Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 12-07-2025, 21:18

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 07-01-2008, 21:23 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4029
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Grand pisze:
Jeśli ktoś myśli poważnie o jeździe w terenie powinien zrobić głównie lift + oponki AT i bedzie to tak wyglądać:
ObrazekObrazek

Kurcze musiałeś??? ;) Teraz będzie mi sie snic po nocach i będa myślał o zrewidowaniu budżetu domowego :)
Fajnie się prezentuje.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-01-2008, 22:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-07-2007, 19:11
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
Jeszcze przydałoby się wywalić ten "falochron" spod przedniego zderzaka. Jest przykręcany śrubami więc kłopotu być nie powinno.

_________________
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-01-2008, 00:13 
Offline

Rejestracja: 17-12-2007, 11:46
Posty: 59
Kurczę wystarczy parę centymetrów w górę nadwozie podnieść i od razu samochód wygląda jakoś tak lekko :D

A może tylko mi się tak wydaje. :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-01-2008, 09:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 09:50
Posty: 145
Lokalizacja: Nowy Sącz
czoboki pisze:
Kurcze musiałeś??? ;) Teraz będzie mi sie snic po nocach i będa myślał o zrewidowaniu budżetu domowego :)
Fajnie się prezentuje.


Przepraszam :placze: :uznanie: ....sam o tym myślę intensywnie i to jest część materiałów jakie zebrałem na ten temat. Jedyny powód dla którego się jeszcze na to nie zdecydowałem to opony. Po takim lifcie to tylko opony AT (inaczej byłaby profanacja!!!) :D , a one mają swoje ograniczenia. W okresie letnim staram się śmigać trochę po świecie, a z zebranych opinii na temat AT wynika jednak, że na dłuższe trasy to raczej szosówki. Posiadanie zaś trzech kompletów kół i mieszanie nimi, jakoś mi się nie uśmiecha...:placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-04-2008, 12:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2007, 18:02
Posty: 58
Lokalizacja: Małopolska
Pytanie odnośnie liftu nowej GV (GV II)do KUBUS'a, Granda i innych, którzy robili lift lub wzgłębiali temat.


Czy jak robiłeś lift to ograniczył się on tylko do wymiany amorków na "koni" czy dokładałeś/ modyfikowałeś coś jeszcze?
Czy amorki były dedykowane przez producenta specjalnie do GVII ? Czy wymagały dotoczenia/przetoczenia czegoś?

ile zyskałeś cm prześwitu?

Czy lift pociągnął za sobą jakieś zauważalne konsekwencje dla zużycia układu przeniesienia napędu?
Ile kilometrów zrobiłeś po zrobieniu liftu?

Calmini nie ma jeszcze zestawu do tego auta. Poza tym słyszałem, że słabe jest calmini...


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-04-2008, 10:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 09:50
Posty: 145
Lokalizacja: Nowy Sącz
witam,
gotowe zestawy do liftu GV mozesz kupić :
http://www.wyprawa4x4.pl/sklep/index.ph ... 2177&pic=a

http://www.gielda4x4.pl/sklep/producenc ... ld+Man+Emu

http://www.mekka4x4.pl/product_info.php ... ts_id=1064.

Z reguły jest to lift od 35-50 mm. Przednie spręzyny oraz amortyzatory pozostają standardowe. Montuję się tylko specjalne podkładki.
Na podanych wyżej stronach mozesz "poskładać" sobie sam zestaw, dobierając odpowiednie amorki i sprężyny, oczywiście jesli się na tym znasz :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-04-2008, 18:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18-12-2007, 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: Radomsko
Suzuki: Vitara FL
Cena ładna, wygląd też(?).... buda idzie do góry.

Ale prześwit, jeżeli dobrze kojarzę, to się chyba przy tej operacji nie zmienia!?


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-04-2008, 15:21 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
lift daje możliwość zamontowania wyższych opon, które zwiększają prześwit ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-04-2008, 18:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-07-2007, 19:11
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
IL2m pisze:
(...)

Ale prześwit, jeżeli dobrze kojarzę, to się chyba przy tej operacji nie zmienia!?


Dlaczego nie?

_________________
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-04-2008, 13:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18-12-2007, 20:23
Posty: 22
Lokalizacja: Radomsko
Suzuki: Vitara FL
Odpowiedź masz wyżej .
Taki lift za te pieniądze - do tego komplet "większych" opon....

Ważne jest poprawienie prześwitu na całej długości samochodu. W naszym przypadku sprawdź prześwit z tyłu przy rurze wydechowej - odpisz , jak zmierzysz.


