Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-07-2025, 12:41

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 26-05-2012, 20:52 
Offline

Rejestracja: 26-05-2012, 07:05
Posty: 4
Witam, wiem że temat był już poruszany ale... kupiłem GV II 2007 auto zaczeło dosyć długo kręcić pomysałem akumulator ma już troche lat wypada wymienić kupiłem centre future 64ah poczatek byl przyzwoity bylo ok
z czasem auto znów zaczeło troszke krecic zwlaszcza na zimnym silniku i ako troche zaczelo siadac sprawdzalem troche miernikiem i raczej zadne urzadzenie nie pobiera na lewo pradu moja diagnoza padla na swiece zaplonowe wymienilem na nowe kurcze moze jestem przewrazliwiony i ten typ tak ma silnik 2.0 benzyna czyzby olej tez mial wplyw auto zalaem olejem millersa pelnym syntetykiem licze koledzy Wasze doswiadczenie i porady


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-05-2012, 21:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Zacznij od sprawdzenia ładowania, może to wina alternatora


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-05-2012, 21:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-03-2012, 20:42
Posty: 391
Lokalizacja: Hajnówka
Kolego ja mam tak samo i obawiam się ze ten typ tak ma. Wymieniłem już chyba wszystko co było możliwe, zaczynając od akumulatora przez świece zapłonowe, sprawdzenie błędów etc. Jak auto jest nagrzane pali od pierwszego strzała - jak zimne nawet latem wyraźnie słychać kilka obrotów wała korbowego zanim załapie. Olej też wymieniałem i dalej jest to samo. Auto serwisuje u kolegi który pracuje w ASO Suzuki i z tego co się dowiedziałem te silniki tak czasami maja i raczej nic tym nie zrobisz. Na początku też się przejmowałem, a teraz poprosu się przyzwyczaiłem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-05-2012, 08:55 
Offline

Rejestracja: 03-04-2011, 11:36
Posty: 67
Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Witam,ja swoją GV(2006r) mam od roku i na początku też chciałem coś z tym zrobić,ale nie bardzo wiedziałem co, szczególnie że u mnie długo kręci też i na ciepłym silniku i jeszcze przeszkadzało mi "wycie" mostów/skrzyni na 1i2 biegu ale i do tego przywykłem,ktoś pisał że pomaga wymiana oleju w skrzyni ja wymieniłem i w skrzyni i w mostach a wycie jest nadal więc myślę że to są uroki tych aut.

_________________
GVII 2006r 2.0 B+G


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-05-2012, 15:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2010, 12:54
Posty: 265
Lokalizacja: Polska
Ja też miałem problem z uruchamianiem zimnego silnika. Szczególnie po dłuższym postoju. Wymieniony został akumulator, dwa razy świece i nic. Winny okazał się reduktor lpg. Był nieszczelny. Wszystkim, którzy mają instalację polecam sprawdzenie reduktora.


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-05-2012, 17:01 
Offline

Rejestracja: 21-04-2012, 05:40
Posty: 395
Lokalizacja: WPI
U mnie to samo .. Jak ciepły pali od razu, zimny pare razy zakręci. Tyle, że nie znam stanu świec, pasek wielorowkowy na pewno do wymiany (pękają wypustki). To samo filtr benzyny, może i kabinowy.. bo nie były przez mnie wymieniane, a Suzi z Danii..
Aku sprawdzany pod obciążeniem - dobrze trzyma.
Na 2-ce też coś wyje, jak w UAZie ;-)

_________________
Pozdrawiam,
MarekC


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-05-2012, 11:16 
Offline

Rejestracja: 03-04-2011, 11:36
Posty: 67
Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Mój aku też jest dobry,na instalację gazu winy zwalic się nie da bo mam ją dopiero 2mies a przed montażem gazu było tak samo,moja suzi też z Dani i pasek jest tak samo popękany ale jeżdżę już tak rok i na razie wytrzymuje,ale z tym filtrem paliwa to mnie zaskoczyło bo nie wiem gdzie on się znajduje :?:

_________________
GVII 2006r 2.0 B+G


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-05-2012, 12:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-08-2008, 19:39
Posty: 1130
MarekC pisze:
... To samo filtr benzyny, może i kabinowy.. bo nie były przez mnie wymieniane, a Suzi z Danii..

sokół pisze:
...ale z tym filtrem paliwa to mnie zaskoczyło bo nie wiem gdzie on się znajduje :?:


W modelach benzynowych filtr paliwa jest zintegrowany z pompa paliwa i znajduje sie w zbiorniku paliwa.
Przyjmuje sie , ze jego zywotnosc wynosi ok. 250 kkm, a wiec praktycznie odpowiada jesli juz nie zywotnosci calego pojazdu, to przynajmniej zywotnosci samej pompy paliwowej, wiec bywa wymieniany jako caly podzespol w zasadzie tylko w przypadku awarii samej pompy.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]