Zaślepiałem u siebie na próbę EGR, samochód wyraźnie lepiej się zbiera z dolnych obrotów ale z górnych jest lipa nie ma tego ciągu( pisałem w innym poście o tym), potem go znowu odetkałem i podłączyłem wężyk podciśnieniowy. Samochód po wciśnięciu gazu np. na 1 biegu dłużej reaguje na gaz i jest to dość mocno wyczuwalne. Postanowiłem znowu zaślepić EGR ale niestety śrubki od niego już mi się trochę zjechały i nie mogłem go odkręcić, więc odczepiłem i zaślepiłem wężyk. Nie wiem tylko czy elektrozawór nie jest połączony razem z elektrozaworem od turbiny, gdyż od niego idzie gumowy wężyk do drugiego elektrozaworu (chyba od turbiny), chodzi mi o te elektrozawory co są pod intercoolerem stojąc przed samochodem po prawej stronie na dole. Bo jeżeli jest połączony z elektrozaworem od turbo to zaślepiony wężyk od EGR może powodować jakieś zakłucenia w pracy turbiny.
|