Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-06-2025, 00:37

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
Post: 08-02-2009, 18:27 
Offline

Rejestracja: 24-10-2008, 11:03
Posty: 7
Witam,
mam pytanie, poniewaz chcialem sobie zamontowac swiatelko od oswietlenia bagażnika ale nie wiem gdzie szukac jakis kabelkow.
Mam Suzuki MK4 1999 rok Hathback


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-03-2009, 21:43 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Widział ktoś kiedy coś takiego?

Obrazek

:szok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-03-2009, 01:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Avalanche pisze:
Widział ktoś kiedy coś takiego?


na oczy nigdy, nie mniej jednak wiedziałem o tym 3 garowym 1.0T :)
W USA był to Pontiac Firefly :)
Spotkać to u nas to jak szukanie igły w stogu siana :D, nie mniej jednak wiem że jeden na 100% jest :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-03-2009, 09:39 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
1.0 i 71 KM, niby niewiele, ale napis TURBO i towarzyszący mu dźwięk mogły niejednemu opuścić szczęki :)

Cytuj:
W USA był to Pontiac Firefly

Albo Chevrolet Sprint 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-03-2009, 16:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
Avalanche pisze:
1.0 i 71 KM, niby niewiele, ale napis TURBO i towarzyszący mu dźwięk mogły niejednemu opuścić szczęki :)

Albo Chevrolet Sprint 8)


jedne źródła podają 71KM inne 81 :) Tak naprawdę to tylko fabryka wie ile tam było ;)
Co do Chevi - owszem, ale tego było chyba najmniej


Na górę
Post: 01-08-2009, 11:53 
Offline

Rejestracja: 24-10-2008, 11:03
Posty: 7
Witam,
Mam pytanie gdzie mozna tanio kupic linke sprzegla do Swifta z 99 roku??
I jeszcze jedno pytanko jak sie zaczepia ta linke do pedalu sprzegla? :)
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-01-2010, 16:58 
Offline

Rejestracja: 06-01-2010, 16:53
Posty: 1
Witam, Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu Swifta Mk4 lub Mk5 i w związku z tym mam pytanie. Jak widać między innymi na tym zdjęciu:
http://photos03.allegroimg.pl/photos/or ... /877494262
licznik kilometrów w tych samochodach jest pięciocyfrowy (do 99999 kilometrów). Czy jest więc jakaś metoda na sprawdzenie, że kupowane auto dla przykładu nie ma przejechanych 170000 kilometrów zamiast obiecywanych 70000 kilometrów czy jedynym rozwiązaniem jest dopłacenie do modelu z dobrze udokumentowanym przebiegiem? I czy ta "przypadłość" dotyka także inne modele tej marki (nowsze Alto, Baleno)?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. :)


Na górę
Post: 07-01-2010, 14:43 
Offline

Rejestracja: 07-01-2010, 14:40
Posty: 2
Witam, czy lusterko z wersji 3drzwiowej pasuje do wersji 5drzwiowej?


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-01-2010, 14:50 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Tak.


Na górę
Post: 04-02-2010, 18:03 
Offline

Rejestracja: 24-10-2008, 11:03
Posty: 7
Witam.
mam szybkie pytanie do znawcow. mam swifta z 99roku i chce zakupic sobie glosniki i w zwiazku z tym mam pytanie czy glosniki alpine sxe-1025s beda pasowaly w oryginalne miejsce do umieszczenia glosnikow?
Albo ewentualnie prosilbym o informacje na jaka glebokosc mozna wsadzac tam glosniki?
Pozdrawiam


Na górę
Post: 23-05-2010, 08:34 
Offline

Rejestracja: 23-05-2010, 08:29
Posty: 1
Lokalizacja: Gliwice
Witam.
Niedawno zakupiłem swifta 1,3 GLX rocznik 00.

