Co prawda temat stary jak świat ale i ja się pochwalę. Idąc tropem niniejszego tutoriala stworzonego przez @PaulLuck dziś też dokonałem montażu.
Jedną rzecz zrobiłem jednak inaczej - samo podłączenie (+ kilka innych przeróbek - poniżej zdjęcia i opis, może się komuś przydadzą). Całość roboty ~1h, w dodatku prosta i przyjemna
1) Kupiłem na pewnym portalu gniazdko - do Fiata Doblo
W sumie co za różnica
2) Elektryka - po wyjęciu kabelka (znaleziony od razu, bo u mnie był praktycznie na wierzchu - zgodnie ze wskazówkami) rozmontowałem wtyczkę i wyjąłem oryginalne piny, które od razu zaizolowałem (w tym momencie obywa się bez lutowania
)
3) Teraz kolej na samo gniazdo - po rozmontowaniu zwęziłem blaszki do ~3mm szerokości (~2,9mm to szerokość wew. pinów z instalacji) - tak aby można było nałożyć na nie oryginalnie zarobione piny wyjęte z wtyczki. Uznałem, że skoro oryginalna instalacja jest na takich pinach to są wystarczające, więc po co się dodatkowo męczyć z lutowaniem. Przy okazji - obciąłem wystające "coś" - co zapewne jest miejscem na montaż żaróweczki do podświetlenia, ale niestety nie było szansy na przełożenie wtedy gniazda przez otwór w boczku.
4) Otwór w plastiku + podłączenie...
5) I efekt końcowy