A co ma ESP do sprawdzania żarówek? TO jest zupełnie inny obwód - korzysta z czujników ABS, przyspieszeń kątowych, położenia kierownicy. Też mam ESP w każdym samochodzie od kilkunastu lat - również w SX4. Byłoby bardzo niedobrze, gdyby ESP, podobnie jak ABS korzystały z tych samych obwodów co inne systemy.
W poście Waldisa z 2008r. masz ESP ze znakiem zapytania - czyli właściwie nie wiadomo, które to auta muszą mieć moduł. A na pewno muszą ze sprawdzaniem żarówek przez CAN - czyli VW, SKoda, itd.. (chociaż i tam się daje obejść bez modułu), a nie Suzuki. Jak chcesz zamontować sobie w ASO to zawsze możesz, ale zrób to ponieważ: jest CI wygodniej, masz większe zaufanie, będzie fajniej, kto bogatemu zabroni, itd.... A nie dlatego, że musisz i będzie lepiej. Nie musisz, niekoniecznie będzie lepiej. Ja po swoich doświadczeniach w Mitsu poszukałbym dobrego warsztatu montującego haki, poprosił ich o wycenę haka Thule ze zdejmowaną główką (taki miałem) oraz dedykowaną wiązką (taką miałem mieć
) i oddzielnie montażu, porównał ceny w internecie. Jeśli różnica na haku nie byłaby duża, zleciłbym im zakup i montaż. Jeśli większa, to wytargowałbym lepszą cenę na hak. Jeśli duża znalazłbym inny zakład. Ten tajemniczy moduł to nic innego jak przekaźniki 12V. TU masz zresztą hak podobny do tego, który miałem
http://allegro.pl/hak-hol-thule-automat ... 87032.html nawet z modułem, a tu masz odkręcaną główkę - już bez modułu
http://allegro.pl/hak-thule-oryginalny- ... 95786.html czyli jakoś moduł nie jest koniecznie potrzebny w SX4
A tu masz komplet THule (Brink) - niemal identyczny z tym z pierwszej aukcji tylko w cenie sugerowanej producenta
http://haki24.pl/produkt/724947/Hak%20S ... WD%20.html . Zwróć tylko uwagę na to, że wiązka Thule nie wymaga lutowania czy używania takich złączek nacinających kabel - jest wpinana w kostki świateł.