Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 06-07-2025, 14:08

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ] 
Autor Wiadomość
Post: 03-11-2011, 19:08 
Offline

Rejestracja: 18-10-2011, 17:56
Posty: 10
Lokalizacja: piecki
auto odpala po dłuzszym kręceniu na początku sprawdzilem świece żarowe sa ok,po tym wtsawilem filtry tak aby paliwo sie nie cofalo i nadal jest tak samo?proszę o pomoc ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-11-2011, 19:17 
Offline

Rejestracja: 24-02-2011, 22:10
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Mam co prawda GV 2007 - nie wiem czy kolo filtra paliwa jest gruszka ( do dopompowania paliwa) - powinna byc twarda. U mnie jak przycisnalem - a objawy byly podobne z uruchamianiem - spod pokrywy filtra paliwa zaczelo sie saczyc paliwo: walnieta byla uszczelka pod pokrywka filtra paliwa.


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-11-2011, 20:16 
Offline

Rejestracja: 18-10-2011, 17:56
Posty: 10
Lokalizacja: piecki
nie wiem czy jest w mojej vitarze coś takiego będę musiał sprawdzić ale dzięki za podpowiedz pozdrawiam :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2011, 08:03 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Gruszki sa AFAIK w silnikach dci..


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2011, 08:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Przyczyną pewnie jest nieszczelna rurka wychodząca ze zbiornika paliwa .Przeczytaj
viewtopic.php?t=6844&postdays=0&postorder=asc&start=0


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2011, 18:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
kolego Pablo199 zrobiłeś już coś z tym bakiem ? odpala ci teraz bez problemu ciepły czy zimny ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-11-2011, 13:39 
Offline

Rejestracja: 18-10-2011, 17:56
Posty: 10
Lokalizacja: piecki
dzięki kolego pablo podpowiedz gdzie umieścić przezroczysty wężyk żeby sprawdzić czy to na pewno to pozdrawiam :?


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-11-2011, 22:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Ostatnie zdjecie w tamtym watku to byl moj bak . Po wyciagnieciu go z samochodu okazalo sie ze przewody gumowe sa sparciale a rurki tak zkorodowane ze nie ktorych prawie juz nie bylo . Po wymianie rurek gumowych , instalacji nowych cybantow odpala z pol obrotu zimny i cieply. Roboty ze zdjeciem baku jest sporo ale warto . Rurke przezroczysta tak jak pisze kol Vandamee trzeba umiescic przed filtrem paliwa i zobaczyc czy leca bombelki powietrza


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-11-2011, 15:37 
Offline

Rejestracja: 18-10-2011, 17:56
Posty: 10
Lokalizacja: piecki
przy dokladnym przyjżeniu się mam nie wielki wyciek z tylnego wtryskiwacza mysle że to może być przyczyną ale dzieki za rady pozdrawiam :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-11-2011, 18:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
no bo mnie zastanawia czemu odpala bez problemu na pół kopa po staniu tydzień czasu a jak jest gorący to chwile musze kręcić.... ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-11-2011, 22:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
U mnie tez tak bylo . Pewnie dlatego ze gdy silnik pracuje zasysa wiecej lewego powietrza


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-11-2011, 19:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
zamontowałem dzis przezroczysty wezyk zaraz przed filtrem no i jak na wolnych obrotach to nic nie leciało cały czas był wezyk pełny a jak dodałem gazu to raz na jakiś czas poleciała taka maluteńka bombelka ale niesądze żeby to miało jakiś wpływ..... co wy na to ...... ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-11-2011, 23:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
No wlasnie takie male banki .... to jest to ( zakladam ze dobrze zacisneles opaski na tm wezyku). Nieszczelnosc nie jest wielka bo paliwo by lecialo po baku.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-11-2011, 18:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
no bez opasek...... ale wężyki były dosyć ciasno nasunięte na złączki..... zrobiłem jeszcze raz test no i przy większym dodaniu gazu jednak co jakiś czas lecą takie małe bąbelki...... będe chyba jednak musiał zerknąć na ten bak..... ale jeszcze jedno mnie zastanawia czemu po tym dłuższym kręceniu odrazu równo chodzi ? wydaje mi się że powinien przerywać jeśli by się zapowietrzał...... ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-11-2011, 18:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Tego nie wiem. U mnie było identycznie . Już jakiś magik mi sugerował ze to pewnie jest uszkodzona pompa wtryskowa . Po wyjęciu baku i uszczelnieniu zapala super


