Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 15-07-2025, 08:32

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28-10-2010, 09:36 
Offline

Rejestracja: 19-09-2009, 13:12
Posty: 21
Lokalizacja: Bydgoszcz / Włocławek
Witam. Mam GV 2.0 z 2009 roku . Od samego początku zwróciło moją uwagę sprzęgło ponieważ brało wyżej niż od połowy. Myślałem ,że ten typ tak ma. Niestety ostatnio zauważyłem ,że sprzęgło bierze od dobrych 3/4 . Samochód ma 20 tys km czy już pada sprzęgło ? Nie chce mi się w to wierzyć w końcu w zasadzie auto nie wiedziało terenu jest eksploatowane normalnie. A może da się to jakoś wyregulować ? Pozdrawiam i proszę o jakąś podpowiedz.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-10-2010, 19:51 
Offline

Rejestracja: 07-09-2009, 10:00
Posty: 60
Lokalizacja: zachodniopomorskie
w moim przypadku - trochę inne auto - SX4/Sedici - sprzęgło padało i objawy były zupełnie inne - najpierw się lekko "kleiło" - szybkie puszczenie sprzęgła, a pedał na moment zostawał przy podłodze, później zaczęły ciężko wchodzić biegi - i co charakterystyczne, jak delikatnie wciskałem sprzęgło, to nie mogłem wbić biegu, szybkie i gwałtowne wciśniecie srzęgła do podłogi pozwalało płynnie wbić bieg. potem pojawił się kolejny objaw - jeszcze bardziej niepokojący - przy szybkim przyspieszaniu wrażenie było takie że obroty rosną, a samochód nie ciągnie - moc w gwizdek i tyle - sprzęgło nie przekazywało napędu. w końcu wszystko się rozleciało, sprzęgło zostało w podłodze, auto na lawetę. ale brało ciągle tak, jak wcześniej, mniej więcej od 1/3.


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-11-2010, 12:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
robi się test z ruszaniem pod górkę jeśli obroty są wysokie a auto wolno idzie albo wcale to sprzęgło do wymiany


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-11-2010, 20:55 
Offline

Rejestracja: 19-09-2009, 13:12
Posty: 21
Lokalizacja: Bydgoszcz / Włocławek
na razie będę jeździł aż zacznie się ślizgać ( o ile zacznie się ślizgać) może po prostu ten egzemplarz tak ma bo poza tym ,że sprzęgło bierze jakoś dziwnie wysoko nie dzieje się nic niepokojącego. Przy przyśpieszaniu sprzęgło się nie ślizga a biegi wchodzą normalnie. Ciekawy jestem czy nie ma czasami jakiejś regulacji ,żeby tak zrobić żeby sprzęgło brało od połowy tak jak powinni być.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]