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-04-2008, 16:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-07-2007, 19:11
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
IL2m pisze:
Odpowiedź masz wyżej . (...)

Kkubus wyliczał, że na montażu osłon stracił ok 2 cm prześwitu ale po zrobieniu liftu zyskał do pierwotnej wartości ok 2cm. :roll:

_________________
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-04-2008, 18:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30-03-2007, 09:34
Posty: 33
Lokalizacja: Radom
IL2m pisze:
Cena ładna, wygląd też(?).... buda idzie do góry.

Ale prześwit, jeżeli dobrze kojarzę, to się chyba przy tej operacji nie zmienia!?


zobacz tu:

http://metatrox.net/modules/smartfaq/fa ... e41987cd2e

to rozwieje twoje wątpliwości


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-05-2008, 21:55 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4029
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Odświeżam lekko wątek :)
Kilka zdjęć osłony pod silnik do GV 2006->. Osłona wykonana przez firmę MROV http://www.mrov.pl/ Na 100% pasuje do 5d nie wiem czy do 3d też :(, ale ta pod silnik powinna pasować

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Cytat z maila od wykonawcy:
"Mocowanie jej są dokładnie taki same jak przy płycie Asira, natomiast kształt jej jest inny, gdyż zastosowałem poduszki gumowe między płytę, a belkę do której jest mocowana.
Przy uderzeniu poduszki te powinny pochłonąć bardzo dużo energii nie przenosząc ją na nadwozie i zniwelują nieprzyjemny dzwonienie płyty przy spotkaniu z przeszkodami."


Ceny... ceny nieco później jak już będe wiedział więcej, chyba, że źródło sie wypowie ;)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-06-2008, 19:30 
Offline

Rejestracja: 28-05-2008, 09:25
Posty: 2
Lokalizacja: Wałbrzych
Płyta pod silnik jest w cenie 695zł natomiast pod skrzynie 710zł


Na górę
 Tytuł: Płyty
Post: 25-06-2008, 23:45 
Offline

Rejestracja: 25-06-2008, 22:45
Posty: 2
MROV pisze:
Płyta pod silnik jest w cenie 695zł natomiast pod skrzynie 710zł


Dzieki za namiary niestety płyta pod skrzynie dopiero w przygotowaniu chyba że mam złe informacje.

_________________
----------------------------
GV 1,9 DDIS 5d

Pozdrawiam
Karol


Na górę
 Tytuł: Lift i osłony
Post: 25-06-2008, 23:59 
Offline

Rejestracja: 25-06-2008, 22:45
Posty: 2
Koleżanki i koledzy co do liftu GV ja już go zrobiłem a dokładnie http://www.wyprawa4x4.pl/sklep/index.ph ... &prod=2177. Lift o 2'' i odziwo faktycznie wskoczyłem troche wyżej, do tego opony A/T Pirelli Scorpion ( fakt głośne na asfalcie ale w terenie rezultaty zadowalajace). ZAwieszenie faktycznie się sprawdza z tyłu idą do wymiany sprężyny i amortyzatory natomiast z przodu mamy podkładki, amortyzatory pozostają te same. Ustawiłem nawet zbieżność i geometrie i choć to troche trwało wszystkie parametry udało się ustawić( no może z kontami z tyłu był problem).
Natomiast mam pytanie bo chce osłonić jeszcze bak i nawet odziwo na Allegro( http://www.allegro.pl/item384600825_osl ... od_06.html ) cos znalazłem czekam na odpowiedz czy do Diesla pasuje. Wydaje mi sie że zbiornik paliwa w benzynie jest inaczej umieszczony???

_________________
----------------------------

GV 1,9 DDIS 5d



Pozdrawiam

Karol


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-12-2008, 23:01 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4029
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Grand pisze:
czoboki pisze:
Kurcze musiałeś??? ;) Teraz będzie mi sie snic po nocach i będa myślał o zrewidowaniu budżetu domowego :)
Fajnie się prezentuje.


