Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 21-06-2025, 17:08

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 18-11-2009, 15:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-03-2007, 19:34
Posty: 168
Lokalizacja: KRAKÓW
Giorgio pisze:
Witam
Zadziwia mnie ten brak życzliwosci dla innych...
Tam też pracują ludzie. Ja dotychczas nie miałem ŻADNYCH problemów w serwisie z obsługa :) Ale jak ktoś sobie pościele, tak się wyśpi... ;)
Pozdrawiam


ale dlaczego mam dwa razy płacić w sytuacji wolnorynkowej, jak i tak ASO zdziera z nas nie mało?
Czasy Polmozbytu i dodatkowych łapówek dla mechanika żeby wykonał swoją robotę już się skończyły.
Nie obsłużą mnie dobrze w jednym ASO to następnym razem jadę do innego, a temu wystawiam odpowiednią ocenę. Prawda jest taka że przez jednego zadowolonego klienta firma zyska 10 nowych, a przez jednego nie zadowolonego może stracić 100


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-11-2009, 15:32 
Offline

Rejestracja: 09-08-2008, 21:30
Posty: 141
Lokalizacja: Pruszków
Cóż SMP ma nas użytkowników w 4 literach. Pomijając bylejakość, rzekłbym, że Dacia jest lepsza, samochodów, to zawsze będą nas uważali za intruzów. Zgodnie z maksymą, zapłaciłeś to spier..aj.
Mam porównanie do serwisów innych marek ( Abarth , Opel, Peugeot ), tam o niebo lepiej traktują. Nigdy więcej ,pierwszy i ostatni raz kupiłem Suzuki. Na marginesie to odwiodłem już 2 znajomych od zakupu samochodu tej marki.
Nie chcą płacić za naprawy gwarancyjne swoich bubli. Żeby czekać na część tydzień ..bo wersja japońska jest troszke inna..... To słowa serwisanta, ale akurat ta część jest taka sama jak w wersji węgierskiej.
I jeśli myślą, że mnie spławią to sie grubo mylą, poszło już pismo do centrali na Europę, z podaniem nazwisk i opisem sytuacji.
Jakże fałszywie brzmią słowa z tego artykułu:
http://suzuki.profes.com.pl/
Way of life ?? Nigdy więcej, takiego stylu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-11-2009, 17:11 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
natter pisze:
Mam porównanie do serwisów innych marek (Abarth , Opel, Peugeot ), tam o niebo lepiej traktują.

Każdy ma jakieś porównanie. W mojej okolicy kiepskie zdanie jest akurat o serwisach Opel, Peugeot, Skoda i Fiat, choć powinni lepiej traktować klientów, bo tych serwisów jest od metra i trochę.

Ja też nie jestem zadowolony z serwisów Suzuki, ale wszędzie pracują tacy sami ludzie i od nich to zależy.

Zapraszam do opisania konkretów (dokładniej i wiarygodniej) w tym dziale:
viewforum.php?f=35


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-11-2009, 23:42 
Offline

Rejestracja: 01-11-2007, 12:00
Posty: 129
A jak długo czeka się na akceptację zgłoszonego do oceny serwisu?
-------------------------------------------------
SX4 1,6L 4WD GS - Silky Silver - miodzio
ALBO SUZUKI ALBO NIC
"Nie jedzcie nigdy żółtego śniegu"

_________________
Tarzycjusz:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-11-2009, 18:31 
Offline

Rejestracja: 09-08-2008, 21:30
Posty: 141
Lokalizacja: Pruszków
To, że w serwisach pracuja ludzie tacy jak my wszyscy to oczywiste, jest jedno małe ale....

Nie każdy stara sie w tej pracy, nie każdy chce pracować ( pracuje, bo musi ). I nie interesuje mnie, że jest słabo wynagradzany, że ma szefa furiata, że centrala danej marki zaleca ( po cichu ) spławianie klienta, że w końcu coś tam. To mnie wcale nie interesuje.

