Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-07-2025, 12:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05-09-2011, 09:42 
Offline

Rejestracja: 05-09-2011, 06:11
Posty: 1
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników Vitarek. Od wczoraj stałem sie posiadaczem modelu z 1989r 1.6 JLX w cabrio. Autko w stanie technicznym dobrym, pod spodem zakonserwowane, niezgnite. Na karoseri kilka drobnych pryszczy. A teraz mam odrazu kilka pytań, bo pewnie niektórzy z was już przerabiali te tematy, mianowicie:
1. Niemam hamulca ręcznego, prawdopodobnie zatarta linka, z tyłu hamulec ręczny działa na zasadzie rozporu szczęk?
2. Obroty silnika po włączeniu świateł automatycznie sie podnoszą. Samochód jest zagazowany i na zimnym silniku nie bardzo chce chodzić na gazie, niema wolnych obrotów, dopiero po włączeniu świateł chodzi i ma obroty około 1500rpm. Dodatkowo czy jak zapalam go na benzynie z rana to powinien mieć obroty 2000rpm (po pewnym czasie zchodzą do 1200rpm. No i oczywiście falują, jest jakiś silnik krokowy, który sie czyśći?
3.Niedziałają mi przeciwmgielne tylne i dołożone przednie, być może wsio podpięte pod jeden orginalny guzik, gdzie są jakieś przekaźniki, bezpieczniki?
4.Delikatnie na skręconych kołach pdczas jazdy odzywa sie jeden przegub, wymieniać czy narazie jeździć tak jak jest?
5.Jakie macie spalanie gazu przy takich silniczkach bo u mnie wychodzi około 14litrów na 100km z tym że mam koła 295x50x15.
Na razie chyba tyle jak mi sie coś przypomni to dopisze i oczywiście z góry dziękuje za wszystkie wskazuwki i odpowiedzi.
Pozdrawiam Grzesiek.


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-09-2011, 18:52 
Offline

Rejestracja: 05-09-2011, 19:16
Posty: 24
Lokalizacja: ZŁOTÓW
1.Nie wiem jakie masz hamulce ,jeśli nie lukasa to ręczny działa na zasadzie rozpierania szczęk z samo-regulatorem skokowym .Ręczny z tymi hamulcami działają słabo,ja na przykład co przegląd podciągałem na samo-regulatorach i ledwo przechodził.
2 .Kłania się regulacja gazu jeśli falują obroty ,2000rpm to normalne na zimnym silniku .Nie wiem czy masz założony silnik krokowy przy gazie.
3.Część bezpieczników jest przy aku,reszta pod kierownicą.Tylne przeciwmgielne często nie świecą ponieważ skorodowały blaszki lamp lub zgniły przewody od lamp do kostki w lewym tylnym błotniku za lampą.
4.Wyłącz napęd i sprzęgiełka wtedy przeguby nie kręcą się i nie będzie problemu,jeśli padnie przegub to przywleczesz się na tylnym napędzie :lol:
5.Ja mam koła 215-15 pali latem na trasie przy przepisowej jeździe 10 (zaznaczam że jeżdżę mało agresywnie na drogach :szalony: )


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]