Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 23-06-2025, 12:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1526 Następna
Autor Wiadomość
Post: 26-07-2016, 23:02 
Offline

Rejestracja: 26-07-2016, 22:42
Posty: 11
Suzuki: czasem
Cześć!

widzę zażartą dyskusję na temat nowego SX4 S-Cross. Cóż, właśnie dziś zakończyłem dwu dniową jazdy tym modelem więc mogę odpowiedzieć na parę pytań. Parę tygodni temu jeździłem tez schodząca właśnie z rynku obecną SX4, wiec miałem na świeżo porównanie. Tutaj cały materiał:

http://autowizja.pl/2016/07/suzuki-sx4- ... sza-jazda/

Przeczytałem wszystkie strony tego tematu i głównie skupiacie się na wyglądzie, skrzyni biegów i silnikach. Cóż, tutaj jest dość kontrowersyjnie. Najpierw wygląd. Ktoś na prezentacji rzucił tekstem, że Japończycy zrobili chińską podróbkę swojego auta, co patrząc na zdjęcia jest chyba prawdą. Na zdjęciach auto wygląda co najmniej dziwnie, na szczęście w rzeczywistości jest nieco lepiej. Samochód jest dużo bardziej kanciasty, a przez to optycznie wydaje się masywniejszy i agresywniejszy. Zdecydowanie na plus poprawił się profil, który nie ma już takiego opadającego nosa. Wiadomo, to kwestia gustu, ale nowe SX4 trafi już do nieco węższej grupy odbiorców niż poprzednik. Stare SX4 było bardziej neutralne moim zdaniem.

Silniki. No i tutaj sam mam spory smutek, bowiem wraz z tą odświeżoną generacją kończy się era silnika 1.6 VVTi pod maską SX4 S-Cross. Co gorsza ten silnik z końcem przyszłego roku znika z całej gamy Suzuki. Takie czasy... W zamian do oferty SX4 trafią dwie jednostki BOOSTERJET, czyli turbobenzynki. Podstawowa to trzycilndrowa 1.0 o mocy 110 KM, a druga mocniejsza to 1.4 140 KM. Druga obecna od dłuższego czasu w Vitarze jest naprawdę niezlą rakietą jak na taki rodzaj auta. Ja dlatego skupiłem się na silniku 1.0. Mile zaskoczyły mnie osiągi, gdzie auto naprawdę przyzwoicie zbiera się do przodu. Wydaje przy tym charakterystyczny dla R3 dźwięk, który trzeba usłyszeć. Ja bardzo lubię :) Poza tym prawie nie czuć turbo, to jest nie ma szarpnięcia, czy tam kopnięcia w plecy, a moc jest w miarę jednostajnie przekazywana. Spalania niestety nie sprawdziłem bo nie było czasu. Ogólnie pierwsze wrażenie z tą jednostką jest super: cichy, lekki, mocny. Jeśli chodzi o parametry to wiadomo, że bije na łeb na szyję 1.6. Tylko tak jak wszyscy obawiam się trwałości... na pocieszenie trzeba napisać, że Suzuki od lat tworzy silniki turbobenzynowe i są one w Japonii cenione. Pożyjemy zobaczymy.

Skrzynie biegów: największa zmiana, koniec z wyjącym CVT. To była dobra konstrukcja, jednak nie nadawała się do wyprzedzania na trasie. Wiadomo, trzeba umieć tym jeździć i tak dalej, ale są sytuacje że trzeba wklepać gaz do oporu... Od teraz jest do wyboru manual lub zwykły 6-cio biegowy automat. Nie jeździłem tym drugim, wiec też się ine wypowiem. Manual jest 5-cio biegowy dla 1.0 i 6-cio biegowy dla 1.4.

Napęd: dla 1.0 może byc FWD lub 4WD, dla 1.4 tylko 4WD

zwiekszyl się przświt ze 160 do 180 mm, ale to zasługa większych opon :)

Cennik zaczyna sie od 66 900 zł za FWD 5MT 1.0 BoosterJet w wyposażeniu Comfort. Najtansze 4WD to 1.0 5MT Premium za 80 900 zł. Dopłata do autoamtu to 7000 zł. SX4 1.4 to koszt min 94 900 zł.


