Nie widze zadnej mozliwosci zastapienia bebna hamulcowego w wersji 4WD bebnem z wersji 2WD, jezeli juz to jakims z zupelnie innego pojazdu.
W normalnych warunkach luzy na kole wskazuja na problemy z lozyskiem, ale skoro twierdzisz ze sama piasta nie ma luzu, to problem tkwi w jakims
innym miejscu. Zakladam naturalnie ze luzy faktycznie wystepuja gdzies w kole, a nie w elementach zawieszenia...
Beben nie powinien schodzic bez oporu. W Swifcie 4WD sciaga sie go poprzez wkrecanie w nagwintowane otwory bebna dwoch srub M8,
natomiast w wersji 2WD sciagaczem (po odkreceniu centralnej nakretki).
Tak sobie "kombinuje" ze problem moglby tkwic w bolcach lub nakretkach tego kola, gdyby nie byly oryginalne.
Przy zbyt dlugich bolcach lub zbyt plytkich nakretkach kolo nie byloby nalezycie dociagniete, a wowczas i beben moglby sie luzowac i wybijac.
Najprosciej byloby chyba porownac te elementy z druga strona samochodu, albo sprobowac przykrecic to kolo nakretkami z pozostalych.
Inna sprawa, ze przy luznym kole musialy by byc i zrujnowane gniazda nakretek w feldze...
Trudno tak na odleglosc diagnozowac. Ty mozesz to widziec i dotknac, a my mozemy o tym tylko poczytac.
Sciagnij sobie z sieci instrukcje serwisowa, link zajdzesz w dziale
F.A.Q.