Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-07-2025, 05:04

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 06-03-2012, 19:14 
Offline

Rejestracja: 10-02-2012, 21:35
Posty: 38
Lokalizacja: rybnik
mam proste zapytanie - chce wymienić ...bądź uzupełnić wszystkie oleje w aucie tzn.... w mostach ,dyfrach i skrzyni biegów ----mogę prosić o wskazówkę co? jak ? oraz ile? pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-03-2012, 21:19 
Offline

Rejestracja: 14-05-2011, 22:08
Posty: 78
Po szukajce wyszło m.in. takie coś:
Link 1
Link 2
i kilka innych tematów jeszcze znajdziesz

A tu masz informacje z książki obsługi auta:
Ilość olejów:
Obrazek
Oraz informacje o oleju silnikowym i przekładniowym:
http://eupload.pl/files/NOAGJ3F0


Na górę
 Tytuł: oleje
Post: 07-03-2012, 09:04 
Offline

Rejestracja: 10-02-2012, 21:35
Posty: 38
Lokalizacja: rybnik
dzięki - informacja zaspokaja mnie w 99% szczególnie ten plik PDF - wszystko jak na dłoni - jeszcze raz dziękuję


Na górę
Post: 07-03-2012, 21:05 
Offline

Rejestracja: 10-02-2012, 21:35
Posty: 38
Lokalizacja: rybnik
odwiedziłem dzisiaj 3 punkty naprawcze i niestety zaden sie nie podjął wymiany olei w GV !!!!!!!!!wszysy się boją !!!!!!!!czyzby serwis? a może mam sam sie przebrać w ciuszki robocze i kombinować?czy to takie straszne auto? ja mam pecha.....do serwisu nie jadę bo ze mnie zedrą....za wymiane napinacza paska zawołali 1000,00 zł kupiłem używany na allegro za pare groszy + czteropak piwa i se wymieniłem sam- tu też trza bedzie tak zrobić ---napiszcie czy czekają mnie jakieś niespodzianki.....?


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-03-2012, 21:26 
Offline

Rejestracja: 14-05-2011, 22:08
Posty: 78
Co prawda wymieniałem oleje ale w GV I i szczególnie problemów nie było, jedynie w tylnym moście było ciężko odkręcić korek wlewu bo się obrabiał a trochę go w jakimś sensie zapiekło. Tyle że w GV I z tyłu jest most stalowy a GV II chyba ma wszystkie dyferencjały aluminiowe, więc tego problemu nie powinno być.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-03-2012, 20:09 
Offline

Rejestracja: 05-11-2011, 14:01
Posty: 18
Witam,
Ja w GVII 2006 po zakupie sam wymieniałem wszystkie płyny. Większych problemów nie było. Musisz mieć tylko dość nietypowy prostokątny klucz. Odpowiednio spiłowany pręt zbrojeniowy też daje radę :). Przyda się też 1m węża gumowego - do przedniego mechanizmu różnicowego najwygodniej jest dojść od komory silnika. Poza tym odkręcenie paru śrub, zdjęcie osłon. Żadna filozofia. Razem z wymianą tylnych amortyzatorów i naprawą wydechu jedno popołudnie. Oleje zamawiałem w hurtowni wysyłkowej, a dobierałem za pomocą konfiguratora na stronie Castrol. Zapłaciłem ok. 450 zł, przy czym wziąłem z dużym zapasem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-03-2012, 21:01 
Offline

Rejestracja: 14-05-2011, 22:08
Posty: 78
Co do klucza to ja używałem klucza dynamometrycznego, który właśnie był na 3/8 cala (albo redukcji 1/2 na 3/8), co daje gdzieś 9,5 mm i dawało odkręcić, dokręcić korki (w GV I - 10mm), nie wspominając tylnego mostu, przy którym dorobiony klucz z pręta nie podołał i poszły w ruch szczypce nastawne.


Na górę
 Tytuł: klucz kwadrat
Post: 08-04-2012, 09:02 
Offline

Rejestracja: 10-02-2012, 21:35
Posty: 38
Lokalizacja: rybnik
najlepszy jest klucz pospawany migiem z PILNIKA!!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-04-2012, 11:35 
Offline

Rejestracja: 03-04-2011, 11:36
Posty: 67
Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Witam ja wymianę oleju w mostach zrobiłem na jesieni i o ile w tylnym nie było problemu to w przednim faktycznie jest ciężko tzn.ciasno teraz przyszedł czas na skrzynię i mam prośbę napiszcie czy ciężko będzie i w którym miejscu są korki wlewowy oraz spustowy może na przykładzie jakiegoś zdjęcia(schematu) Dziękuję.


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-04-2012, 20:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
jeśli chodzi o GV I to faktycznie w przednim moście jest problem z korkiem wlewu nie da sie podejść grzechotką trzeba pokombinować..... a w skrzyni biegów spustowy wiadomo od spodu skrzyni widać odrazu korek na klucz 24 wlew też korek na 24 jest z boku skrzyni pośrodku wysokości od strony fotela pasarzera.... do wlewania oleju musi być specjalna strzykawka z miękim wężykiem.....

_________________
SUZUKI SX4 EXPLORE 4x4 1.6 Pb 120 KM


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-04-2012, 09:06 
Offline

Rejestracja: 03-04-2011, 11:36
Posty: 67
Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Przepraszam nie dopisałem,moja GVII to 2006r 2.0b


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]