Na górę
Post: 27-07-2016, 07:30 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
No rzeczywiście zaskoczyły mnie wrażenia z jazdy z silnikiem 1.0.
Dzięki Bart! za relację.
Ja osobiście czekam z ciekawością na test wersji 1.4 z 6-cio biegową skrzynią oczywiście 4WD i jak skalkulują cenę w średniej wersji wyposażenia tego modelu. Jeśli dobre wrażenia z jazdy i bezproblemowa (mam nadzieję) eksploatacja będą to połączone z dobrze skalkulowaną ceną to za 3-lata po skończonym leasingu na obecny, trafi się może wyprzedaż rocznika 2018;-)
Mała uwaga - producent niby chwali się zwiększeniem prześwitu ze 160 mm do 180 mm (czyli o 2 cm). Wszystko pięknie, tylko katalogowo S-cross do tej pory miał 170 mm na 16-kach i 165 na 17-kach...
Czyżby chłyt materkindody?


Na górę
Post: 27-07-2016, 07:37 
Offline

Rejestracja: 09-07-2015, 14:54
Posty: 73
Lokalizacja: Podlaskie
Suzuki: S-Cross
Jedyny plus a zarazem i minus jaki widzę to większy prześwit, minus z tym związany, że auto i tak jest podatne na wiatr boczny a w tym modelu mam wyżej osadzoną karoserię plus mniejsza masa związana z motorami=może być gorzej niż było, choć mogę się mylić. Pozostałe elementy takie jak cena, wybór napędów, etc. kwalifikuję jako minus.


Na górę
Post: 27-07-2016, 07:55 
Offline

Rejestracja: 26-07-2016, 22:42
Posty: 11
Suzuki: czasem
zulos pisze:
No rzeczywiście zaskoczyły mnie wrażenia z jazdy z silnikiem 1.0.
Dzięki Bart! za relację.
Ja osobiście czekam z ciekawością na test wersji 1.4 z 6-cio biegową skrzynią oczywiście 4WD i jak skalkulują cenę w średniej wersji wyposażenia tego modelu. Jeśli dobre wrażenia z jazdy i bezproblemowa (mam nadzieję) eksploatacja będą to połączone z dobrze skalkulowaną ceną to za 3-lata po skończonym leasingu na obecny, trafi się może wyprzedaż rocznika 2018;-)
Mała uwaga - producent niby chwali się zwiększeniem prześwitu ze 160 mm do 180 mm (czyli o 2 cm). Wszystko pięknie, tylko katalogowo S-cross do tej pory miał 170 mm na 16-kach i 165 na 17-kach...
Czyżby chłyt materkindody?


no patrz to nam powiedziano że miał 160 na prezentacji!

a co do średniej ceny, to 1.4 BOOSTERJET 140 KM 6MT 4WD w wersji Premium to koszt 87 900 zł, a w Elegnace to 94 900 zł. Dopłata do automatu tak jak pisałem wcześniej 7000 zł. To cena podstawowa, nie wiem jak tam z rabatami i tak dalej, ale pewnie początkowo nie będą za wysokie, zwłaszcza że ceny są PODOBNO niższe o około 5-6 tys od poprzednika :)

a i teraz żałuje że nie pojeździłem 1.4 odmianą, to bym Wam napisał co i jak :)

EDIT

mój bład, podano nam że miał 165 mm i że wzrosło do 180 :)


Na górę
Post: 27-07-2016, 07:59 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
No i jeszcze musisz się Bart! wytłumaczyć, dlaczego w swoim teście w tekście wspominasz o lepszym przyspieszeniu przytaczając liczbę 11 s vs. 13 s dla silnika 1.6, podczas gdy w tabelce widnieje wartość 12,4 s dla tego silnika i wskazujesz na brak własnych pomiarów;-)
Może się czepiam, ale ta wersja z tabelki wydaje mi się bardziej prawdopodobna biorąc pod uwagę z jednej strony mniejszą ilość kucy, a z drugiej wyższy moment i zapewne nieco mniejszą masę silnika (ciężar turbiny i osprzętu zapewne tego nie rekompensuje).


