No to koniec końców skończyłem u Grześka w GCS Tuning.
Odczucia mieszane
Przyrost na prawdę fajny (+35 km i 40 nm) tylko seria nie taka jak powinna, bo 1 pomiar wyszedł 119 zamiast 129.
Nie wiem czy ich hamownia czyta trochę niżej, czy rozładowała się hybryda, czy sterownik pokazał środkowego palca, bo chłopaki mają hamownie na 1 oś więc trzeba było odpiąć napęd a wtedy jest choinka na desce... Nie wiem.
W każdym razie efekt końcowy - 155 km 255 nm.
W jeździe różnica odczuwalna najbardziej nawet nie przy bucie w podłodze tylko podczas zwykłej jazdy - jak chcesz wyprzedzić TIRa czy na autostradzie szybciej się rozpędzić na pasie rozbiegowym - jest dużo lepiej. A dwa po drodze z Krakowa tak na oko spalanie dobre 0.5 litra w dół jak nie więcej (bierzcie poprawkę, że mam automat, all gripa i AT-ki więc jak komuś przy 'dość dynamicznej' jeździe w trasie pali 6 litrów a nie jak mi 7.5 to może być inaczej
). W każdym razie 400 km z KRK do Poznania jadąc raczej dynamicznie, wliczając darmowe kawałki autostrady a ostatnie 100 km to nonstop wyprzedzanie TIRów wyszło mi 6.7 / 100.