Cos mi sie wydaje ze Twoj silnik
pali tylko na trzech garach...
Nie..., a tak na powaznie, przejrzalem Twoje posty i zastanowilo mnie to utrzymywanie sie obrotow na poziomie 2.000/min.
Tak sobie "wykombinowalem" (nie jestem mechanikiem wiec moge sie mylic), ze odpowiada to mniej wiecej obrotom zimnego silnika na "ssaniu".
Na "ssaniu" zuzycie paliwa na poziomie ok.10 litrow i nieco wiecej, byloby dla tego malego silnika normalna wartoscia...
Gdyby teraz zalozyc, ze masz np.niesprawny czujnik temperatury, to wszystkie objawy moglyby pasowac.
Czujnik podajac falszywie zbyt niska temperature wywolywalby automatycznie odpowiednia reakcje elektroniki sterowania silnikiem,
a wiec podniesienie obrotow biegu jalowego i bogatsza mieszanke.
Przy tym wszystkim, jako ze jest to "normalny" proces, prawdopodobnie nie zostalby rowniez "zapisany" zaden blad, co wyjasnialoby rowniez dlaczego nie mogles
zadnego bledu odczytac.
Sa to naturalnie tylko maje laickie przemyslenia na ten temat, ale moze warto byloby to przedyskutowac z kims kto ma nieco wieksze pojecie o silnikach.
Pozdrawiam i zycze powodzenia!