Witam
Widzę, że zmieniliśmy miejsce, przyznaję mój błąd rozpisałem się nie tam gdzie trzeba

no, ale teraz jesteśmy już we właściwym wątku, czyli moderator działa
Jak na razie widzę że odmłodzony SWIFT nikomu się nie podoba

wynika z tego że jedyna słuszna wersja to wersja przed FL, wszystkie zewnętrzne zmiany zostały skrytykowane, półka w bagażniku też do bani, chyba go sprzedam i poszukam wersji przed FL wtedy wszyscy napiszą że mam fajne auto i że im się wszystko podoba, ale nie liczcie na to przecież taki czy sraki to nadal SWIFT i mi się podoba i już, koniec kropka
PS. Zaczynam się czuć jak trędowaty, bo mam innego Swifta niż inni
A teraz trochę konkretów
TSRALLY pisze:
co do samych swiateł chyba bardziej podobaja mi sie sprzed fl, cala reszta jest prawie nie do rozroznienia tym bardziej dla obcego ktory nie wie czego szukac, w sumie mogli bardziej zaszalec
co do podwojnej podlogi w bagazniku, generalnie zalowalem ze tego nie ma w sprzed fl, nawet mozna zamowic ta konstrukcje z katalogu, ale patrzac na twoje foty to oprocz porzadku w bagazniku bo luzne rzeczy wciepnie sie pod polke, to ona jeszcze dodatkowo ogranicza ten bagaznik(chodzi mi o te elementy pionowe jak masz duza torbe moze miec znaczenie) przy zlozonej polce masz juz minus kilka centymetrów z kazżdej strony bo widze ze ta konstrukcja w sumie troche zajmuja, drugie ze w bagazniku czesto jezdzi pies (na krotkich odcinkach w samym bagazniku - do 10 km, na dluzszych składam fotele) i powiedz mi jakie obciazenie wytrzymuje ta polka bo wyjdzie prawdopodobnie na to ze jak chcesz przewiezc 30 kilo czy wiecej to zaraz ja trzeba zlozyc bo nie jest przygotowana na obciazenie, znasz moze limit wagi dla niej???
wogole da sie to wyciagnac calkowicie, czyli nie tylko poleczke ale tez te pionowe elementy? to jest przykrecone czy jakies prowadnice tam sa czy jak?
Po pierwsze to dobrze, że nie zaszaleli za bardzo, bo mogła wyjść jakaś kupa Swift jest fajny taki, jaki jest, jak już wcześniej wspominałem wersje po FL czasami wyglądają gorzej niż przed FL przykładem może być CITROEN XARA przed FL wyglądał znośnie po FL okropnie, mógłbym jeszcze kilka aut wymienić, takie jest moje zdanie
Po drugie ta półka to może rzeczywiście taki bajer dla niektórych nieprzydatny, ale bagażnik w SWIFCIE to też taki bajer
![Mr. Green :]](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
jest mały i tyle,
![Mr. Green :]](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ale widziały gały co brały
![Mr. Green :]](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
jak potrzebuję bagażnika to biorę auto żony i po kłopocie, więc dla mnie ta półka to fajna rzecz pod spodem można wrzucić jakieś pierdoły a np. zakupy na półe i nic się nie miesza

te plastiki rzeczywiście trochę ograniczają przestrzeń, ale mają jeszcze jedną funkcję mają takie miejsce do zamocowania tej mikropólki która jest na górze i zakrywa bagażnik przed wzrokiem ciekawskich, wsadza się ją tam i siedzi w tej dziurze pod półką, he he masło maślane

ale myślę że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi jak nie to mogę dać foty.
Po trzecie instrukcja jest od SWIFTA węgierskiego przed FL i nic w niej nie ma o obciążeniu, jakie może wytrzymać ta pólka, na samej półce też nic nie pisze, ale jest dość solidna ma na oko jakieś 2.5 cm grubości i jest z takiego twardego plastiku pokrytego z wierzchu tkaniną, moja żona już na niej siedziała i jest cała, zarówno żona jak i półka

choć nie przenosiła pewnie całego ciężaru na półkę to określam jej nośność na jakieś 50-60 Kg.
Po czwarte plastiki się nie wyciągają.
Jak oglądałem GS-a to tam siedzenia się składały tak: składało się oparcia tylnich siedzeń potem siedziska razem z leżącymi na nich oparciami odchylało się do przodu opierając o przednie fotele i zaczepiało się taką tasiemką z haczykiem o druty od zagłówków na przednich siedzeniach i powstawała ładna prosta podłoga.
W moim jest tak: składa się oparcia tylnich siedzeń kładąc je na siedziskach tylnich siedzeń koniec składania powstaje płaska podłoga, ale z półką, siedziska są przymocowane na stałe, nie bardzo rozumiem, co miałeś na myśli pisząc o parę centymetrów dłuższym przedmiocie? Przestrzeń na długość jest trochę większa, ponieważ siedziska i oparcia nie są postawione pionowo za przednimi siedzeniami tylko leżą poziomo, ale odległość między podłogą a dachem jest mniejsza ze względu na leżące siedzenie i półkę, myślę, że wszystko jest jasne jakby, co to też mogę jakieś foty wrzucić.