Do tej pory wszystko było OK z alarmem.
Ale dziś rano podchodze do auta i próbuje go rozbroić - bez efektu.
No to otworzyłem kluczem. - Zaczął wyć.
Nie mogłem go uciszyć - tzn dawał oznaki, jakoby przyjmował sygnał z pilota (przez piknięcie) - ale potem kontynuował wycie.
Przyniosłem zapasowe klucze i pilot. Po kilku minutach ucichł - i mogłęm odjechać.
Ale teraz już wogóle nie mogę uzbroić alarmu, ani zamknąć centralnego zamka z pilota.

i jeszcze dodam, że nie wydaje mi się aby zawiniły piloty - bo oba działają (mrugają) z taką samą intensywnością.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Prosiłbym o porady.

pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-06-2010, 07:48 
Offline

Rejestracja: 31-01-2009, 21:04
Posty: 27
Lokalizacja: Stalowa Wola
Witam temat stary lecz bez konkretnych opisów więc:
Buzzer znajduje się nad skrzynką bezp. w kabinie ( trzeba ją wyjąć bo jest na niej wpięty i niema dostępu.
Znalazłem opis jak sprawdzić czy działa
w moim przypadku przewód od drzwi był podpinany pod alarm i poprostu się przerwał ale tak sprytnie że alarm i oświetlenie działało a przewód do Buzera się przerwał i niespodziewałem się że dlatego niedzialał.
Dostęp jest okropny musialem rozpionać kostki aby wysunąć calą skrzynkę i przy okazji załatwiłem sobie immob. i muszę teraz szukać dalej co się rozpieło dobrze że na gazie da się jechać
Na załączonym schemacie widok od gury i zaznaczona kostka do której dochodzi masa z drzwi warto sprawdzić lecz niełatwo iż jest ona nad skrzynką ( czarny z 2oma czerw paskami)

Pozdrawiam !!!
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-06-2010, 12:37 
Offline

Rejestracja: 31-01-2009, 21:04
Posty: 27
Lokalizacja: Stalowa Wola
sory Troszkę zamotałem schemat do Baleno


Na górę
Post: 02-08-2010, 21:45 
Offline

Rejestracja: 02-08-2010, 21:39
Posty: 1
Witam

Oto mój problem:
Nie działa mi centralny od zewnątrz więc zamykam od wewnątrz - jest taka możliwość. Pech chciał że kluczyki zostały w aucie. Zapasowych nie mam bo to samochód ojca który mieszka 100 km ode mnie. Na szczeście miałem lekko uchylone okno od strony pasażera i za pomoca drutu odkręciłem szybę tak że mogłem włożyć ręke. Otworzyłem drzwi pasażera wyjałem kluczyk i otworzyłem od strony kierowcy. Kiedy chciałem odpalić cisza ... tak jakby immo zadziałał. Jak nie ma kluczyka w stacyjce to wydobywa się dzwięk jakby kierunkowskazy z okolic nad pedałami ( jest tam trochę elektroniki ). Jak włoże kluczyk to zaczyna jeszcze cicho buczeć. Jak dam kluczyk na ON to cisza.
Co zrobiłem : odpiąłem aku na ok 1h i nic nie dało. W necie przeczytałem że można jeszcze reset ECM zrobić ale nie wiem jak i czy warto. Kurcze kluczyki mam wszystko oryginał a tu taki problem. Zanim zaholuję go jakoś do fachowca to czy można coś jeszcze zrobić ? Prosze o pomoc.


Na górę
Post: 02-09-2010, 22:41 
Offline

Rejestracja: 25-08-2010, 12:30
Posty: 3
Mam problem z wrzucaniem dwójki w moim swifcie, przy zmianie z jedynki na dwójkę wszystko jak trzeba ale przy redukcji bieg nie chce wejść. Jedyny sposób na redukcję na drugi bieg to pchnięcie drążka na jedynkę i dopiero na właściwą dwójkę.
Da się do tego przyzwyczaić, ale bywa denerwujące i czasem brakuje możliwości szybkiej redukcji w ciaśniejszych zakrętach.
Może miał ktoś podobny problem, albo ma sugestie co jest w skrzyni nie tak.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-09-2010, 11:26 
Offline

