Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 29-06-2025, 13:56

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 12-04-2008, 22:07 
Offline

Rejestracja: 06-12-2007, 22:24
Posty: 38
Lokalizacja: Brwinów
Czy któryś z szanownych użytkowników swifta sport próbowal podnieść moc silnika, lub może coś ciekawego na ten temat wie.
Noszę sie z zamiarem kupna tej małej zabawki, ale przydało by się troche więcej kucy


Na górę
Post: 12-04-2008, 22:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
najpierw to najlepiej go kupic, potem cos kombinowac.
Wszystko takze zalezy od kasy jaka ktos posiada.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 16:12 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12407
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Albo kupić taki świeżutki zestawik z Suzuki Sport:
http://www.suzukisport.com/english/sale ... index.html

:D


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 16:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
czytal to :P :

*Application and model year which is shown on this list is based on Japan domestic market model.
-There maybe a possibility of not able to be fitted on to overseas market models.

Dodatkowo cena pewnie powala na kolana ...


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 16:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Juz myslałem ze moze i do 1,3 by podpasowało :) a Ty znalazles ze nwaet do europejskich swiftow moze nie pasowac brrrr


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 17:15 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12407
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Hellsin pisze:
*Application and model year which is shown on this list is based on Japan domestic market model.
-There maybe a possibility of not able to be fitted on to overseas market models.

A Swift Sport w Japonii ma inny silnik niż w Europie? ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 17:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
wiesz nie pisali by tego, gdyby byli pewni ... to juz raczej poza tym pytanie do nich :P


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 20:06 
Offline

Rejestracja: 02-04-2008, 22:48
Posty: 27
Z innej beczki bylem dziś u Chojnackiego i powiedzial, że czip to tylko w anglii zrobią, a on poleca gt - czyli spasowanie silnika na top (jak do rajdów) - cena uslugi ok 3,2-3,3 k - przyrost mocy od 7 do 12 %


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 22:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-05-2006, 16:03
Posty: 280
Lokalizacja: Katowice
jak bym mial budzet xxx to bym nie cudowal, tylko kupil cos od razu mocnego i z potencjalem na wiecej. i tak czy inaczej do chojnackiego bym sie nie zblizal :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 22:07 
Offline

Rejestracja: 02-04-2008, 22:48
Posty: 27
A kogo polecacie w okolicach wawy ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2008, 22:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
PromotoR, VTG, COMPsport ( co prawda nie Wa-wa, ale takze dobra firma ) - te firmy i tak zaimuja sie czym chca, no chyba ze projekt jest ciekawy :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2008, 10:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Nie jestem z wawy, ale była a moze i jest taka firma Monster stodoła :D i ziomki uturbiają fiaty, takie Cinquecento 170Km itd. Maja niezle pojęcie, mysle ze za Suzuki tez by sie wzieli.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2008, 17:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
ja z takich warsztatow znam :
http://www.ssgarage.pl/ - chlopaki robia na okraglo Hondy, ale sadze ze za Suzi tez by sie wzieli :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2008, 19:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2007, 14:18
Posty: 283
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Ja również polecam chłopaków z SS robili moje poprzednie auto...Pełen profesjonalizm...


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-04-2008, 12:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Znalazlem cos takiego pasuje chyba do 1,3 i 1,5 należało by doliczyc strojenie kompa i montaż. http://www.turbochargerupgradekits.com/product/TK01


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-04-2008, 16:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
tak jak piszesz raczej do 1.3/1.5
Dziwi mnie proponowany przyrost ... + 40 HP, a IC maly, oj maly ... ( przynaimniej taki sie wydaje ), ciekawe czy ten zestaw jest liczony ...


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-04-2008, 14:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-03-2007, 17:54
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
a co to znaczy "liczony"


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-04-2008, 17:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
dobrany IC pod turbosprezarke, to samo orurowanie ( dlugosci rur, katy kolanek ) i itp.
Dodatkowo nie zalozysz duzej turbosprezarki do malego silnika z takim IC, bo nie schlodzi wystarczajaco powietrza, co prawda mozna zastosowac natrysk na chlodnice, ale to dodatkowe koszta, kiedys mialem fajna ksiazke po angielsku na ten temat ... tam bylo wszystko wyjasnione :)
Dodatkowo wiekszy IC moze powodowac wieksza "turbodziure", dlatego tak wazne jest liczenie ukladu pod dana turbosprezarke.


