Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 21-06-2025, 20:45

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 10-11-2007, 21:41 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Oby tak dalej :)
Co do felg, to normalnie kosztują 200 zł/szt (bez promocji). Zobacz sobie ile kosztują 16" u tzw. japońskiej konkurencji :D
Ja kupiłem 16" stalowe za 145 zł/szt. + kołpaki oryginalne za 50 zł/szt., a więc da się taniej ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 00:15 
Offline

Rejestracja: 01-11-2007, 12:00
Posty: 129
Poprzednie autko: Śkoda Fabia Kombi 1,2
Minusy:
- mniejszy bagażnik, ale to da się nadrobić jakimś boxem na relingach,
- jednak słabsze światła zewnętrzne,
- zdecydowanie słabsze oświetlenie terenu przy cofaniu w ciemnościach,
- lusterko wewnętrzne lekko drży, ale można się przyzwyczaić (lubię wiedzieć kto za mną jedzie, odczytuję i zapamiętuję nr rejestracyjne - mania taka jakaś, przeszkadza mi jednak w tym dodatkowo napis "albo Suzuki, albo nic"),
- plastiki wewnętrzne - te gładkie, mają swój urok, ale widać na nich ślady dotyku i są podatne na zarysowania, trzeba uważać,
- elektryczne otwieranie szyb - trzeba trzymać przycisk do końca, aby je całkowicie zamknąć lub otworzyć.
Plusy:
+ swoboda i przestronność wnętrza, nie jechałem jeszcze z tyłu, ale z opowiadań wiem, że jest super,
+ możliwość wyboru napędu - w czasie jazdy po śniegu rewelacja,
+ wygodne prowadzenie w każdych niemal warunkach,
+ mniejszy stres podczas zjazdu na nieznane tereny i bezdroża,
+ lepsze wyposażenie,
+ w czasie jazdy oprócz muzyczki słychać przyjemne mruczenie silnika,
+ jeszcze niepowtarzalny wygląd powodujący obroty głów obserwatorów, przy poprzednim aucie czasami zdarzało się, że na światłach stały trzy jedna za drugą, z przeciwka jechały ze dwie oraz na poboczu stało ich kilka prawie jak tirówki,
+ przyjemne w odbiorze podświetlenie zegarów,
+ dobra pozycja za kierownicą, dla mnie fotele są wystarczająco wygodne,
+ rewelacyjna widoczność w lusterkach bocznych, a do słupków trzeba się przyzwyczaić,
+ sterowanie w kierownicy sprzętem audio,
+ skuteczne i szybkie odparowywanie szyb,
+ wbudowany system skandynawski obsługujący obowiązkowe w czasie jazdy światła mijania,
+ jeden wielki plus od żony - liczy na to, że za trzy cztery lata będzie to jej osobiste autko. W Suzi wszystko jej przypasowało, Śkoda była dla niej raczej beee pod względem jazdy, parkowania, i ogólnie, a była raptem tylko parę centymetrów dłuższa.

_________________
Tarzycjusz:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 12:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-09-2007, 07:53
Posty: 491
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
+ wbudowany system skandynawski obsługujący obowiązkowe w czasie jazdy światła mijania,

:szok: :szok: :szok: :szok:

U mnie tego nie ma :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 12:52 
Offline

Rejestracja: 01-11-2007, 12:00
Posty: 129
Jak widać Suzuki lubi zaskakiwać na "+" i na "-" :lol:

_________________
Tarzycjusz:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 14:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-09-2007, 07:53
Posty: 491
Lokalizacja: Szczecin
Miales to fabrycznie czy tez dolozyli Ci modul ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 14:45 
Offline

Rejestracja: 01-11-2007, 12:00
Posty: 129
Tak było od razu, nawet sam o tym nie wiedziałem, a raczej nie przypuszczałem, że tak jest, dopiero w czasie prezentacji okazało się, że to standard w tym egzemplarzu z czego oczywiście się ucieszyłem.

_________________
Tarzycjusz:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 14:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Niezły numer, Esiks4 :szok:
Ja w marcu 2007 pisałem do SMP z pytaniem o ten moduł, bo skandywawskie i wszystkie amerykańskie i kanadyjskie egzemplarze to mają. Odpowiedzieli, że na Polskę takiej opcji nie ma, chyba że w przyszłości wprowadzi to producent jako standard. I podziękowali za sugestię, którą "mieli wziąć pod uwagę" 8)

Czyżby wzięli :?: :szok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 15:27 
Offline

Rejestracja: 01-11-2007, 12:00
Posty: 129
Avalanche, no to może dzięki Tobie tak się stało :uznanie: . Może ktoś jeszcze się odezwie w tym temacie. Ja odbierałem auto w październiku (fizycznie w listopadzie), a więc od marca troszkę czasu upłynęło i może zdążyli to wdrożyć w produktach na Polskę.

