Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-07-2025, 14:45

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1019 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 03-08-2007, 18:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
sisiu pisze:
a czy jest zamiast koła zapasowego jakś zestw naprawczy albo coś w tym stylu ??


to jest wlasnie tak jak sie nie czyta postow :P
3 posty wyzej jest odpowiedz na to pytanie :zly:


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-08-2007, 19:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-05-2007, 16:40
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
Się ostatnio zgadało w gronie miłośników innej japońskiej marki na temat autek małych i szybkich. Znaczy, które lepsze i które ma jakie wady i zalety.
Żeby nie teoretyzować w ciągu dalszym tej debaty... mam pytanie do praktyków.
Czy komuś z tutejszych posiadaczy SSS zdarza się go upalać w warunkach KJS-owych, ALT-owych, albo chociaż amatorskich pojeżdżawek "wokół pachołka"?
Jeśli tak, bardzo interesują mnie Wasze wrażenia nt. stopnia podsterowności - przede wszystkim (czyli chęci do wchodzenia w zakręt), w drugiej kolejności co do stopnia "przeszkadzania" przez elektronikę oraz odporności hamulców na zmęczenie.
Jeśli będą chętni - możliwa praktyczna konfrontacja SSS z jakimiś innymi przedstawicielami gatunków drapieżnych (Słomczyn, Miedziana Góra...).


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-08-2007, 20:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
WiS pisze:
Się ostatnio zgadało w gronie miłośników innej japońskiej marki na temat autek małych i szybkich. Znaczy, które lepsze i które ma jakie wady i zalety.
Żeby nie teoretyzować w ciągu dalszym tej debaty... mam pytanie do praktyków.
Czy komuś z tutejszych posiadaczy SSS zdarza się go upalać w warunkach KJS-owych, ALT-owych, albo chociaż amatorskich pojeżdżawek "wokół pachołka"?
Jeśli tak, bardzo interesują mnie Wasze wrażenia nt. stopnia podsterowności - przede wszystkim (czyli chęci do wchodzenia w zakręt), w drugiej kolejności co do stopnia "przeszkadzania" przez elektronikę oraz odporności hamulców na zmęczenie.
Jeśli będą chętni - możliwa praktyczna konfrontacja SSS z jakimiś innymi przedstawicielami gatunków drapieżnych (Słomczyn, Miedziana Góra...).


w GT Polody nie zagotowal hamulcow a to chyba najlepsza rekomendacja, dodatkowo pisal ze przydalby sie puchar SSS


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-08-2007, 22:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-05-2007, 16:40
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
Do testów prasowych to ja mam stosunek "zdrowy" ;-) Za stary wróbel jestem... A puchar pucharem, kijanki też mają, tyle, że nie całkiem seryjne :szalony:
Że SSS ma potencjał - to ja wiem. Interesują mnie szczegóły...

Nikt nie ma z SSS doświadczeń torowych? Wszyscy tym żuczkiem tylko do Kościoła i po bułki...?
Jakoś nie wierzę :szalony: 8)

Powiem wprost, do czego zmierzam. Mam w "stajni" jedno z fajniejszych aut tej klasy, czyli Yarisa TS (poprzedniej generacji, oczywiście, nie tego obecnego ptysia :zly: ). SSS sprawia wrażenie, że nie powinien być na torze gorszy (w papierowych parametrach jest nawet lepszy, ale papier, jak wiadomo... ;) ).
Jestem zainteresowany bezpośrednim i organoleptycznym rozstrzygnięciem wątpliwości. 8) Jakby coś, to proszę o stosowne znaki dymne ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-08-2007, 22:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 13:21
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
ani razu jeszcze nie mialem przyjemnosci widziec go w akcji, a probowalem pare razy

ja juz przegrzalem pare razy ten system,wlacza sie wtedy na desce rozdzielczej swiatelko ESP OFF,a pozniej wraca wszystko do porzadku.
Cytuj:
Jeśli tak, bardzo interesują mnie Wasze wrażenia nt. stopnia podsterowności - przede wszystkim (czyli chęci do wchodzenia w zakręt), w drugiej kolejności co do stopnia "przeszkadzania" przez elektronikę oraz odporności hamulców na zmęczenie.