Ostatnio zmieniony 27-07-2016, 08:04 przez zulos, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 27-07-2016, 08:03 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Bart! pisze:
a co do średniej ceny, to 1.4 BOOSTERJET 140 KM 6MT 4WD w wersji Premium to koszt 87 900 zł, a w Elegnace to 94 900 zł.

No to jeśli tak to chyba trzeba przyznać, że cena jest ok i czekam w takim razie na wyprzedaż rocznika 2018 na wiosnę 2019 roku;-)
A że przymierzam się do zakupu przyczepy to ten silnik zapewne nieporównywalnie lepiej będzie sobie z nią radził niż obecny (jeszcze nie testowałem)...


Na górę
Post: 27-07-2016, 08:23 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Dla mnie zaskoczeniem jest możliwość połączenia 1.0 z 4WD. Na zagranicznych portalach pisali, że 1.0 będzie tylko z napędem na przód.

Bart!
Jakie opony są teraz w standardzie, że wzrósł prześwit o 1,5 cm? Profil 60?


Na górę
Post: 27-07-2016, 08:35 
Offline

Rejestracja: 26-07-2016, 22:42
Posty: 11
Suzuki: czasem
zulos pisze:
No i jeszcze musisz się Bart! wytłumaczyć, dlaczego w swoim teście w tekście wspominasz o lepszym przyspieszeniu przytaczając liczbę 11 s vs. 13 s dla silnika 1.6, podczas gdy w tabelce widnieje wartość 12,4 s dla tego silnika i wskazujesz na brak własnych pomiarów;-)
Może się czepiam, ale ta wersja z tabelki wydaje mi się bardziej prawdopodobna biorąc pod uwagę z jednej strony mniejszą ilość kucy, a z drugiej wyższy moment i zapewne nieco mniejszą masę silnika (ciężar turbiny i osprzętu zapewne tego nie rekompensuje).


11 s to czas dla 2WD, a 12,4 s dla 4WD z 1.0 BOOSTERJET. Ale faktycznie 13 s to robiło 1.6 z 4WD! Wiec zaraz szukam ile 2WD robiło i poprawiam. Dzięki za zwrócenie uwagi!

co do opon to dla 1.0 są:

215/60R16 95H (16x6 1/2J offset 50)
215/55R17 94V (17x6 1/2J offset 50)

a dla 1.4:

215/55R17 94V
(17x6 1/2J offset 50)

ogólnie tutaj szczegółowe dane techniczne i cenniki:

http://www.suzuki.pl/media/auto/modele/ ... niczne.pdf

http://www.suzuki.pl/auto/pdf/cennik-SX ... s-2016.pdf

i jeszcze lakiery:

http://www.suzuki.pl/media/auto/modele/ ... dwozia.pdf


Na górę
Post: 27-07-2016, 08:38 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
OK, dzięki.

Ciekawe skąd te różnice w wersjach i nawet nazwach lakierów (patrz post na poprzedniej stronie) :niewiem:


Na górę
Post: 27-07-2016, 08:43 
Offline

Rejestracja: 26-07-2016, 22:42
Posty: 11
Suzuki: czasem
a i znalazłem jeszcze taką stronę:

http://nowyscross.suzuki.pl/

gdyby ktoś chciał bliżej popatrzeć na auto to tam są pokazy i tak dalej. Wasz profil na FB to Kluz Suzuki Polska? Czy Suzuki Klub Polska? Bo chyba Was nawet dodałem do testu na FB, ale się właśnie dziwiłem że są dwie grupy :)


Na górę
Post: 27-07-2016, 08:47 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
KSP i SKP to od pewnego czasu jeden klub, mniej więcej ;)


Na górę
Post: 27-07-2016, 08:57 
Offline

Rejestracja: 26-07-2016, 22:42
Posty: 11
Suzuki: czasem
dzięki:)

co do kolorów to cóż. Ile portali, tyle informacji. Ja też się opierałem na materiałach od Suzuki a sami pokazaliście mi ile błędów zrobiłem :) No ale te materiały co podlinkowałem są raczej już oficjalne. Póki co są one tez chyba nie dostępne dla zwykłego klienta, bo nie widzę odniesień z głównej strony do odświeżonego Suzuki.

