :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-04-2013, 17:24 
Offline

Rejestracja: 04-01-2008, 22:05
Posty: 59
Lokalizacja: Mysłowice
Dostałem listowną informacje o nowym modelu SX4, oraz specjalnej cenie przedsprzedażnej dla posiadaczy starego modelu, o cenie ani słowa :). W kopercie także folder nowego modelu oraz prezentacji SX4 w wybranych salonach przed wakacjami.

_________________
Krzysztof


Ostatnio zmieniony 29-04-2013, 20:51 przez Krzy$, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 29-04-2013, 18:16 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12408
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
To ciekawe!
Zapisywałeś się czy SMP tak samo z siebie?
Ja tylko usłyszałem, że będą zapraszać ludzi na prezentację i dają upust "lojalnościowy".


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-04-2013, 20:51 
Offline

Rejestracja: 04-01-2008, 22:05
Posty: 59
Lokalizacja: Mysłowice
Sami od siebie, zawsze dostawałem zaproszenia na przeglądy na zimę lub wiosnę.

_________________
Krzysztof


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-04-2013, 08:03 
Offline

Rejestracja: 22-03-2011, 20:21
Posty: 222
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Swift
Ja też dostałem liścik i katalog i to nawet 2 sztuki, dokładniej to samo 2 razy. Jak napiszę co sądzę o marce suzuki temu dyrektorowi od marketingu co się podpisał, to mi więcej nie przyśle :] .


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]