_________________
Tarzycjusz:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 18:25 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Wątpię, ale były by to niezłe jaja :)
A było to tak:
Pod koniec lutego 2007 napisałem do SMP czy jest taki moduł w SX4 (bo jest w GV) lub czy planują montaż w związku z wchodzącymi przepisami o jeździe cały rok na światłach mijania. Zero odpowiedzi.
Napisałem więc do Szwecji z pytaniem czy ten moduł to wyposażenie standardowe, fabryczne, czy specjalnie na Skandynawię montują. A oni odpowiedzieli mi w ciągu 2 dni i przekazali (z własnej woli) mój list do SMP, skąd w ciągu następnych 3 dni przyszła odpowiedź. :D
SMP obiecało zgłosić tę uwagę i dodało, że najwcześniej może być taki moduł w produkcji jesiennej 8)

"Mając na uwadze Pańskie zapytanie, wskazujące, że funkcja świateł dziennych jest oczekiwana przez klientów w samochodach Suzuki, taką informację przekażę dla naszego działu handlowego, który przygotowuje specyfikacje samochodów w przyszłych zamówieniach."

Na wszelki wypadek napisałem to samo do MSC (suzuki.hu), ale tylko potwierdzili otrzymanie e-maila.


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 18:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-09-2007, 07:53
Posty: 491
Lokalizacja: Szczecin
:szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok: :szok:

Zenada jak dla mnie SMP dalo ciala :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 21:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2007, 14:18
Posty: 283
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
To ja może bardziej wrócę do tematu...
Wg. mnie największą wadą ogólnie Suzuki są SERWISY...i pozostawię to bez komentarza w tym dziale... 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-12-2007, 21:26 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Zachęcam do wstawiania ocen serwisów w dziale Oceniamy warsztaty :) :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-01-2008, 21:55 
Offline

Rejestracja: 05-10-2007, 18:31
Posty: 5
Od 3 tygodni jeżdżę miedzianą Suzi i jest rewelacja!!!!
Również posiadam wbudowaną opcję skandynawską, o czym nikt w salonie mnie nie poinformował...wyszło tak przypadkiem, ale że to duuuuuuży plus...narzekac nie będę.
Jestem urzeczona Suzuki i musze przyznać, że mam niezłą zabawę gdy widze te zaciekawione twarze przechodniów i zazdrosne spojrzenia innych kierowców :)))
Pozdro!
Justi vel Wine


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2008, 20:48 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
edi pisze:
Ponieważ przejechałem już dziś 22 km po wyjeździe z salonu , to podzielę się z Wami moimi wrażeniami po przesiadce z Seicenta.

Seicento 900, 145 000 tys km na liczniku. Jeżdżę nim od 8 lat, głownie po mieście i terenach podmiejskich - traktowałem go trochę jak terenówkę - generalnie super autko - nigdy mnie nie zawiodło, nawet w najgorszych i zaskakujących sytuacjach. Mam sentyment - wybaczcie.

1. W SX4 zdecydowanie mniej widzę z tyłu i po skosach do przodu.
2. Skrzynia biegów też ma problem lekki z dwójką i wstecznym, tyle że w Seicento to z powodu zużycia w mieście, a w SX4 dopiero wyrobi się.
3. Fabryczne głośniki SX4 grają jak fabryczne z Seicento - żadna różnica, choć ich więcej.
4. Nie mogę się przyzwyczaić do braku kluczyka i obrotomierza.
5. Bagażnik trochę w SX4 większy, ale lata gaśnica i trójkąt, będę mocował.
6. Szkoda, że zapasówka tylko dojazdowa.
7. Wypróbowałem SX4 na dziurach osiedlowych, gdzie Seicento sobie radziło ale wpadało prawie po podwozie w dziury. SX4 z racji większych kół i prześwitu (choć Seicento też ma wyjątkowo wysoki) poradziło sobie idealnie.

To tyle - reszty nie ma co porównywać.