No to powiem pare slow od siebie na temat SSS:
1.Jesli chodzi o hamulce to sa bardzo dobre,niestety mam wrazenie ze traca swoja skutecznosc po mocniejszym rozgrzaniu ich.
2.Jesli chodzi o zawieszenie to tez jest bardzo dobre,swietny uklad kierowniczy,niestety przy wiekszych predkosciach(130-180) na mocno pokonywanych zakretach nie czuje sie tak juz pewnie,troche go wyrzuca,ale mysle ze jest to troche spowodowane wysokoscia ,wczesniej mialem Clio 2 (110KM) na oponach 205 i obnizeniu 40mm i nie balem sie nim tak zapierniczac.Plusem Suzi jest to ze ma ESP ,ktory uwazam swietnie reaguje w odpowiednim momencie,wtedy jak sie rzeczywiscie przesadzi.Uwazam ze jakby sie go tak obnizylo 25-35mm to by byla bajka,ale wiadomo komfort by na tym nieco ucierpial.
Reasumujac -swietne autko w swojej klasie. :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-08-2007, 22:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-05-2007, 16:40
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
Plusem Suzi jest to ze ma ESP

Nie jestem pewien, czy w SPORTOWYM aucie ten gadżet jest rzeczywiście sensowny ;-)


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-08-2007, 23:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 13:21
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
sens jest,zawsze mozesz go przed jazda wylaczyc,ja np wolalbym zeby mi pomogl jak przy 160 przesadze,gdyby byl nizszy i byl bardzo dobrze wyczuwalny przy wiekszych predkosciach to rzeczywiscie mozna by bylo sie zastanowic nad sensem istnienia ESP.


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-08-2007, 00:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
grzenioo pisze:
sens jest,zawsze mozesz go przed jazda wylaczyc,ja np wolalbym zeby mi pomogl jak przy 160 przesadze,gdyby byl nizszy i byl bardzo dobrze wyczuwalny przy wiekszych predkosciach to rzeczywiscie mozna by bylo sie zastanowic nad sensem istnienia ESP.


jak go nawet wylaczysz to i tak w krytycznej sytuacji sam sie aktywuje


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-08-2007, 10:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 13:21
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
jak go nawet wylaczysz to i tak w krytycznej sytuacji sam sie aktywuje

naprawde?niewiedzialem
to po co jest ten przycisk do wylaczania?
to ja juz nic nie kapuje


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-08-2007, 11:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-03-2007, 17:28
Posty: 654
Lokalizacja: Świnte miacho
grzenioo pisze:
naprawde?niewiedzialem
to po co jest ten przycisk do wylaczania?
to ja juz nic nie kapuje


nie wiem jak to jest rozwiazane w innych autach z ESP, ale tak jest w Swifcie i juz, dlaczego nie mam pojecia


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-08-2007, 12:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-05-2007, 16:40
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
nie wiem jak to jest rozwiazane w innych autach z ESP

Różnie. Są takie, w których można faktycznie wyłączyć na stałe - i to jest do jazdy sportowej bardzo OK, bo Ci auta nie hamuje w zakręcie wtedy, gdy chcesz świadomie wywołać poślizg dla zacieśnienia zakrętu.
Niestety, większość ESP i im podobnych (VDC, etc.) sstemów reaguje jak w Swifcie - IMHO to bez sensu, czysty marketing oraz znak, do jakiego "targetu" się te auta adresuje.
Z podobnie głupich wynalazków - we wszystkich produktach koncernu VAG nie da się dohamować lewą, bo naciśnięcie hamulca powoduje automatycznie odcięcie dopływu paliwa i cała operacja traci sens... Tyle, że tam się da oszukać ten idiotenelement jakimiś czarami i wypięciem kabelka.
Ciekawe, czy ESP w Suzuki też by się dało... :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-08-2007, 18:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28-07-2007, 15:27
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa
W moim sportcie ESP jest bardzo tolerancyjne jak narazie.

Nawet przy bardzo ostrym slalomie na parkingu nie wlączyło się. W ostrych zakrętach przy dużej prędkości też jeszcze nie mialem okazji zobaczyć esp w akcji. Pewnie zaczyna dzialac jak jest duuuza nadsterowność...