z ciekawostek, powiem, że w tym roku Suzuki planuje sprzedać 1800 sztuk SX4 S-Cross, czyli mniej niż rok temu. Wszystko za sprawa odświeżenia, dużo osób podobno już teraz czeka na nową wersję i wstrzymało swoje zamówienia :)


Na górę
Post: 27-07-2016, 08:59 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Bart! pisze:
co do opon to dla 1.0 są:

215/60R16 95H (16x6 1/2J offset 50)
215/55R17 94V (17x6 1/2J offset 50)

a dla 1.4:

215/55R17 94V
(17x6 1/2J offset 50)

Rzeczywiście różnica w średnicy dla opony 215/55 w przypadku 17-tek to 31,5 mm, czyli na prześwicie ok. 1,5 cm.
Nie podzielam jednak obaw co do zachowania opon na zakrętach z uwagi chociażby na to, że nie zwiększyli jedynie wysokości opony, ale także jej szerokość (z 205 na 215) co powinno się przełożyć na podobną jej sztywność, a w każdym razie różnica powinna być niezauważalna, albo minimalna...
A co do masy to jeśli ta wskazana w danych dotyczy masy z pełnym wyposażeniem (rozumiem, że tak) to wychodzi na to, że różnica w masie pomiędzy dotychczasowym 1.6 4WD, a obecnym 1.4 turbo 4WD to jest 25 kg. Czy to w połączeniu z prześwitem o 1,5 cm większym może wpłynąć znacząco na wrażenia z jazdy - sprawowanie w zakrętach, podatność na wiatr, itp...?


Na górę
Post: 27-07-2016, 09:01 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Poprawcie mnie, jeżeli się mylę, ale - pomijając wcześniej wspominany dotykowy system multimedialny - widzę tylko trzy nowości w wyposażeniu S-Crossa po liftingu:
- Reflektory LED zamiast ksenonów (i do tego dostępne już od Premium)
- Tylne światła z LEDami
- System ESS (tylko w Elegance, czego akurat nie rozumiem)


Na górę
Post: 27-07-2016, 09:54 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Avalanche pisze:
- System ESS (tylko w Elegance, czego akurat nie rozumiem)

Rozumiem, że chodzi Ci o brak RBS w ogóle w wersji Premium, bo raczej ESS jest powiązany z RBS?
Z tego co wiem, to dotychczas w wersji Premium też nie było RBS.
Poza tym są jeszcze drobne różnice w wersji Premium - chromowane listwy okienne, srebrne nakładki progów i zderzaka ale ważniejsze to czujnik deszczu i kamera cofania z systemem multimedialnym...


Na górę
Post: 27-07-2016, 10:03 
Offline

Rejestracja: 09-10-2015, 23:09
Posty: 76
Bardzo fajnie, że jest już tak dużo informacji o S-Cross'ie po face liftingu. Największym pozytywem jest jednak cennik! W zasadzie producenci i importerzy każdą okazję (nowa generacja, face lifting) wykorzystują do podniesienia cen aut, a tu taka niespodzianka. Dzięki tak skalkulowanej cenie da się w kwocie ok. 75 000 zł zmieścić dobrze wyposażonego (wersja Premium) kompaktowego crossovera z silnikiem 1.0 Boosterjet i napędem na przód. Zwróćcie uwagę, że Premium po fl jest jeszcze bogatsze. Jest nawet kamera cofania. W tej wersji jest - w mojej ocenie - wszystko, czego oczekiwałbym obecnie od nowego auta. Wiem, że silnik z turbiną nie jest szczytem marzeń każdego kierowcy, ale taka jest tendencja na rynku, że silniki wolnossące są w zaniku. Mam porównanie obu rodzajów silników, bo jeżdżę Carensem z 1.6 GDI oraz Rapidem z 1.2 TSI. Silnik wolnossący trochę równomierniej rozwija moc (mniej gwałtownie reaguje na mocne dociśnięcie pedału gazu) i jest bardzo mało wrażliwy na rodzaj trasy (wahania w 1.6 GDI mam od 7,5 l w trasie do 7,9 l w mieście). Silnik z turbiną natomiast jest bardziej zrywny, trzeba trochę delikatniej operować gazem, żeby płynnie się rozpędzać i jest bardzo podatny na rodzaj trasy (wahania od 4,1 l w trasie bez autostrad, przez 5,0 - 5,5 l na autostradach aż po 6,7 l w mieście). Co do trwałości, to tu dużą rolę odgrywają roczne przebiegi. Jeśli ktoś kupuje auta z salonu średnio co 7 lat i rocznie robi ok. 15 tys. km, to po tym okresie będzie miał na liczniku ok. 100 tys. km. Z takim przebiegiem w żadnym prawidłowo działającym silniku nie powinno się nic poważnego wydarzyć. Pewnie pojawię się w sierpniu w salonie Suzuki, żeby zobaczyć S-Cross'a po fl na żywo.


