Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 25-06-2025, 13:17

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05-10-2011, 18:43 
Offline

Rejestracja: 13-10-2007, 09:20
Posty: 23
Witam,

Mam bardzo pilną sprawę ... wiecie może jakie amortyzatory są montowane seryjnie do tego auta? Mam na myśli czy są to w pełni olejowe amortyzatory czy też gazowe?

Bo ja musiałem wymienić właśnie 1 oś i okazało się iż w sklepie dostane jedynie gazowe i zastanawiam się czy nie będą zbyt twarde do tego samochodu... mam na myśli prowadzenie po mieście (dojazdy do pracy).

Co o tym myślicie?


Dzięki za odpowiedź.


Na górę
Post: 06-10-2011, 11:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Nie ma większego znaczenia jakie dasz, ważne aby na osi były takie same i wymieniamy parami.
Na allegro są angielskie w cenach 115-130 zł przód-tył i Monroe wzmacnaine 170-260 przód tył. Wszystko zależy od głebokosci kieszeni i potrzeb


Na górę
Post: 18-11-2011, 21:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
przeczesałem neta i oferta jest skromna czytałem iż do takiego liftu na tył stosują amory od poloneza pickup na tył a przód od vitarki. Czy może lepiej zainwestować o ome, rancho, ironman, czy też dobinsona. Proszę o podpowiedzi w tym temacie.


Na górę
 Tytuł: migueluski74
Post: 29-11-2011, 23:53 
Offline

Rejestracja: 26-11-2011, 23:36
Posty: 1
witam, z amortyzatorami do jimnego nie ma co kombinowac. sa tylko dwie marki , reszta co prawda pasuje ale to nie to. a wiec tylko kayaba lub tokico. co do numerow modeli sprawdz w katalogach.

pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-12-2011, 11:19 
Offline

Rejestracja: 15-02-2008, 21:24
Posty: 8
Pewnie wiesz lepiej :? Ale mnie się zupełnie dobrze jeździ na tych wzmocnionych Monroe'ach. Natomiast fabryczne rozpadły się po 3 sezonach.


Na górę
 Tytuł: dobinsons
Post: 16-12-2011, 15:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
Kupiłem dobinsons + 2całe i jestem zadowolony. Zastanawiam się jeszcze nad sprężynani+ 2całe tej marki, na dzień dzisiejszy mam org + gumy 45 mm. Mam wrażenie iż sprężyny nie działają tak jak trzeba. Auto stoi na bf m/t 215/75/r 15 ideał jeżeli chodzi o teren nadmienie iż średnio tygodniowo robię 500km po lesie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-12-2011, 21:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Trochę się dziwię, zmieniasz amory + 2 cale i zostajesz na fabrycznych sprężynach.....przecież to inna charakterystyka.


Na górę
 Tytuł: dobinsons
Post: 17-12-2011, 12:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
tak masz rację myślałem że same gumy wystarczą. Teraz już wiem że sprężyny należy też wymienić myślałem iż oszukam budżet i wystarczą same gumy:)


Na górę
 Tytuł: Sprężyny
Post: 07-02-2012, 09:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
Nowe sprężyny założone i autko śmiga jest zdecydowana różnica


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-02-2012, 20:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
a jak prowadzenie auta po takiej zmianie ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-02-2012, 23:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
zrobiłem dopiero może z 200km na tym zawieszeniu i stwierdzam iż jest dobrze. Nic się nie zmieniło nawet wydaje mi się iż lepiej się kręci , lżej , kierownicą nadmienie że nie mam wspomagania.. Auto stoi zdecydowanie wyżej a nierówności pokonuje płynnie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-02-2012, 07:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Teraz do kompletu zmień polibusze na Olkusz i zobaczysz jak jamnik zacznie sie słuchać ( trochę kosztem sztywności, ale zdecydowanie lepiej niż było ).
Pamiętajcie tylko, że jest różnica w polibuszach do benzyny i diesla ( o czym dopiero teraz producent został poinformowany )


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-02-2012, 22:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
polibusze już leżą na półce. Czekam na lepszą aurę z wymianą, dziś sprzęgi zostały zamienione na manual.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-02-2012, 21:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
polibusze wymienione jutro test stabilności, może werdykt bedzie nie obiektywny bo mt czekają na lepsza pogodę ;) a auto stoi teraz na at 205/70/15 brigstone.

_________________
pozdro


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-02-2012, 21:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
Jest lepiej zdecydowanie. Auto rzeczywiście nabrało sztywności i pewności prowadzenia. Jest nieco twardsze. Dziwi mnie fakt iż seryjnie auto nie wyjeżdża na olkuszach:) . Czy ktoś z was montował amor skrętu jest sens? Ostatnio miałem nie miła przygodę podczas jazdy w koleinie wyrwało mi kierownicę z dłoni i o mały włos nie wybiło mi kciuka, dobrze że prędkość była niewielka. Czy taki amor zapobiegnie takim zdarzenia? Czy może lepiej założyć wspomaganie.

_________________
pozdro


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-03-2012, 06:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Mamy, wspomaganie i amora skrętu, podobno najtaniej zrobisz to na amortyzatorze do LR.
Róznica zdecydowanie na plus


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-02-2013, 17:17 
Offline

Rejestracja: 17-02-2013, 17:12
Posty: 1
Witam. mam podobne pytanie w temacie: czy przy wymianie amortyzatorów z tyłu muszę od razu wymieniać spręzyny? chciałbym wymienić seryjne amortyzatory na jakieś lepsze w przedziale cenowym 130-150 zł za sztukę. Może coś polecicie?
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-02-2013, 01:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Daj wzmocnione


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-02-2013, 20:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-10-2011, 15:25
Posty: 63
Lokalizacja: Koszalin/Darłowo
Rok po lifcie zawiasu i pierwsze wnioski 50tys km za mną
- lift fajna sprawa wjeżdzam tam gdzie inni nie mogą,
- czy dobinsons? Nie wiem, jeżeli chodzi o jakoś jest ok może ciut za twardo
- olkusz, na wiosnę leci do kosza po roku wykończył sie (org tuleje "wachają" się na boki, olkusz niestety nie) przez co auto skrzypi na wykrzyżu.

_________________
pozdro


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]