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-08-2007, 21:12 
Offline

Rejestracja: 14-03-2007, 16:54
Posty: 23
Lokalizacja: Łódź
WiS ja chciałem potestować mojego SSSa na jakimś KZK ale niestety u mnie w mieście nic sie nie dzieje :/ mają być jakies we wrześniu ale ja za tydzień wybywam z kraju na jakies 9 miesięcy więc nic z tego :/ a chętnie bym sie porównał z Twoją TS'ką... szczególnie na jakimś asfalcie bo na szutry szkoda mi nowego autka...

narazie z tego co testowałem na jakiś parkinkach czy na pustych drogach to lubi sobie troche wyjechac przodem... ESP przy takich zabawach bardzo rzadko przeszkadza... główny problem z nim jest w momencie dynamicznego ruszania... co do tego że nawet jak jest wyłączony to działa to wydaje mi sie to bez sensu ale sprawdze na śniegu... tam najłatwiej o takie testy...

pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-08-2007, 22:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-05-2007, 16:40
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
krzysiekk pisze:
WiS ja chciałem potestować mojego SSSa na jakimś KZK ale niestety u mnie w mieście nic sie nie dzieje :/ (...) szczególnie na jakimś asfalcie bo na szutry szkoda mi nowego autka...

Jakby co, to z Łodzi do Kielc - niedaleko. A do Miedzianej Góry nawet jeszcze trochę bliżej ;-)
Asfalt tam co prawda potrafi przypominać szuter, zwłaszcza po tym, jak kilku wariatów pościna zakręty czterema kołami i czasami bokiem :szalony: (patrz zdjęcie poniżej :lol: ) - ale ma zasadniczą zaletę: jest mianowicie tak wyszlifowany, że przypomina lastriko. Chodzić trzeba ostrożnie, żeby nie wyglebić, za to opony sięprawie nie niszczą i łatwiej o efektownego booooka 8)

krzysiekk pisze:
lubi sobie troche wyjechac przodem...

Każda ośka lubi, nie ma siły, zwłaszcza jak się przepałuje (i znów patrz foto - świeżutkie, z czwartku; więcej na http://automielec.prv.pl/ :D ). Nawet RWD, jak się wejdzie za szybko i nie dociąży w porę przodu, też potrafi wypluć.
Pytanie, JAK DUŻA jest ta skłonność... a tego chyba jednak teoretycznie nie uzgodnimy, trzebaby się kiedyś spotkać :szalony:
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-08-2007, 14:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-05-2007, 16:40
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
krzysiekk pisze:
(...) ja za tydzień wybywam z kraju na jakies 9 miesięcy więc nic z tego :/ a chętnie bym sie porównał z Twoją TS'ką... szczególnie na jakimś asfalcie (...)


Oferta z priva wciąż aktualna - jeśli jeszcze jesteś, dzwoń na podany telefon...


Na górę
 Tytuł: Nowy SS...
Post: 17-09-2007, 08:22 
Offline

Rejestracja: 17-09-2007, 08:09
Posty: 9
Lokalizacja: W-Wa
Witam,
kupiłem czarnego Swifta Sport miesiąc temu w Suzuki Dekar w Piasecznie.

Chorowałem na punkcie tego samochodu, od kiedy zobaczyłem go w pisanym Top Gear'ze...

Po przejechaniu 1700 km mam nastepujące przemyslenia:

+zawieszenie
+układ kierowniczy (tak naprawdę jest on fenomenalny!!!)
+dźwięk silnika
+hamulce
To są rzeczy, do których nie mam absolutnie zastrzeżeń.

Sa natomiast w tym samochodzie rzeczy irytujące. Najbardziej denerwuje brak 6 biegu w trasie!!! Kiepsko wygląda sprawa funkcjonalności wnętrza- fotel pasażera nie ma pamięci pozycji, co doprowadza mnie prawie do wylewu, wycieraczki są fatalne a zamiast świateł równie dobrze suzuki mogłoby przyczepić do maski 2 latarki... :(

Wiecej wrażeń napiszę juz niedługo, zrobie takie podsumowanie po 2000 km.

!MAM JEDNAK JUŻ TERAZ WIELKĄ PROŚBE DO POSIADACZY SS!

proszę odpowiedzieć na poniższe pytania:
1) Czy ktoś z was zauważył widoczną utratę mocy? U mnie przydażyło się to po przejechaniu 600-800 km. Albo przyzwyczaiłem się do mocy samochodu i nie robi juz ona takiego wrażenia, albo zniknęło mi 15-20 koni.