Na górę
Post: 27-07-2016, 10:09 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
zulos pisze:
Rozumiem, że chodzi Ci o brak RBS w ogóle w wersji Premium, bo raczej ESS jest powiązany z RBS?
Z tego co wiem, to dotychczas w wersji Premium też nie było RBS.
Poza tym są jeszcze drobne różnice w wersji Premium - chromowane listwy okienne, srebrne nakładki progów i zderzaka ale ważniejsze to czujnik deszczu i kamera cofania z systemem multimedialnym...

Nie. Chodzi o system ostrzegania o awaryjnym hamowaniu. Tego nie ma chyba nawet Vitara X-Led.

Mówię o nowościach w S-Crossie, niezależnie od wersji wyposażenia. RBS był w Elegance (model ze zmienioną atrapą), czujnik deszczu i kamera też były dostępne.
O systemie multimedialnym z Vitary i Baleno już wspominaliśmy wcześniej.


Na górę
Post: 27-07-2016, 10:28 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Avalanche pisze:
Mówię o nowościach w S-Crossie, niezależnie od wersji wyposażenia. RBS był w Elegance (model ze zmienioną atrapą), czujnik deszczu i kamera też były dostępne.
O systemie multimedialnym z Vitary i Baleno już wspominaliśmy wcześniej.

Zgadza się, ale to dość istotne, że takie elementy wyposażenia jak np. czujnik deszczu, kamera cofania, system multimedialny, czy nawet elementy ozdobne i ochronne wchodzą do wersji Premium bo to stawia w innym świetle (korzystnym oczywiście) cenę ten wersji.


Na górę
Post: 27-07-2016, 10:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12406
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Zgadzam się :)


Na górę
Post: 27-07-2016, 10:39 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Zauważyłem też - i myślę, że nie tylko ja - wraz ze zwiększającą się liczbą zdjęć i filmów, że są ujęcia które stawiają w całkiem korzystnym świetle zmiany wyglądu przodu. Najgorsze - IMHO - są ujęcia z przodu robione z niskiej pozycji.
Ale pozostaje wierzyć Bart!kowi, że na żywo wygląda lepiej;-)
Pamiętam jak widziałem pierwsze zdjęcia nowego Jeepa Cherokee - zapowiadały coś koszmarnego, ale jak zobaczyłem go na żywo cofnąłem niemal wszystkie epitety jakich wcześniej użyłem;-) Może tak będzie i tym razem.


Na górę
Post: 27-07-2016, 11:06 
Offline

Rejestracja: 11-02-2015, 22:46
Posty: 332
Lokalizacja: Wawer
Suzuki: (dawniej) S-Cross
Co do zmiany stylizacji pełna zgoda, jest dobrze, zaskakująco dobrze jeśli przypomnimy sobie te pierwsze szkice, które robiły dość przygnebiające wrażenie. Mimo wszystko jednak szedłbym za rada kol. MS, jeśli ktoś chce kupić S-Crossa dla siebie i "do zajeżdżenia" (tzn. bez perspektywy odsprzedaży po 3 czy 4 latach) to wolałbym jednak silnik 1.6. Wg mnie to jest najmocniejszy punkt tego samochodu.

Dobrze, ze kol. redaktor zauważył, ze wycofanie silnika 1.6 nie zostało dobrze przyjęte przez większość, czy w każdym razie sporą część, użytkowników forum. Szkoda natomiast, ze importer całkowicie te głosy zlekceważył. Chcecie nadal 1.6? No to wam go zabierzemy, dostaniecie R3 z turbo, bezpośrednim wtryskiem i niepełna litrem pojemności. Nie chcecie Start/stop-u? A właśnie wam go dołożymy. Nie ma to jak wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta.

