Z nieznanych mi przyczyn mechanicy często albo w ogóle odmawiają tej usługi, albo krzyczą absurdalne ceny (2-3k).
Najlepiej zapytać mechanika o cenę i jeżeli poda sztywną kwotę to uciekać
To, ile zaworów będzie do regulacji okaże się dopiero po pomiarze, a spora część kosztu regulacji to właśnie płytki (od 12zł w górę/szt., można je też szlifować), uszczelka pokrywy zaworów w ASO do M-serii kosztuje w okolicach 100-120zł, zamiennik mniej więcej połowę tego - trzeba zwrócić uwagę na numer części, bo bywa, że uszczelki są opisywane jakby pasowały do całej M-serii, a np. do M13A bez VVT jest inna niż do M16A z VVT.
A robocizna? Zależy od ceny roboczogodziny w danym warsztacie. Sam pomiar to pół godziny roboty z przerwą na papierosa. Za "robotę" przy regulacji średni cenowo warsztat powinien wziąć jakieś 200-250zł.
Podsumowując: cena może się wahać od 90zł u taniego mechanika (30zł za pomiar + 60 za zamiennik uszczelki) do jakichś 700-800zł, kiedy coś tam trzeba będzie podregulować
No a w ASO, gdzie płytki mają w okolicach 50zł za sztukę i 500zł/rbh to i z 1500 może wyjść (ASO polecam unikać, bo niestety w wielu przypadkach podchodzą do regulacji jak pies do jeża).