Na górę
Post: 02-05-2008, 12:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-05-2006, 20:09
Posty: 30
Robek pisze:
Czy któryś z szanownych użytkowników swifta sport próbowal podnieść moc silnika, lub może coś ciekawego na ten temat wie.
Noszę sie z zamiarem kupna tej małej zabawki, ale przydało by się troche więcej kucy


W Warszawie zajmuje sie tym Grabowski. Rozmawiałem z nim i można włożyć turbinę. Przyrost mocy na początek 180 KM bo nie montowali jeszcze w Swiftach, a docelowo możliwość podkręcenia do 220 - 240 KM. Koszt: 10 tys. zł.

Jeśli chodzi o tuning w ramach gwarancji to jedynie chyba chip, ale jakie koszty to nie mam pojęcia.

_________________
Grześ


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-07-2008, 15:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-02-2008, 17:50
Posty: 22
Lokalizacja: Lublin
Hellsin pisze:
Dodatkowo wiekszy IC moze powodowac wieksza "turbodziure", dlatego tak wazne jest liczenie ukladu pod dana turbosprezarke.


Troszke sie z kolega nie zgodze bo turbodziure powoduje turbosprezarka tzw. lag i zalezy to od wielkosci turbosprezarki i od tego jaki ta sprezarka ma tzw spool up - czyli jak szybko wkreca sie na obroty uzytkowe

IC sluzy tylko i wylacznie do chlodzenia powietrza, ktore sprezarka zasysa - im wiekszy tym lepeiej - bo jest bardziej wydajne chlodzenie BTW niektore turbodiesle o malej mocy wogole nie maja IC - np Clio 1.5 Dci w wersji 60 KM


Ostatnio zmieniony 15-07-2008, 16:59 przez crai1, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 15-07-2008, 15:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12407
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
crai1 pisze:
Troszke sie z kolega nie zgodze bo turbodziure powoduje tzw. lag ...

A lag to nie turbodziura? :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-07-2008, 16:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-02-2008, 17:50
Posty: 22
Lokalizacja: Lublin
racja - tak to czasem wychodzi jak sie za szybko mysli i pisze skrotowo :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-07-2008, 17:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
crai1 pisze:
Troszke sie z kolega nie zgodze bo turbodziure powoduje turbosprezarka tzw. lag i zalezy to od wielkosci turbosprezarki i od tego jaki ta sprezarka ma tzw spool up - czyli jak szybko wkreca sie na obroty uzytkowe

IC sluzy tylko i wylacznie do chlodzenia powietrza, ktore sprezarka zasysa - im wiekszy tym lepeiej - bo jest bardziej wydajne chlodzenie BTW niektore turbodiesle o malej mocy wogole nie maja IC - np Clio 1.5 Dci w wersji 60 KM


no i to jest wlasnie wyrywanie z kontekstu ... przeczytaj calosc, oraz zobacz czego sie tyczy ...


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-07-2008, 17:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-02-2008, 17:50
Posty: 22
Lokalizacja: Lublin
no wlasnie przeczytalem i zacytowalem kolege piszacego ze duzy IC zwieksza turbodziure.

Obrazek

IC znajduje sie za turbo i chlodzi to co sprezarka tloczy do cylindrow. Jak nie schlodzi wystarczajaco to powietrze jest podawane w wyzszej temperaturze po prostu - wiec gorsza efektywnosc.

To spaliny rozkrecaja wirnik turbosprezarki - im wiekszy wirnik tym trudniej go na nizszych predkosciach obrotowych silnika rozpedzic, ze wzgledu na duza bezwladnosc wirnika i mala predkosc wychodzacych spalin - - chyba ze ma zmienna geometrie skrzydel turbina - tam lag praktycznie nie wystepuje

W starym porsche 911 wygladalo to tak - jedziemy stala predkoscia np 60 i wciskamy gaz - nic, nic, nic, nic, nic, o ja piernicze................., bieg w gore i znowu


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-07-2008, 17:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
no to sobie pomysl o duzym IC i malej turbinie ...
albo na odwrot maly ic a duza turbina ...

w obu przypadkach bedzie blad konstrukcyjny ... bo tak jak pisalem wczesniej wszystko powinno sie wyliczac ...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]