Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-07-2025, 16:03

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: silnik ddis
Post: 12-04-2011, 08:09 
Offline

Rejestracja: 20-03-2011, 20:39
Posty: 2
Witam
Posiadam suzuki grand vitare z 2006 roku z silnikiem 1.9 DDIS , niestety udało mi sie ten silnik zatrzeć, zaproponowano mi silnik od vitary z 2010 roku 1.9 DDIS w miarę dobrej cenie 4000 tylko niewiem czy ten silnik będzie pasował do mojej budy z 2006r bo z tego, co wiem od 2008 roku wychodziły ciut inne.


Wracałem z Austrii zaczęło mi cos tyrkotac w silniku jak dodałem gazu głośniej, przegazowałem kilka razy i przestało.
Wstąpiłem w Dornbirn do serwisu by przejrzeli auto stwierdzili ze jest ok. i można jechać dalej
Zrobiłem jakieś 200km zaczęło cos trzeć i piszczeć w silniku w silniku zwolniłem do 20-30km/h zjeżdżałem z autostrady i nagle etanol wal teraz obraca się 1/3 obrotu i się blokuje po rozmowie z mechanikiem doszliśmy do wniosku ze najprościej będzie wymienić silnik auto miało przejechane 68tys jak kupywalem zdjąłem osłonę paska rozrządu i są ślady znaczenia jak by ktoś wymieniał już pasek wygląda mi to na to ze komis cofnął licznik, jak do nich zadzwoniłem oni mi się wyparli, że nic nie robili i ze to z mojej winy, i tak na swój koszt naprawiam.


Ostatnio zmieniony 12-04-2011, 13:31 przez medykn, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: 12-04-2011, 11:58 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
blok powinien byc taki sam, najwyzej osprzet inny. Wiec ew bedziesz musial przelozyc osprzet.
Tylko ze jezeli nie robisz tego sam, to zrzut ten problem na warsztat, bo komputer na bank bedzie inny wiec musi to robic ktos kumaty.

A jak Ci sie udalo ten silnik zatrzec?


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-04-2011, 12:06 
Offline

Rejestracja: 20-11-2010, 17:19
Posty: 73
Kolego konkretnie nie pomogę Tobie ale dodam informację,że chipując swoją GV 2010r.był problem z programem bo w Polsce pierwszy raz robili ten silnik,zmieniona została listwa od Common Raila tzn.brak było jakiegoś zaworu paliwowego na listwie który we wcześniejszych występował i szedł w ogóle inny program jak do tych wcześniejszych po wgraniu programu od wersji od 2005r.komp zrzucał program i w tryb awaryjny wskakiwał nie trzymał parametrów emisji spalin,ale udało się ściągnąć program z Holandii gdzie przerabiali już taki silnik na hamowniach i wszystko skończyło się dobrze z racji braku zaworu mniej można wykrzesać z tego silnika,komputer niby taki sam ale oprogramowanie trochę inne,rzeczywiście w 2008 r.coś tam w nim gmerali,poprawili chyba filtr DPF,deczko wyciszyli,zmienili częstotliwość oczyszczania DPF,bo była akcja dla posiadaczy GV od 2005r.żeby uaktualnić program w kompie,ogólnie jeżeli silnik z całym osprzętem typu,komputer,turbina,filtr DPF,sondy,czujniki,nie wiem co z zegarami bo po liftingu trafiły ze środka konsoli na wyświetlacz z zegarami,czy w ogóle wiązka elektryczna jest dostosowana do tych nowych zegarów powiem szczerze jak dla mnie dużo niewiadomych,raczej rozglądałbym się za silnikiem przed liftingiem ale to tylko moje zdanie i opinie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-04-2011, 20:07 
Offline

Rejestracja: 30-03-2011, 12:33
Posty: 14
Lokalizacja: Zielonka
O kurcze. Miałem ten sam problem, w sumie jeszcze mam, bo naprawa nie skonczona. tez kupilem silnik i naprawde tyle bedzie problemow z silnikiem po lifcie?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]