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-11-2011, 18:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
to już mnie przekonałeś....... musze zbadać ten bak..... a jaki rozmiar jest tych wężyków ? mogą być zwykłe przezroczyste czy jakieś specjalne do ON ? a te metalowe rurki co z baku wychodzą czym uszczelniłeś wspawałeś nowe czy jak ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-11-2011, 22:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Wezyki kup specjalne do paliwa gumowe ( nie ma co oszczedzac bo wyciagniecie baku to niezla zabawa) Niestety srednic nie pamietam, Glowny przeciek byl na rurce zasilajacej ( wieksza srednica) wystarczylo zalac zywica i przykrecic nowa opaske na nowym wezu. rurke metalowa (ktorej przaktycznie juz nie bylo) od odpowietrzania zastapilem gumowa


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-11-2011, 18:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
bak zdjołem wężyki wymieniłem zasilanie 8mm powót 6mm odpowietrzenie też zrobiłem(ta rurka metalowa co po baku idzie jest całkiem zardzewiała i zatkana) ale nic sie nie zmieniło nadal jak ciepły długo (3do5sek) kręci...... :? a ten przewod co po ramie idzie do filtra też wymieniłeś..... ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-11-2011, 20:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Nie wymieniałem przewodu który idzie po ramie . U mnie po tej operacji pomogło . przez wężyk przezroczysty nie laciały już bańki więc go zdjełem . Kol Vandamme opisał jeszcze jedno - kalibracjia pompy ....Po uruchomieniu silnika zostawić go na jakieć 10 min na wolnych obrotach . Przeczytaj ten wątek ( Odpowietrzania wtrysków nie robiłem)


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-12-2011, 18:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
a przewód powrotny też wymieniałeś ? czy powrót maże mieć na to jakiś wpływ jeśli byłby nieszczelny ? bo teraz znowu jak postoi przez noc to odpala odrazu ale przez pare sekund przerywa szarpie silnikiem po chwili obroty się wyrównują i jest ok a potem juz odpala normalnie i odrazu równo chodzi..... wiecie co to może być ??? świece są ok


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-12-2011, 22:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Powrotny gumowy powrotny przy baku wymieniłem ale żadnych metalowych nie . A czy robiłeś "kalibrację "? Może filtr paliwa . A jak jest gorący odpala dobrze?

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-12-2011, 14:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
no jak ciepły to jest poprawa dwa trzy razy przekręci i pali odrazu i nieprzebiera na obrotach dodam że wymieniłem też akumulator 74 Ah na tym nowym o wiele szybciej kręci niż na starym 94 Ah.... ale na zimnym(po około 10h postoju) tak jak pisałem a zaczeło się po wymianie filtra paliwa około miesiąc temu wcześniej był filtron i odpalał bez problemu i odrazu równo chodził nawet w największe mrozy..... teraz jest Muller bo filtrona nie idzie dostać no i jest jak jest..... :|


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-12-2011, 21:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Filtrona na stronie iParts widziałem za 48zeta. Moja sucz po dłuższym postoju(filtr paliwa Hengst) pali zadowalająco jeno przez kilka sekund na niebiesko dymi


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-01-2012, 19:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
to jednak problem nietkwił w filtrze paliwa tylko w świecach żarowych poprostu bardzo słabo grzały a jedna wogóle niegrzala wymieniłem na nowe NGK i teraz pali bez problemu wczoraj -17 dwa razy przygrzałem i od kopa zapaliła i odrazu równo chodzi tak jak mabyć...... :ok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-01-2012, 13:11 
Offline

Rejestracja: 25-01-2011, 19:29
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków-okolice
witam. Umie jest też dziwny problem 2.0HDI ciepła od kopa pali ale poniżej -10 a nawet teraz -18 po podgrzaniu 3xswiec zapali o kopa ale ob€ci kilka razy silnikiem. akumulator mam nowy swiece sprawdzałem tylko żarówką czy jest napiecie .może to byc niedogrzanie swiec ??? czy tak mają HDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]