Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-07-2025, 16:22

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 07-03-2011, 08:32 
Offline

Rejestracja: 06-03-2011, 19:04
Posty: 8
Lokalizacja: Wschód
Witam wszystkich!
Jestem szczęśliwym posiadaczem GV 2.0 Hdi z 2005 r. od marca 2010 r. Moje problemy zaczęły się pewnego zimowego dnia, gdy po odpaleniu samochodu zaczął strasznie kopcić czarnym dymem i zupełnie stracił moc. Po jakichś 10 minutach coś się "odetkało" i wszystko wróciło do normy. Jednak w czasie użytkowania zaczęła się zapalać kontrolka Check Engine, jednocześnie przy większym dodaniu gazu samochód gasł. Pojechałem więc na komputer, który wykazał niskie ciśnienie paliwa na dolnej listwie oraz problem z czujniekiem ERG. Mechanik poradził mi wymienić filtr paliwa, jednak okazało się, że jest tam wstawiony nieorginalny filtr od VW, a by wstawić oryginalny filtr trzeba zainwestować około 1000 zł (obudowa + 3 przewody dochodzące). Nie wiem czy jest sens to wymieniać, czy to jest właśnie przyczyną problemów GV? aha i jeszcze przy niskich temperaturach jest duży problem z odpaleniem samochodu, tak jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa.
Proszę o porade co mozna w takiej sytuacji zrobic??


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-03-2011, 14:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-09-2010, 06:24
Posty: 125
A jaki masz ten filtr paliwa ? Wkład czy przykręcany ? W Hdi powinien być wkład filtra paliwa.


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-03-2011, 16:29 
Offline

Rejestracja: 06-03-2011, 19:04
Posty: 8
Lokalizacja: Wschód
jest to cały filtr "puszkowy" bez wymiennego wkładu papierowego


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-03-2011, 11:30 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Cisnienie paliwa mozna zmiezyc, powinno byc zgodne z ksiazka.
Jezeli bedzie zgodne to moze byc dowolny filtr.
Natomiast za filtrem masz jeszcze podgrzewacz paliwa, ktory przy niskich temp ma duze znaczenie w odpalaniu. Byc moze ktos go tez wywalil.
Ale tak czy siak, filtr musi byc drozny, jezeli po wymienia tego filtra na nowy (nie wazne ze od WV) dalej bedzie to samo to na komputer i sprawdzic wartosc cisnienia paliwa i dalej szukac.
W HDI jest tez pompa w baku, tam tez mogli sie cos przytkac, moze smok a moze pompa zdycha.


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-03-2011, 15:22 
Offline

Rejestracja: 06-03-2011, 19:04
Posty: 8
Lokalizacja: Wschód
Dziś ponownie sprawdziłem auto na komputerze i wyszły następujące błędy:
P 0094 Układ paliwowy - wykryty wyciek mały,
P 0087 Szyna paliwa - sytem paliwowy, niskie ciśnienie,
P 0487 EGR - system kontroli.
Po konsultacjach z paroma mechanikami wyszło na to, że problemy nie są winą nieorginalnego filtru paliwa (który został zresztą zmieniony na nowy0, a problem leży gdzie indziej. No właśnie tylko gdzie......


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-03-2011, 09:50 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Miernik cisnienia paliwa i do dziela, sprawdzic jaka cisnienie dochodzi do filtra, jakie z filtra i tak dalej.
Prosta sprawa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]