Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-07-2025, 13:05

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04-07-2011, 14:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
Zna ktoś dobrego mechanika specjaliste od Diesli najlepiej Francuskich HDI z okolic Krosna,Nowego Sącza, Tarnowa?? wogóle jakie polecacie zakłady, zajmujące sie kompleksową fachocą diagnostyką i naprawą Diesli nie chodzi mi o serwisy fabryczne do których mam spore uprzedzenie -koszty, ignorancja, naciąganie


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-07-2011, 19:28 
Offline

Rejestracja: 09-06-2011, 19:42
Posty: 10
A co Tobie się stało ja też do niedawna poszukiwałem fachowców od HDI
a przyczynę znalazłem i naprawiłem sam . Posiłkowałem się internetem
odpisz może mogę pomóc Bielik


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-07-2011, 20:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-03-2011, 09:50
Posty: 42
Lokalizacja: Świecie
Właśnie też chętnie przeczytam o problemie


Na górę
 Tytuł: problem
Post: 15-07-2011, 10:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
Zwiekszone spalanie z ok 7-8 do 10 litrów, dymienie na czarno pod obciążeniem, czasami podwyższone obroty na wolnych obrotach, pare razy zaswiecala sie i gasła kontrolka silnika,pare razy był "tryb awaryjny"czyli znacznie niższa moc i obroty max 3000,wolne wkrecanie na obroty, po uruchomieniu ponownie ok-obecnie niewystępuje, raz skasowany błąd,chwile nieświeciła, zaświecała sie i gasła pare razy teraz znowuz zaswieci -prawdopodobnie jest to problem z układem wtryskowym(w zimie raz "zamarzło"(zła jakoś ON bez odpowiedniej ilości dodatków i mróz -30stoppni) paliwo w filtrze, po podgrzaniu filtra dojechał do mechanika-ale chyba odbiło sie to na wtryskiwaczach, rozwazam też możliwość zapchania filtra cząstek stałych, po przygodzie w zimie lekko podcieka chyba podgrzewasz filtra(idzie tam jakiś przewód) to napewno do wymiany przed zimą- szukam sprawdzonego diagnosty, zeby nienaciągał na niepotrzebne, olbrzymie koszty, auto narazie jeździ pali ok-ale spalanie 10litrów w lecie poza miastem nawet na odcinkach ok 10km-to zadużo


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-07-2011, 14:32 
Offline

Rejestracja: 27-12-2008, 17:28
Posty: 8
Lokalizacja: okolice jasła
Kolego w Iskrzyni masz dobrego szpeca od diesli, zna się na elektronice i mechanice, tylko trzeba się do niego umawiać na termin co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem, zapytasz w miejscowości to powinni Cię pokierować, gdzieś miałem numer do niego jak znajdę to dam Ci na priv


Na górę
 Tytuł: Iskrzynia
Post: 20-07-2011, 22:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
No tak wiadomo ze jak dobry fachowiec to trzeba sie wcześniej umówić i ma terminy wydłużone, stosunkowo niedaleko- ok 50km- zajmuje sie kompleksowo Dieslami??jaka opinia? to może ten- Mechanika Pojazdowa Janusz Błaż
ul. Szkolna 10, Iskrzynia- znalazłem przez wyszukiwarke-


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-07-2011, 12:41 
Offline

Rejestracja: 02-06-2009, 09:12
Posty: 37
Lokalizacja: błonie
Czy w okolicach Warszawy od strony zachodniej znacie jakiegoś dobrego elektromechanika od diesli?


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-07-2011, 23:14 
Offline

Rejestracja: 29-05-2011, 15:44
Posty: 6
Lokalizacja: Krakow
jesli ktos potrzebuje pomocy jestem z Krakowa i znam te silniki


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-08-2011, 13:41 
Offline

Rejestracja: 09-08-2011, 06:47
Posty: 26
jestem użytkownikiem GV 2002 r z silnikiem 2.0 HDI. Gdy odpalam silnik po kilku godzinnym postoju to nie mogę dodać gazu - nie reaguje. Trwa to około 20 - 30 sek a potem zaczyna normalnie pracować. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, świece żarowe i końcówki wtryskiwaczy. Przebieg 128 000. W mojej okolicy nikt nie wie co to za wada a komputery pokazują bład 1517 lub immo i diabli wiedzą co jeszcze. Może ktoś wie co to za usterka.


Na górę
 Tytuł: jak to Diesel
Post: 18-08-2011, 23:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
jesli trwa to tylko 20-30sek- to może pozwul mu pochodzić te pare sekund lub nawet minut przed ruszeniem(zwłaszcza w zimie), niech olej zacznie krążyć- w końcu to Diesel, potem delikatnie muśni pare razy gaz na 1500-2000 obrotów i wtedy ruszasz, oczywiście dopuki olej nie osiagnie temp. roboczej to bez ostrego butowania- ja zawsze staram sie tak robić, niestety to teoria, mało kto tak robi, podobnie jak po ostrej lub długiej jeździe- niepowinno sie wyłanczać silnika odrazu tylko pozwolić mu pochodzic pare minut- niestety kto tak robi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]