Witam, chciałbym trochę uzupełnić temat, gdyż właśnie co przerobiłem temat, bardzo mnie drażniło że nie podświetla się przełącznik napędu, dzwoniłem do serwisu i powiedzieli że nie ma możliwości wymiany żarówki tylko wymienia się cały układ i koszt to 1400zł. Pomyślałem że lepiej już jeździć bez podświetlenia. Ale nie dałem za wygraną, dobrałem się do tego przełącznika, po ściągnięciu bocznych listew, wykręceniu całego panelu z radiem, odłączeniu kabli, odkręciłem czarną osłonkę dopierając się do panelu, następnie wykręciłem już sam układ od napędu - i rzeczywiście niby żarówka niewymienialna, bo wlutowywana, ale dla chcącego nic trudnego, wziąłem lutownice w rękę, odlutowałem żarówkę, zabrałem ją ze sobą i wybrałem się na zakupy - no i kupiłem żaróweczka bardzo mała (nie znam oznaczenia) na 12V z takimi długimi wąsami, koszt w zależności od sklepu 0,50zł do 2zł. Większy problem był z wlutowaniem jej, ale też sobie poradziłem. Jeśli chodzi o podświetlenie ESP to sytuacja analogiczna. Przy dalszej zabawie okazało się że nie podświetla się włącznik przeciwmgielnych i spryskiwaczy reflektorów, wszystko też się łatwo demontuje, należy cały ten panel z 3guzikami wypiąć, potem wyjąć każdy włącznik osobno, potem delikatnie go otworzyć i wyjąć żaróweczkę, tu sprawa o wiele prostsza bo nie trzeba nic lutować

. Teraz nadszedł czas na radio ale tematu się trochę boję, bo nie podświetla mi się przycisk CD oraz 1 i 2 - więc też pewnie jedna żaróweczka się przepaliła. Jeśli ktoś już coś takiego przy radiu robił to proszę o radę.