Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-06-2025, 22:51

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 26-10-2007, 20:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31-03-2007, 13:08
Posty: 44
Lokalizacja: Wrocław
Na elektryke utracil.


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-10-2007, 15:31 
Offline

Rejestracja: 27-01-2007, 12:38
Posty: 550
Lokalizacja: Bydgoszcz
PRD (KD) nie wprowadza takiego wymogu :idea:

_________________
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-03-2008, 15:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-05-2006, 20:09
Posty: 30
Co do gwarancji, to powiem tak: ASO w Warszawie, nie widzi problemu z elektryką. Padł ostatnio silniczek od opuszczania szyb od strony pasażera. Widzieli że są xenony bo na przeglądzie chwalili że fajnie zrobione, wymienili silniczek i wszystko w ramach gwarancji. Także zależy od podejścia ASO. Może jakbym zgłosił coś ze światłami to robiliby problemy ale z ogólną elektryką nie ma problemu.

_________________
Grześ


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2008, 18:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
A czy mógł byś zrobic pare fotek od środka, jak to wygląda, tak mnie j wiecej, gdzie są zamontowane przetwornice i od strony wsadzania żarnika jak jest zamontowana cala soczewka. Dzwonilem do Wawy, ale jednak jest mi nie po drodze żeby tam zrobić przeróbke, znalazlem kogos kto by sie podjął tego, ale poszukuje troche informacji. Nie pamiętasz czy miałes sciąganą szybę z reflektora?


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-05-2008, 12:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-05-2006, 20:09
Posty: 30
Zdjęcia nie stanowią problemu, zrobię w weekend.
A teraz garść informacji technicznych: Należy wyjąć cały reflektor, rozkleić szybę (tylko opalarką), wyciąć w odblasku dziurę na soczewkę, wstawić soczewkę (kalibrując z oczkiem które jest na reflektorze w centralnej jego części), żywica zakleić dziurę wraz z soczewką, potem rozgrzać obudowę reflektora z którego wyjąłeś szkło (tam zostaje oryginalny klej, nie próbuj silikonów i innych klei bo będzie parować), wklejasz z powrotem szkło. Prądnice trzeba pokombinować żeby schować ale da sie zrobić. U mnie lewa jest za akumulatorem, a prawa na podłużnicy (co będzie widać na zdjęciu). A i trzeba przerobić troszkę kostkę ponieważ coś jest pozamieniane i nie przy długich światłach prąd uciekał z prądnicy, ale mały opornik i obwód i wszystko świeci jak trzeba. Ważne: nie używaj do zaklejenia dziury silikonu bo będzie parować reflektor, a po za tym silikon jest miękki i z czasem sie rozczszelnia. Tylko żywica zda egzamin.
Co do kontroli stanu technicznego. Przegląd przechodzi bez problemu, ustawianie świateł również. Policja nie czepia sie do ksenonów bo nie wiedzą czy wychodziły Swifty z ksenonem. Byłem już ze Francji i Niemczech (zaliczyłem kontrolę przez Żabki) i bez problemowo. W ASO też nie robią problemów z elektryką (ostanim razem wymieniali silniczek od szyb bo sie zepsuł i bez problemowo na gwarancji.

_________________
Grześ


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-05-2008, 13:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Na początek wielkie dzieki za opis i przyszle fotki:) mam jeszcze kilka pytan...

1. Wydawało mi sie ze szkło jest z jakies pleksi, nie narobie sobie klopotu tą opalarką? Rozumie ze trzeba ogrzac do okola klosza tak zeby cały odszedł? Czy moze po kawalku mam wydrapywac klej? Prosze opisz jak najdokladniej caly ten proces sciagania klosza z reflektora, bo wydaje mi się najtrudniejszym momentem z calej przeróbki :?

2. Przetwornice Masz podłączone bezpośrednio do kostki czy przez przekaznik i zasilanie idzie z akumulatora?

Mam zamiar sie za to zabrac własnoręcznie :szok: przy duzych stratach wlasnych najwyzej kupie nowy reflektor:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-05-2008, 13:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-05-2006, 20:09
Posty: 30
Posłuchaj, oryginalny reflektor ma szkło (tylko w tanich podróbach montują pleksę).
Jak zdejmiesz reflektor to musisz ogrzewać prawie po rancie (zobaczysz że jak jest klejony). Jeśli dobrze rozgrzejesz (oczywiście nie spal tą opalarką silikonu jak sie zagapisz) to reflektor odchodzi bez większego problemu (będzie się ciągnąć silikon to go nie urywaj tylko ogrzej i sam się urwie).

