Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-06-2025, 15:07

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 31-08-2012, 00:01 
Offline

Rejestracja: 27-08-2012, 21:35
Posty: 5
Niedługo stanę się posiadaczem Suzi Swift Elegance/Sz4 która jest wyposażona w "kluczyk inteligentny". Mam w związku z nim kilka pytań:




-Jak padnie akumulator to jak mam niby otworzyć auto zeby otworzyć maskę i ten akumulator podładować?

-Jeżeli sytuacja taka dopadnie mnie na miescie to "normalny i stary" samochód da się wrzucic na 2gi bieg, ustawic kluczyk na zapłon i przepchać i on sie w końcu właczy i będzie sam siebie ładował. . . . tyle ze teraz nie dość że nie ma "miejsca na kluczyk" to jeszcze jest wyładowany systemami zabezpieczającymi które zablokują silnik, kierownice i ssanie bo beda miały 0 prądu by sprawdzić pilot. Co wtedy robić?

-Ten pilot nie zawiera w sobie kluczyka . . . wiec jak padnie w nim bateria to jak mam otworzyć i uruchomić samochód? ?

-Montował ktoś w "nowym" swifcie [2012] światła do jazdy dziennej LED? Zastanawiam sie gdzie mozna by je wstawić. . .na grilu z przodu nie mozna bo za daleko [max 400mm] od brzegu auta, lub za blisko [min600mm] jedno od drugiego. Z moich pomiarów wynika że zgodne z prawem miejsca do montażu lamp wychodziłyby na polakierowanych elementach. ='(


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 13:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-02-2009, 17:37
Posty: 88
Lokalizacja: Poznań
Tu poczytaj.
viewtopic.php?t=7331

A jeśli chodzi o odpalanie "na pych" to nie wolno takich manewrów robić.
Ze światłami LED dał bym sobie spokój. Lipnie to wygląda.


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-08-2012, 14:18 
Offline

Rejestracja: 27-08-2012, 21:35
Posty: 5
Huh zawsze tak robie jak mi "zbraknie prądu". Wiec nie wiem w czym problem zwłaszcza ze nowe swifty sa na łancuchu a nie na pasku wiec nic się nie zerwie przy pchaniu


Co do tego bezkluczykowego systemu to lipa jakaś straszna . . . .odjade sobie dalej i potem do domu wracać autobusem po kluczyk zeby drzwi otworzyć [i to niekoniecznie musi działać] bo designerzy nie pomyśleli ze pilot mógłby mieć składany kluczyk i ze komus moze prądu zabraknąć. Głupota straszna . .przynajmniej na nasze zimy [-25c].


Co do ledów to juz postanowione ze będą bo mi się akurat estetycznie podobają i są ekonomiczniejsze . . .tylko nie mam pomysłu gdzie je zamontować v_v

. . .i nadal nie wiem co zrobić gdy jestem w szczerym polu a w pilocie wyczerpie się bateria. W salonie coś mówili ze trzeba wtedy przyblizyc pilot do tego przycisku Start|stop i jakoś zbliżeniowo się uda odpalić ale to mi brzmi jak "yy nie wiem, wiec bede strzelał!" [nawet zbliżeniowo nie powinno przeciez działaćbez baterii . .]


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-09-2012, 09:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-12-2007, 15:35
Posty: 110
Lokalizacja: Piaseczno
W zestawie jest kluczyk, który schowany jest w pilocie. Kluczyk służy tylko i wyłącznie do otworzenia drzwi kierowcy. Jeśli w pilocie padnie bateria to należy pilot przytrzymać przez dłuższą chwilę przy przycisku engine start/stop i silnik startuje - można jechać.

Jeśli padnie akumulator no cóż, najlepiej pójść po drugi do sklepu.
Przy odpalaniu na pych można uszkodzić też elektronikę.

Zasady są takie:
1. Jak odczuwa się, że słabnie akumulator lub ledwo kręci, to od razu akumulator należy wymienić.
2. Jeśli w niższych temperaturach przestaje działać pilot lub minęło 2 lata należy wymienić baterie w pilocie. Dobrze jest też co 6 miesięcy zamieniać piloty między sobą (pół roku używany jeden, a następnie przez kolejne pół roku drugi).