Przepraszam :placze: :uznanie: ....sam o tym myślę intensywnie i to jest część materiałów jakie zebrałem na ten temat. Jedyny powód dla którego się jeszcze na to nie zdecydowałem to opony. Po takim lifcie to tylko opony AT (inaczej byłaby profanacja!!!) :D , a one mają swoje ograniczenia. W okresie letnim staram się śmigać trochę po świecie, a z zebranych opinii na temat AT wynika jednak, że na dłuższe trasy to raczej szosówki. Posiadanie zaś trzech kompletów kół i mieszanie nimi, jakoś mi się nie uśmiecha...:placze:


Mam AT, a lift zbliża się wielkimi krokami :)
Widziałem GV po lifcie i na zwykłych oponach, wcale źle nie wygląda. Ja mam obecnie trzy komplety, ale letnie raczej sprzedam i w lecie będą AT, a w zimie zimówki.
Generalnie przy AT jest nieco głośniej (ale akceptowalnie), oczywiście ciut więcej pali (u mnie to mniej więcej 1 litr). Mają natomiast dużą zaletę, mianowicie są bardzo odporne na uszkodzenia i na 100% będą lepsze gdy przyjdzie Ci do głowy pobuszować bocznymi drogami. :szalony: Ja mam BF Goodrich 235/70/16. Czyli nieco szersze i wyższy profli, bo zimowe i letnie mam 225/65/17.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 07-12-2008, 12:04 
Offline

Rejestracja: 04-07-2006, 14:28
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Witam serdecznie. Szanowni Koledzy. Proszę o pomoc w następującej kwestii, otóż mam zamiar zmienić koła w mojej GV(2006r.) z orginalnych alusów 17" na stalowe 7JJx15", 5x114,3,ET35 z oponami BF Goodrich All Terrain T/A KO 31/10,50 R15. Proszę o podpowiedż, czy 15" będzie pasowała (wejdzie i czy nie będzie obcierała o zacisk tarczy hamulcowej), czy różnica w odsadzeniu ET o 10mm. na zewnątrz oraz większa opona zmieści się w nadkolu, i czy podczas skrętu nie powyrywa mi błotników... nie uszkodzi innych elementów zawieszenia. Jak taka wymiana wpłynie na trakcje i zachowaniw się auta. Czy muszę jeszcze dokonać jakiś innych zmian np. podnieść zawieszenie itd... Zwracam się do Was o pomoc w w/w sprawie, ponieważ macie zapewne bardzo duże doświadczenie w różnego rodzaju btego typu przeróbkach. Pozdrawiam. Marco.


Na górę
Post: 07-12-2008, 15:12 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4029
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Marco pisze:
otóż mam zamiar zmienić koła w mojej GV(2006r.) z orginalnych alusów 17" na stalowe 7JJx15", 5x114,3,ET35 z oponami BF Goodrich All Terrain T/A KO 31/10,50 R15.

Może ja zapytam tak:
Co masz zamiar robić z autem? Jaki teren będziesz atakować?
Ja mam jak już pisałem BFG AT 235/70/16 i jest ok. Nic nie obciera.
Wystarczają w zasadzie na wszystko co mozna GV bez dodatokwych modyfikacji zrobić (tak mi się wydaje ;) ).

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-12-2008, 14:59 
Offline

Rejestracja: 04-07-2006, 14:28
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Szanowni Koledzy... może ktoś juz zakładał mniejsze felgi tj. 15 - stki i ma jakieś uwagi, spostrzeżenia... jak również dotyczy to w/w opon. Proszę o opinie. Pozdrawiam. Marek


Na górę
 Tytuł:
Post: 08-12-2008, 21:04 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4029
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Marco pisze:
może ktoś juz zakładał mniejsze felgi tj. 15 - stki i ma jakieś uwagi, spostrzeżenia... jak również dotyczy to w/w opon. Proszę o opinie.

Chyba się niedoprosisz :(
Wydaje mi się, że do nowe GV nikt z osób na forum takich kół niezakładał. Ale mogę się mylić :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-12-2008, 14:32 
Offline

Rejestracja: 04-07-2006, 14:28
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Koledzy... z całą pewnością 15-stki nie pasuja do nowej GV...obcierają o zacisk tarczy hamulcowej i elementy zawieszenia. Pozdrawiam Marek.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-01-2009, 10:45 
Offline

Rejestracja: 13-01-2009, 13:46
Posty: 3
Witam
Mam nową grand vitarę 2,7 z USA z napędem na tył( 1 oś)
Czy mogę jej założyć przedni napęd ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-01-2009, 18:20 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
Hanys7 pisze:
Witam
Mam nową grand vitarę 2,7 z USA z napędem na tył( 1 oś)
Czy mogę jej założyć przedni napęd ?


pewnie się da, ale będzie to kosztować straszne pieniądze :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-01-2009, 10:46 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
1) nieopłacalne
2) masz drugi najlepszy napęd po 4WD ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]