Zupełnie inna sytuacja byłaby, gdyby te nowe turbo silniki zostały wprowadzone obok M16A i klient miał wybór. Nie jest przecież tak, ze jest jakiś zakaz wolnossących 1.6, bo niby skąd? Ford montuje w nowym Focusie wolnossący 1.6. Podobnie w nowej Megance, przecież to jest model sprzed kilku miesięcy, również jest wolnossący 1.6 SCe. A wiec dla chcącego nic trudnego.


Na górę
Post: 27-07-2016, 11:29 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Aż z ciekawości będę musiał sprawdzić to "bicie na głowę" silnik 1,6 przez turbopierdziawkę 3r. No bo jakoś nie wydaje mi się. Mialem okazję pojeździć 1,2t od VAG i jakoś mnie nie porwał oszałamiającymi osiągami.

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
Post: 27-07-2016, 11:34 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Jarl pisze:
Nie jest przecież tak, ze jest jakiś zakaz wolnossących 1.6, bo niby skąd?

Tak oczywiście nie jest, ale może chodzi o dostosowanie silnika do norm emisji spalin? Choć przecież EURO 6 musi ten silnik spełniać, a EURO 7 z tego co wiem wejść ma dopiero od 2020 r., więc jeszcze 3,5 roku mogliby spokojnie silnik 1.6 utrzymać...


Na górę
Post: 27-07-2016, 11:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2006, 16:14
Posty: 114
Lokalizacja: Rzeszów
To i ja dorzucę swoje trzy grosze, no, może dwa.

Przyznam, że jestem BARDZO pozytywnie zaskoczony. Zarówno poziomem wyposażenia jak i informacjami o cenach. Nie będę poruszał tematu silników, bo zrzucę ich zmianę na tzw. "ducha czasu". Cała reszta - duży plus jak dla mnie. Spodziewałem się zupełnie nowego rozdziału jeśli chodzi o S-Crossa, czyli zaczynamy z nowym pułapem cenowym i dajemy minimum, żeby później co roku można było lekko obniżać cenę i przemieszczać wyposażenie w celu wzbogacenia tańszych wersji. Firma Suzuki pojechała ostro i zrobiła zupełnie odwrotnie. Zjechali z cenami i dodali wyposażenia! Zupełnie jakby nic się nie zmieniło!

Ze względów finansowych nigdy nie celowałem w wysokie wersje, Premium do tej pory było niezłym kompromisem. Teraz Premium jest wypasem (jak na moje standardy). Krótko mówiąc, już wiem jakim samochodem będę jeździ, mam nadzieję, już w następnym roku. :-)

PS. Ciekawe który kolor będzie teraz flagowym kolorem S-Crossa. Oliwkowy zniknął z oferty.

_________________
hrabia
S-Cross happy rider


Ostatnio zmieniony 27-07-2016, 11:53 przez tow_vader, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 27-07-2016, 11:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2013, 14:09
Posty: 1384
Suzuki: Vitara S 4WD AT
Jarl pisze:
Chcecie nadal 1.6? No to wam go zabierzemy, dostaniecie R3 z turbo, bezpośrednim wtryskiem i niepełna litrem pojemności (...) Ford montuje w nowym Focusie wolnossący 1.6. Podobnie w nowej Megance, przecież to jest model sprzed kilku miesięcy, również jest wolnossący 1.6 SCe
Pytanie, co na to Japonia, gdzie produkowane są silniki Suzuki - przypuszczam, iż może im się nie opłacać pozostawienie produkcji 1.6 dla garstki użytkowników w Europie...

macioo pisze:
Aż z ciekawości będę musiał sprawdzić to "bicie na głowę" silnik 1,6 przez turbopierdziawkę 3r
Maksymalny moment obrotowy 120/4,400 vs. 170/2,000-3,500. Na papierze pięknie, a na drodze - czekamy na opinie :)

_________________
Vitara S 1.4 Boosterjet 4WD AT
Swift Sport 1.4 Boosterjet


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1526 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]