Jeździłem przez 5 lat z systemem inteligentnego kluczyka i nie miałem żadnych problemów. Trzeba po prostu stosować się do zasad.
Dużo na ten temat jest też napisane w instrukcji do pojazdu.


Ostatnio zmieniony 01-09-2012, 13:47 przez unde4d, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: 01-09-2012, 10:42 
Offline

Rejestracja: 27-08-2012, 21:35
Posty: 5
Aha rozumiem. W salonie nie mowili ze pilot zawiera schowany kluczyk, zreszta przez jego jajkowaty wyglad tez bym raczej obstawial ze go tam nie ma.

Co do elektryki to pytam sie tak na wyrost przed zakupem auta. Mieszkam na biegunie polarnym polski i w zime zdarza sie ze przez tydzien lub dwa samochod stoi niegarazowany na -25. O ile ze starym matizem problemu nie ma bo w nim elektryki to ze swieca szukac to boje sie ze cala nowoczesnosc swifta (zamek na elektr. silowniki, immobiliser, auto alarm i smart key )sie po prostu obroca przeciwko mnie. hehe


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-09-2012, 12:52 
Offline

Rejestracja: 02-01-2011, 09:24
Posty: 26
Mój swift przeżył 2 zimy. Były dni ze temp spadała do -30. Ma smart kye i wszystko było ok. Także nie zawracaj sobie głowy takimi dylematami.


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-09-2012, 13:00 
Offline

Rejestracja: 27-08-2012, 21:35
Posty: 5
Aha i jeszcze jedno . .coś na co nie potrafili mi nawet w salonie odpowiedzieć.

Obrazek

Nad klapką do CD w radiu pisze bluetooth i kieronica ma przyciski do handsfree. Teraz, na niektórych jest, na nie których nie ma. Niektóre video z recenzji swifta to maja a niektóre nie mimo ze to wersja w Top specyfikacji. Tak samo na stronie suzuki i w katalogu akcesoriów, raz jest raz nie ma. Nie potrafili mi w salonie odpowiedziec czy wersja elegance 2012 ma bluetooth czy nie bo przez te "tu jest a tu nie" sami nie maja pojęcia.


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-09-2012, 19:12 
Offline

Rejestracja: 07-02-2008, 23:14
Posty: 16
Lokalizacja: SuzukiMatsuoka
Suzuki: Swift GTi
bluetooth jest w sportach tylko i wyłącznie w PL. katalogi są tłumaczone z niemiec dlatego są i ich nie ma. W elegance po prawej jest tempomat po lewej radio.

Co do kluczyka. Gdy sie rozładuje lub zamoczy itp. należy wyjąć z kluczyka grot schowany w nim i odkluczyć samochód. włączy się alarm (jeśli masz). Należy go wtedy rozkodować indywidualnym pinem który otrzymałeś pd dealera (chyba że nie fabryczny - to nie wiem) i następnie należy przykładając kluczyk cały do przycisku na desce start-stop odpalić auto (działa na podczerwień nawet bez baterii.

Do dyspozycji. jak co to piszcie.

(doklejam do wczesniejszego komentarza)* - SX4ever

btw na zdjęciu jest sport. Bluetooth w fabrycznym radiu, 6 biegów, fotele, nakładki na pedały, kierownica, auto klima, ...

)* Dwa komentarze pod rząd, czyli coś o opcji "Zmień"


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-09-2012, 20:04 
Offline

Rejestracja: 27-08-2012, 21:35
Posty: 5
Kurde to szkoda ;/ Bluetooth i handsfree sa przydatne ale za taka dopłate to się nijak nie opłaca xD [52900 5d vs 68900 3d] . . .


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-09-2012, 06:53 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12407
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Masz jeszcze wersję Swift Integra:
http://www.suzuki.pl/auto/miejskie/swift_integra


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-09-2012, 17:23 
Offline

Rejestracja: 07-02-2008, 23:14
Posty: 16
Lokalizacja: SuzukiMatsuoka
Suzuki: Swift GTi
albo zestaw głośnomówiący za 1000 zł nokii albo parota


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]