Podłączenie pod kostkę: kostkę się urywa i podłącza bezpośrednio kable do prądownicy. Tak jak już mówiłem w Świstaku podczas przełączania z świateł mijania na drogowe ucieka prąd co oznacza że trzeba mu zrobić obwód. Jeśli wiesz jak wygląda i działa soczewka biksenonowa to będziesz wiedział że prąd musi płynąć do soczewki i jednocześnie otwierać przesłonę (stąd konieczny jest obwód).

Fotki obiecuję jutro zamieścić.

W razie pytań proszę na priv.

_________________
Grześ


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-05-2008, 13:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Ok dzieki za info, wszystko juz kumam. Mam nadzieje tylko nie przegiąc z podgrzewaniem.


Na górę
Post: 21-08-2008, 00:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Witam odświeżę trochę temat ponieważ w tą sobote wybieram sie na zwiedzanie stolicy :) a przy okazji montuje xenonki + soczewki :szalony:
Adres i cena to ul. Cokołowa 4 (Osiedle Jelonki) cena 1800zł


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-08-2008, 14:17 
Jak wygląda sprawa z homologacją :?: , bo nic nie jest napisane na stronie :|


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 27-08-2008, 17:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Było juz w temacie nie ma homologacji
ps. Nie ciągnijmy już wątku przepisów co do xenonów bo wszystko zostało wyjaśnione :?


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-10-2008, 17:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Sorki za termin i za jakość robione fonem. Normalnie wygląda to jeszcze lepiej efekt jest świetny naprawdę polecam

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-10-2008, 18:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Vinin - no i jak teraz świeci swifciak :) ?
P.s: jaka barwa tych lamp ? ( chodzi o ciepło światła :) )
P.s2: robiłeś w Wa-wie, co 1800 zł chcą ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-10-2008, 21:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-05-2008, 22:42
Posty: 68
Świecą naprawde bez porównania lepiej z fabrycznymi. Co do barwy to 4300.
I musze zaznaczyć ze soczewki+żarniki+przewornice najwyższej jakości pochodzą z mercedesa :) naprawdę polecam

Oczywiście robiłem w warszawie :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-04-2009, 13:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Mam i ja :)

Obrazek Obrazek


Na górę
Post: 07-05-2011, 17:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-02-2011, 10:38
Posty: 19
witam
mam swifta z 2007r. dogadalem sie przez allegro z gosciem z pily ktory moze przerobic mi lampy na bi-xenony z soczekwami za 1000zł.
widzialem jego robote na fordzie mondeo - wyglada idealnie. oczywiscie nie ma spryskiwaczy ale automatyka dziala jak trzeba.
na lampach swifta zamontowane by byly orginalne żarniki Osram D2S barwa 4300k biała lekko błękitna.
co myslicie, warto taki zabieg zrobic? kumpel od mondeo powiedzial ze jazda noca jest bez porownania.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-05-2011, 20:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-02-2009, 17:37
Posty: 88
Lokalizacja: Poznań
No tak.... a potem jeżdżą ludzie z "o c z o j e b n y m i" xenonami, oślepiającymi jak ubecka lampa na przesłuchaniu..


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-05-2011, 20:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26-02-2011, 10:38
Posty: 19
czyli odpuścić ten temat i nie robic takich lamp?


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-05-2011, 20:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-12-2007, 15:35
Posty: 110
Lokalizacja: Piaseczno
Ja jeszcze bym dodał kwestie homologacji świateł. Po autorskiej zmianie takowej nie będzie. Policja jak dopatrzy się że światła były zmieniane zabierze dowód pojazdu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-05-2011, 20:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-02-2009, 22:10
Posty: 121
Lokalizacja: Gliwice
W razie kolizji lub wypadku, możesz mieć kłopoty z ubezpieczeniem jeśli wyjdzie na jaw, że twoje auto posiadało niehomologowane oświetlenie:-( A tak btw. to na forum już był kiedyś wątek lamp w Swifcie mk6 z zainstalowanymi soczewkami od bodajże mercedesa slk? Ktoś z forumowiczów je posiadał. Pisze posiadał bo na allegro je chyba widziałem jakoś niedawno po 700zł za sztukę:-) Pozdrawiam!


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-06-2011, 10:42 
Offline

Rejestracja: 03-02-2011, 11:58
Posty: 25
Bialy ja mam bi xenon od A6. Przerobiony klosz pod soczewy, pełna regulacja. Nie mam tylko spryskiwaczy. Świeci: klasa! Upewnij się tylko, że koleś co to robi ma doświadczenie.

Nie martw sie policajami bo nie zwracaja na to uwagi. Jak jedziesz kadetem i oświetlasz kamienice na drugim pietrze to dopiero cie sprawdzają.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]