Jasiek pasażera faktycznie nie do podłączenia. Rozkręcałem, patrzyłem, czytałem i nie mam wiązki i na sterowniku pisze że jest do jednego baga.
Tak samo elektryczne szybki uniwersalne w przypadku Wagona są nie do zamontowania - cały trzpień wystaje ponad tapicerkę drzwi i mechanizm musiałby wisieć na zewnątrz
Do tej pory zrobiłem:
1. Instalacja uniwersalnego centralnego zamka - działa świetnie
2. Dołożenie zegarka z Opla Corsy C w obudowie z Opla Agili wraz z czujnikiem temperatury zewnętrznej - Efekt super
3. Instalacja radia Pioneer DEH-4800MP - polecam bo to bardzo solidne radyjko
4. Instalacja dodatkowego gniazdka zapalniczki z podłączeniem bezpośrednio pod akumulator - nie ma zakłóceń z instalacji elektrycznej w CB radiu
5. Zamontowanie CB radia Uniden PRO520XL na tunelu środkowym
6. Dokupienie welurowych dywaników
W planach:
1. Spoilerek nad tylna szybke, a przy okazji wyklepanie i polakierowanie kilku otarć i wgnieceń (pamiątka z czasów jak ojciec jeździł Wagonem)
2. Owiewki na tylne szyby
3. Przednie lampy z gładkim szkłem (przekładka z Agili mojego dziadka)
4. Jakieś fajne odseparowane głośniczki na przód, a te z przodu znajdą miejsce na tyle
5. Umalowanie felg na czarno (kołpaków już dawno się pozbyłem)
6. Wymiana podświetlenia TIDa, konsoli środkowej i zegarów na jeden kolor w technologii LED
W dalekich planach:
1. Przyciemnienie szybek
2. Jakaś fajna welurowa tapicerka w ciemniejszym kolorze szyta na miarę u tapicera
Niestety nie mam zdjęć z postępu prac, bo mnie się cyfrówka popsuła i w czasie jak sobie dłubałem ona leżała w serwisie. Jednak jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy to chętnie jej udzielę