Rejestracja: 16-09-2010, 18:56
Posty: 3
Kolego o naprawie zapomnij, chyba że sam się za to zabierzesz :) Z tego co wiem, to objaw zużytego synchronizatora - taniej wyjdzie kupić używaną skrzynię - po 250 - 350 zł, można dostać plus wymiana. Ja tak kiedyś zrobiłem, ale skrzynię kupiłem od Swifta, który był na chodzie, tak że wytestowałem jak biegi wchodzą przed zakupem. Powodzenia !


Na górę
Post: 29-09-2010, 14:07 
Offline

Rejestracja: 29-09-2010, 13:53
Posty: 1
Witam,
ostatnio zauważyłem, że auto samo za mnie ma wahania obrotów, tzn. jak zwykle pracuje sobie spokojnie na poziomie 1-1,5k, to samo potrafi zwiększać obroty do 2k i wracać do stanu wyjściowego. Po chwili to samo, niezależnie od nagrzania silnika itp. Podobna sytuacja jest, jak daję gazu i puszczam, to swift tak jakby sam z siebie dociskał "jeszcze trochę".

Dziwna sprawa, wiecie może co się zepsuło?

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-09-2010, 20:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-09-2010, 18:07
Posty: 12
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Moim zdaniem wystarczy go wyregulować i będzie śmigać jak żyleta .


Na górę
Post: 13-10-2010, 19:56 
Offline

Rejestracja: 11-10-2010, 20:31
Posty: 2
w lipcu kupiłem swifta, ale z racji że moje gti nie miało wspomagania to zakupiłem wszystko co potrzebne do zmontowania wspomagania. niestety nie mam paska napędzającego pompę wspomagania i nie bardzo wiem gdzie to można sprawdzić jaki pasek tam wchodzi. proszę kogoś żeby podał mi oznaczenie paska jaki służy do napędu pompy wspomagania.
posiadam swifta gti z roku 1990
pozdrawiam


Na górę
Post: 24-10-2010, 17:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-03-2010, 20:55
Posty: 5
Lokalizacja: Brzeg
Witam muszę w swoim suzuki Swift mk3 sedan (5drzwi) wymienić błotniki lewy i prawy i w związku z tym mam do Was pytanie czy podpasują mi błotniki z wersji hatchback ponieważ znalazłem w tym samym kolorku i miałbym z głowy malowanie ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-10-2010, 22:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
przednie tak ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-10-2010, 13:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-03-2010, 20:55
Posty: 5
Lokalizacja: Brzeg
no to dobrze ze pasuja znalazłem swifta w takim samym kolorku wiec jestem do przodu z malowaniem, zostaje tylko montaż ;)


Na górę
Post: 26-01-2011, 20:30 
Offline

Rejestracja: 20-01-2011, 18:51
Posty: 2
Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Suzuki Swift Gl 1,0 z 1998 roku. Po tygodniu jeżdżenia po polskich dziurach ("drogach") zaczęło mi coś stukać. Początkowo myślałem, że to drzwi, lecz teraz jestem już pewien, że to musi być coś przy kole. Pojechałem na stację kontroli pojazdów, żeby zorientować się czy to coś poważnego. Tam powiedziano mi, że zaczyna coś się dziać z gałką kierowniczą w prawym kole, ale na chwilę obecną to nic groźnego i można jeździć. Tylko to stukanie nie daje mi spokoju i co najciekawsze odnoszę wrażenie, jakby stuk wydobywał się z lewego koła. Stukanie pojawia się w różnych sytuacjach - czasem przy skręcaniu, czasem w trakcie jazdy prosto, czasem przy hamowaniu. Zauważyłem, że przy prędkości ok 60 km/h i więcej, stukanie zanika. Czy to faktycznie może być kwestia gałki, tak jak zasugerowali panowie ze stacji kontroli, czy może coś innego?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]