Wybrałem SX4 ze względu na nasze wrocławskie drogi, tym samym kierowałem sie przy kupnie Seicento. Mam nadzieję, że znów dobrze wybrałem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2008, 22:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-12-2007, 10:23
Posty: 51
Lokalizacja: Wrocław
Dodam, że światła mijania tak samo kiepsko jak w Seicento. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2008, 22:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Światła niektórzy mają źle ustawione fabrycznie.
Jeżeli chodzi o jasność, to zalecam wymianę żarówek na jakieś +25-50%.


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2008, 22:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-12-2007, 10:23
Posty: 51
Lokalizacja: Wrocław
Avalanche pisze:
Światła niektórzy mają źle ustawione fabrycznie.
Jeżeli chodzi o jasność, to zalecam wymianę żarówek na jakieś +25-50%.


Będę najpóźniej za dwa miesiące na pierwszym przeglądzie to poprosze ASOwców, żeby mi dobrze światła ustawili, jak nie pomoże, to znaczy, ze mam za duże wymagania i może wymienię żarówki. ;)


Na górę
Post: 05-03-2008, 15:53 
Offline

Rejestracja: 08-12-2007, 17:58
Posty: 48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Światła nie sa żle ustawione, lewe troche za nisko (jak już gdzies to na forum było napisane). Pojechałem sprawdzić do diagnostów po wymianie żarówek Philips +50 (warto).


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-03-2008, 19:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-09-2007, 07:53
Posty: 491
Lokalizacja: Szczecin
Diagnosta,diagnoscie nierowny,podnies sobie swiatla i wtedy jedz na stacje :)


Na górę
Post: 05-03-2008, 21:00 
Offline

Rejestracja: 08-12-2007, 17:58
Posty: 48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Po sprawdzenie na przyrządzie podniósł o około 1 obrót lewe, prawe dobre (Diagności, czyli stacja diagnostyczna).


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2008, 17:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-02-2008, 20:07
Posty: 61
Lokalizacja: Płock
Wg mnie autko ma strasznie twarde zawieszenie. Mój kolega ma Audi a3 z fabrycznym, sportowym zawieszeniem i niewiele się różni od mojego Sedici :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2008, 18:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2007, 14:18
Posty: 283
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Giorgio pisze:
Wg mnie autko ma strasznie twarde zawieszenie. Mój kolega ma Audi a3 z fabrycznym, sportowym zawieszeniem i niewiele się różni od mojego Sedici :(


To chyba te samochody się jednak różnią zawieszeniowo...bo wg. mnie zawieszenie Suzuki jest bardzo miękkie...wręcz przypomina Amerykańskie...


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2008, 18:15 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Zawieszenie?
Jak amerykańskie? :lol:

A w Ameryce tak piszą o SX4:
"The Sport version I drove did have one memorable attribute: it was dang fun to drive, especially for the price.
When you're driving a new car that starts under $15,000, you usually don't expect much driving satisfaction. More often than not, it's just about the simple act of transportation -- moving you and your stuff from one point to another.
In the SX4, though, you get a sense that engineers actually cared about how the car felt to pilot. Things like steering feel, engine response, handling dynamics and brake feedback -- stuff normally associated with BMWs -- all feel like they've been tweaked to make the driver happy. When Suzuki touts the SX4's "sport tuned suspension," it's definitely more than marketing hyperbole.Then there's the engine -- oh, that wonderful engine.
In cheap cars, you usually get the impression that the engine would be a better fit powering a chainsaw or Weed Eater. In this one, though, the engine seems to grin when you push it. It lets out a happy squeal and instantly, effortlessly, freely responds to whatever your right foot desires."


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2008, 18:41 
Offline

Rejestracja: 09-08-2007, 13:23
Posty: 105
Lokalizacja: Olsztyn
Wg mnie również zawieszenie jest dośc twarde .Ostatnio jezdziłem Corollą i byłem zaskoczony ,ze dziury na króre się ''przygotowuję '' ;) w Sedici , w Corolli są praktycznie nieodczuwalne. Z drugiej strony Corollą nie odważyłbym się wjechać w takie miejsca w które wjeżdzam Sedici...cóż - coś za coś 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2008, 20:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2007, 14:18
Posty: 283
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Nie wiem....Może mam takie odczucie bo mój poprzedni samochód miał tak twarde i niskie zawieszenie, że na wybojach plomby wypadały...A to porównanie do Amerykańskich...to..to...Metafora taka :lol: :lol:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]