Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 25-06-2025, 19:39

Strefa czasowa UTC+01:00

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość

W związku z tym, że obecnie poruszam się moim suzuki ignis 1.3 DDis z 2005roku z żoną plus kot i nie mam doświadczenia przy większej ilości osób - prosiłbym o komentarze i opinie osób, które korzystają z "Ignasia" rodzinnie gdyż spodziewam się z żoną bliźniaków i na początku była panika co zrobić, auto mamy od nie dawna troszkę je doinwestowaliśmy: opony zimowe, podłokietnik, alarm, wymiana egr itp... poza tym mimo, że twarde itd.. to jakoś je polubiłem, zwłaszcza żona, za zwrotność, wysoką choć nie do końca wygodną pozycję za kierownicą i ogólnie stał się członkiem rodzinny. Ma ktoś doświadczenie z wózkami bliźniaczymi bo bagażnik nie jest jakoś za duży, duży plus "Ignasia" za ISO-FIX mój ma, więc foteliki już wiem jakie będą itp.. nie chcemy więc raczej zmieniać auta - ale martwimy się czy nam wystarczy w niem miejsca dla naszej czwórki (i kota) czy raczej mam szukać vana.

Tytuł:
Moderator
Awatar użytkownika

Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Na takie dobro inwentarza to tylko czekać na Ertigę ;)
Obrazek
Bagażnik >400 litrów.

Wózek 2-osobowy w bagażniku Ignisa? Uwierzę jak zobaczę :|

Tytuł:

ok wymierzyłem bagażnik Ignisa - wózek tyle w pozycji pionowej złożony, na leżąco nie wejdzie na 100 proc, jeszcze będę mierzył jeśli nie wejdzie to hmm żegnaj "Ignasiu" :(

Tytuł:
Awatar użytkownika

Witaj