Rozumiem, że dana osoba może mieć gorszy dzień, z różnych powodów, wtedy staram się zrozumieć, ale jeśli jest to norma w serwisach Suzuki?? Na marginesie, jeżdząć po salonach Suzuki ( jak już padła decyzja co do modelu ) to od sprzedawcy czuć było gorzałą ( nie powiem, który to salon ). Nie wzruszyło to mnie, bo gościu był ok, przed salonem powiedziałem mu tylko, że czuć od niego alkoholem i dałem mu gumy do żucia.

Niestety serwisy Suzuki, to przypadkowa zbieranina, albo stracili autoryzacje Fiata, albo dawne Daewoo ( samochody jakościowo lepsze ), albo nowy i musi coś mieć.

Póki SMP tego nie zrozumie, poty cale Suzuki będzie traktowało Polskę po macoszemu.
Pozdrawiam wszystkich, tych zadowolonych i tych niezadowolonych. Natter


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-11-2009, 19:48 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
natter pisze:
Rozumiem, że dana osoba może mieć gorszy dzień, z różnych powodów, wtedy staram się zrozumieć, ale jeśli jest to norma w serwisach Suzuki??

Masz jakieś podstawy, to oceń serwis. Inaczej przypomina to czcze gadanie, jakich w necie pełno. Jest niewiarygodne.
Co znaczy norma w serwisach Suzuki? Przeprowadziłeś inspekcję w kilku/kilkunastu serwisach?

Esiks4 pisze:
A jak długo czeka się na akceptację zgłoszonego do oceny serwisu?

Już są :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-11-2009, 20:15 
Offline

Rejestracja: 09-08-2008, 21:30
Posty: 141
Lokalizacja: Pruszków
Tak, w kilku warszawskich. Nie mówię tego, ot tak sobie, bo sam pracuje w serwisie:) I dobrze wiem, kiedy serwisant ma zly dzien, a kiedy cche spuscic w kanal klienta. Nie stosuje sam tego, bo mam z tego pieniadze, nawet jak klientowi psuje sie na gwarancji samochod.
Co do serwisów Suzuki, to dobrze wiem, co mowie, o większosci warszawskich. Nie darmo i nie ot tak sobie zjeździłem większość.
Albo stare wygi z polzmozbytu, ktorym juz nic sie nie chce ( od tych trzeba wymagać maksimum), albo mlodzieniaszkowie po szkole, którzy nic nie potrafią (tym czasami mozna wybaczyc, ale tylko czasami i blachostki ).
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-11-2009, 11:35 
Offline

Rejestracja: 08-12-2007, 17:58
Posty: 48
Lokalizacja: Bydgoszcz
natter pisze:
Albo stare wygi z polzmozbytu, ktorym juz nic sie nie chce ( od tych trzeba wymagać maksimum), albo mlodzieniaszkowie po szkole, którzy nic nie potrafią (tym czasami mozna wybaczyc, ale tylko czasami i blachostki ).


Nic dododać i nic ująć.
Pzdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-11-2009, 12:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Rom, akurat w Yamie jest jeden "mechanik", który już dwa razy zdobywał nagrody na ogólnopolskich zawodach serwisantów. Nie jest ani z Polmozbytu, ani zaraz po szkole.

Choć pamiętam serwis w Białych Błotach (Fiat / Seat / Suzuki / co dalej nie wiem), gdzie jeden troglodyta rozbierał bębny waląc w nakrętkę młotkiem z przecinakiem, a potem zastanawiał się głośno czy mają takie nakrętki na stanie, bo "się popsuła" :roll:


Ostatnio zmieniony 26-11-2009, 19:39 przez Avalanche, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 26-11-2009, 17:15 
Offline

Rejestracja: 08-12-2007, 17:58
Posty: 48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Akurat nie miałem na mysli Yamy. Do Yamy rzeczywiście generalnie nie można mieć zastrzeżeń. Ale ja nie miałem większych problemów z SX4 (odpukać).
Jesli chodzi o tzw. mechaników, zwłaszcza z rodowodem polmozbytowskim, to prawda że najlepszym narzędziem jest młotek, aczkolwiek są wyjątki (pozytywne).
Pzdr.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]