Cytuj:
Od wizyty w serwisie i przeglądu klimatyzacji wskazania termometru na wyświetlaczu reagują z duuuuuuuuużym opóźnieniem.
Zmiana wskazania temperatury np. z 20 stopni (garaż) na 28 (na dworze) zajmuje nawet 30 minut!
Z tego co pamietam zmiana wskazan temperatury w moim rowniez trwala dosyc dlugo, ale caly uklad pomiarowy w SX4 charakteryzowal sie spora inercja termiczna,
bo czujnik temperatury zewnetrznej nie jest polaczony bezposrednio do wyswietlacza, tylko poprzez BCM i wyswietlacz pokazuje przeliczona wartosc, uwzgledniajac predkosc samochodu.
Dzieje sie tak do 30km/h i ma rekompensowac wplyw temperatury od goracego silnika.
Serwisowka podaje jeszcze jakies tam dwa albo trzy uwarunkowania, kiedy wzrost temperatury nie bedzie rejestrowany np. ponowne zalaczenie zaplonu
w okreslonym przedziale czasu itd.
Nie pamietam w tej chwili dokladnie, musialbym poszukac.
Dla samego czujnika jest okreslona wymagana rezystancja w temperaturze 25°C, z tego co pamietam chyba 1,70 kOhm z toleranca do +/- 0,09 kOhm.
Przypuszczam jednak ze czujnik jest OK, mysle ze raczej jestes momentalnie troche przewrazliwiony bo masz konkretne oczekiwania po serwisie.
Cytuj:
Klimatyzacja w trybie AUTO też wydaje się słabiej chłodzić, ale tego nie jestem na 100% pewien.
Tutaj niewiele moge powiedziec, bo uzywalem jej niemal wylacznie w trybie manualnym.
Tak proponowalbym tez sprawdzic, tryb manualny, makymalne chlodzenie i maksymalne obroty dmuchawy, wowczas zobaczysz a raczej poczujesz na ile jest wydajna.
Temperatura przy dyszy powinna oscylowac chyba w okolicach 7°C.
W trybie AUTO "przemyslenia" elektroniki moga pewnie odbiegac od aktualnych oczekiwan/ preferencji, wiec obiektywna ocena sprawnosci dzialania moze byc trudniejsza.