Kumek pisze:
Pytanie jest oki. Jak zapytasz jakie paski zakładacie to musisz brać pod uwagę inne okoliczności min.
- Kto ile ma kasy i na jaki pasek go stać
- czy auto ma dla siebie czy na handel
- czy wyznaje zasadę droższy dobry czy tańszy zły
- czy dba o auto bo ma nowe z salonu czy 10 letni po przejściach
- Czy pan Henio mu nie powiedział że kiedyś jak pękł mu pasek to na żony rajstopach pojechał nad morze i z powrotem 600km. I nie ma co inwestować w paski.
itd i itd....
To miałoby racje bytu ,gdyby róznica cen miedzy paskiem najlepszym a "średnim" byłaby duza , w przypadku paskow to róznice do 10 zł, nie ma wiec sensu wg mnie robic takich oszczedności (nawet na sprzedaz,zeby móc spojrzec nabywcy prosto w oczy.)
Zakup paskow przerobiłem w temacie Splasha 1.2 z 2008 (nie temat Swifta,sorry).
Wyposazony fabrycznie w :5PK 895 Bando
4 PK 765 Gates
Nie moglem trafic na Bando 5PK 895,kupilem wiec u jednego dostawcy(jeden koszt przesyłki),jako zamiennik Gates 5PK903 za 30 zł i oryginalny jak na I montazu Gates 4PK 765 za 29 zl.
Inne dobre zamienniki (Co..,Day..) w tych rozmiarach były w cenach od 22 zł-29 zł, wiec oszczednośc na jakości oryginału żadna.
Kązdy robi jak uważa,pan Henio ....