Nowa generacja Suzuki Swift 2022 z łagodną hybrydą pojawi się w przyszłym roku Czwarta generacja Suzuki Swift, która zadebiutowała w grudniu 2016 roku, zostanie zastąpiona ulepszonym Suzuki Swift 2022 w lipcu przyszłego roku - czytamy w raporcie japońskiego magazynu Best Car
Japońska publikacja stworzyła spekulatywne przedstawienie nowej generacji Suzuki Swift, przedstawiające niższą maskę, bardziej wyrazisty grill, kompaktowe reflektory LED, smukłe przednie światła przeciwmgielne LED, ostrzejsze linie charakteru i wyższe klamki tylnych drzwi. Ma czystszą, ale bardziej sportową obudowę z większą ostrością i agresywnością. Reflektory są po prostu zmodyfikowaną wersją obecnego projektu bez górnej części, co może nie być ostatecznym projektem.
Ulepszona platforma HEARTECT
U podstaw Suzuki Swift 2022 może być ta sama platforma HEARTECT, z niewielkimi ulepszeniami w zakresie bezpieczeństwa, obsługi i komfortu. Jest miejsce na wzrost długości i szerokości, ale wszelkie znaczące przyrosty i wymiary zbliżyłyby się do Suzuki Baleno. Dla porównania, obecny Swift Suzuki w Japonii ma 3845/3855 mm długości, 1695 mm szerokości i 1500 mm / 1525 mm wysokości. Rozstaw osi rozciąga się na 2450 mm.
2022 Suzuki Swift - Brak pełnego systemu hybrydowego? 2022 Suzuki Swift może nie otrzymać `` mocnego '' systemu hybrydowego, takiego jak obecna generacja Magazyn Best Car donosi, że pełny system hybrydowy nie będzie dostępny w nadchodzącym Suzuki Swift 2022. Największą wiadomością z przodu zespołu napędowego jest wycofanie elektryfikacji przez Suzuki, donosi Best Car. Chociaż firma oferowała w Japonii w pełni hybrydowy układ napędowy (w którym samochód może jeździć na krótkich dystansach w trybie `` EV '') w Swift trzeciej i czwartej generacji , nie planuje wprowadzenia tego systemu do użytku. nowy pojazd. Dostępny będzie jednak łagodny hybrydowy układ napędowy, prawdopodobnie z 48-woltowym akumulatorem litowo-jonowym zamiast obecnego 12-woltowego. Nowe funkcje bardziej zaawansowanego systemu łagodnej hybrydy mogłyby obejmować sterowanie napełnianiem momentem obrotowym i pracę silnika elektrycznego na biegu jałowym. Podstawowym silnikiem byłaby wolnossąca jednostka benzynowa o pojemności 1,2 litra.
2023 Suzuki Swift Sport będzie kontynuacją łagodnej hybrydy Suzuki Swift Sport najprawdopodobniej będzie kontynuowane jako łagodna hybryda w następnej generacji, sugeruje raport z response.jp . Powinien być kontynuacją obecnego 1,4-litrowego silnika Boosterjet K14D z 48-woltowym systemem łagodnej hybrydy . Silnik generuje 95 kW (129 KM) mocy maksymalnej i 253 Nm maksymalnego momentu obrotowego i jest wspomagany przez silnik WA06B o mocy 10 kW (14 KM) i 53 Nm. Silnik czerpie energię z 48-woltowego akumulatora litowo-jonowego, który magazynuje energię elektryczną odzyskaną podczas zwalniania i hamowania.
Suzuki Swift Sport nowej generacji może trafić do sprzedaży około rok po premierze nowego Swifta.
Strategia elektryfikacji Suzuki
W lutym 2021 roku Suzuki przedstawił aktualizację swojego długoterminowego planu elektryfikacji. Suzuki powiedział, że „następne pięć lat będzie okresem skoncentrowanego rozwoju, aby Suzuki przetrwało po 2025 r.”. W pierwszej połowie dekady opracuje i skomercjalizuje system hybrydowy Suzuki nowej generacji. Premiery z nowym systemem hybrydowym rozpoczną się w 2025 r.
Plan elektryfikacji obejmuje wprowadzenie hybrydowych układów napędowych do pojazdów mini, kompaktowych i użytkowych, hybryd typu plug-in (PHEV) oraz rozszerzanych modeli wyposażonych w ich układ hybrydowy. Plan redukcji emisji CO2 podczas eksploatacji zakłada pełne zastosowanie elektryfikacji do 2030 r. Od 2030 r. Celem jest zwiększenie udziału pojazdów o napędzie elektrycznym.
_________________ ex Suzuki Swift III ex Suzuki Swift V ex Suzuki Baleno 1.2 Premium Plus ex Suzuki Baleno 1.0 Elegance Suzuki Vitara 1.4 129 hp mild hybrid Premium 2WD
|