mmr pisze:
mój EGR przejeździł powyżej 150 tys, ale praktycznie od nowości samochód miał czkawkę w pewnym zakresie obrotów,tak koło 1800/min., jazda to praktycznie codziennie trasa -do pracy i z powrotem ponad 100 km dziennie+ częste wyjazdy w Polskę na szkolenia i wakacje Polska i Europa. Kilka procent przebiegu to lasy, szutry i błoto przy dojeździe na polowanie.
No własnie po wymianie zaworu EGR zauważyłem, że auto szarpie i nie przyśpiesza płynnie szczególnie na 2 i 3 biegu.. błędy zostały zresetowane i problem dalej jest... ale kontrolka się nie świeci..
kod błędu P0005 "
Zawór elektromagnetyczny odłączajacy paliwo - przerwany obwód prądowy"
przerwna wiązka przewodów"... a może przy montażu EGR przerwano mi te przewody ? hmmm jakaś miazga wyszła... co z tego, że kontrolka żadna się nie świeci jak to szarpanie mnie wkurza totalnie.. chcę przyśpieszyć na skrzyżowaniu a tu przerywanie...
Proszę pomóżcie.. nie chcę by mnie robiono w balona w serwisie..