2) Czy ktoś spotkał się z trzeszczącym fotelem kierowcy??? Nie wiem czy to ustapi samo, czy musze jechać do ASO.

dzieki.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-09-2007, 10:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-01-2007, 12:15
Posty: 67
Lokalizacja: Wrocław
hej!
Dawno nie pisalam, bo jestem zapracowana ale chcialam sie przypomniec jako uzytkowniczka SSS.
Czytajac Wasze posty zauwazylam, ze sporo z Was ma problemy z samochodem. Dlatego tez przyjrzalam sie dokladnie swojemu, zeby sprawdzic co w moim "piszczy".
Musze stwierdzic, ze w moim swifciaku nie zauwazylam zadnych trzeszczen fotela kierowcy, nic sie nie ulamalo jeszcze, nie jest tez glosny ( choc fakt przy 190km/k jest troche glosno i brakuje 6 biegu), wycieraczki chodza sprawnie ( ostatnio byly testowane przy mocnych ulewach na autostradzie), hamulce oraz inne rzeczy (ABS, ESP itp) dzialaja poprawnie. Ogolnie nie mam zadnych zastrzezen.
Jesli chodzi o pamiec ustawien fotela to brakuje tego ale za SSS to nie samochod rodzinny wiec nie uwazam tego za wielki blad, bo praktycznie na tylnich siedzeniach nikogo nie przewoze. W koncu to nie taksowka ;)

To tyle jesli chodzi o mojego swifciaka.
Ogolnie jestem zadowolona i gdybym miala go wymienic na inny model to chyba tylko na MINI Coopera S :D ale i tak swifciak jest fantastyczny :)

pozdrowka dla wszystkich


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-09-2007, 10:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 13:21
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Ogolnie jestem zadowolona i gdybym miala go wymienic na inny model to chyba tylko na MINI Coopera S

zgadzam sie w 100%

z ta pamiecia to rzeczywiscie jest czasami klopot,ale wystarczy otwierac na tyl fotel pasazera :)
fakt jak ktos jezdzi szybko to brakuje na trasach 6 biegu
ogolnie oceniam SS na 5 z duzym plusem :D


Na górę
 Tytuł: SSS
Post: 17-09-2007, 14:57 
Offline

Rejestracja: 16-09-2007, 20:40
Posty: 7
Lokalizacja: Przeźmierowo / Poznań
Cześć,

w moim SSS też delikatnie coś skrzypi, ale myślałem, że to coś za fotelem kierowcy (tylne siedzenie?). Zobaczę w serwisie na wymianie oleju po 1000km.

Pozdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-09-2007, 15:32 
Offline

Rejestracja: 17-09-2007, 08:09
Posty: 9
Lokalizacja: W-Wa
z tym trzeszczeniem to jest tak, że lekko trzeszczy fotel kierowcy a [cenzura] trzeszczy coś w podłodze pomiędzy fotelem kierowcy a kanapa z tyłu.
właśnie wracam z inspekcji wraz z sąsiadem... ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-09-2007, 15:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 13:21
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
Panowie i Pani mysle ze ten samochod jest tak skonstruowany,non stop cos tam skrzypi,ale jest on po to zeby zapierdzialac, zeby dawal radosc z jazdy,a nie zeby jechac 70 na godzine i sie wsluchiwac w odglosy,pamietajmy gdzie go skladaja :D -Madziaros


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-09-2007, 20:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-01-2007, 12:15
Posty: 67
Lokalizacja: Wrocław
Grzenioo masz racje, w koncu to nie jest Ferrari tylko taki maly samochodzik bardziej do zabawy niz do wygody i luksusu.
Poza tym znanne haslo mowi: Suzuki - stuki, puki.... :P

ale i tak SSS jest The best :D i ja nie narzekam na nic :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-09-2007, 11:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-04-2007, 13:21
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Grzenioo masz racje

a dziekuje :P
poza tym konkurencja za zblizone osiagi i podobne wyposazenie zada duzo wiecej pieniedzy(od 5 do 20 kola) :?


Na górę
Post: 20-09-2007, 07:33 
Może mi ktoś sprawdzić, jakie są obroty silnika przy prędkościach pozamiejskich:
100km/h
110km/h
120km/h


Na górę
   
 Tytuł:
Post: 20-09-2007, 08:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28-07-2007, 15:27
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa
Wszystki prędkości mam w granicach 3200-4000 obrotów na piątym biegu. (dokładnie to nie pamiętam)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1019 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]