Witam wszystkich!
Jestem szczęśliwym posiadaczem GV 2.0 Hdi z 2005 r. od marca 2010 r. Moje problemy zaczęły się pewnego zimowego dnia, gdy po odpaleniu samochodu zaczął strasznie kopcić czarnym dymem i zupełnie stracił moc. Po jakichś 10 minutach coś się "odetkało" i wszystko wróciło do normy. Jednak w czasie użytkowania zaczęła się zapalać kontrolka Check Engine, jednocześnie przy większym dodaniu gazu samochód gasł. Pojechałem więc na komputer, który wykazał niskie ciśnienie paliwa na dolnej listwie oraz problem z czujniekiem ERG. Mechanik poradził mi wymienić filtr paliwa, jednak okazało się, że jest tam wstawiony nieorginalny filtr od VW, a by wstawić oryginalny filtr trzeba zainwestować około 1000 zł (obudowa + 3 przewody dochodzące). Nie wiem czy jest sens to wymieniać, czy to jest właśnie przyczyną problemów GV? aha i jeszcze przy niskich temperaturach jest duży problem z odpaleniem samochodu, tak jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa.
Proszę o porade co mozna w takiej sytuacji zrobic??
|