Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-07-2025, 11:27

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25-10-2010, 00:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-10-2010, 23:36
Posty: 9
Lokalizacja: Gdańsk
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. W mojej GV 2.0 benzyna 2007 rok wystąpił zauważalny brak mocy na II biegu. Po przełączeniu z jedynki na dwójkę, samochód ledwie się toczy. Silnik wpada w wibracje a z napędu słychać buczenie. Zazwyczaj przełączałem na drugi bieg przy około 1500-1700 obr/min, lecz teraz muszę ciągnąć na jedynce minimum do 2.000 obr i wtedy w miarę się zbiera. Samochód ma przebieg 146.000 km . Czy jest to naturalny objaw wynikający ze zużycia podzespołów czy też jest to coś niepokojącego ? Pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-10-2010, 08:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
do sprawdzenia zawieszenie silnika na poduszkach
zejdź pod auto i zobaczy czy nie ma jakiś wycieków i co się dzieje przy tych 1500 obrotów ale z tego co opisujesz to może to być awaria skrzyni....drugi bieg się rozjechał ....chociaż wiesz to takie wróżenie z fusów...
stan oleju w skrzyni coś by powiedział .....albo mechanik z kamerą wziernikową bo mają już takie fajne teraz.


Na górę
Post: 21-10-2011, 09:43 
Offline

Rejestracja: 15-08-2011, 17:56
Posty: 30
Lokalizacja: Chorzów
Mam ten sam problem w zuzannie 2.4...Proszę o Wasze opinie


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-10-2011, 10:53 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
:szok:
Trzeba sie nauczyc jezdzic..
w benzynie, w ogole w samochodzie osobowym nie zmienia sie biegu na wyzszy przy predkosci obrotowej ponizej 2000, ba zmiana przy 2000 w benzynie jest bez sensu.
Jezeli to ma byc oszczednie to zmieniajcie przy 2800.
Zmieniajac biegi tak jak to robicie wykonczycie panewki.


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-10-2011, 10:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
przecież można zmieniać biegi w stylu 1 3 5 :) i już
Koledze bst chyba chodziło o to że jazda z bardzo niskim obrotami kumuluje silne drgania silnika, skracające jego żywot tak ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-10-2011, 21:11 
Offline

Rejestracja: 15-08-2011, 17:56
Posty: 30
Lokalizacja: Chorzów
Nie zgadzam się...2800 to za dużo. Ekonomiczna jazda benzyniakiem to zmiana biegów między 2000, a 2500 obrotów. Także albo celowo wydłużono jedynkę "do terenu" albo źle zestrojono skrzynię biegów bo mocy - choć nie są to przelewki - nie brakuje.


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-10-2011, 09:51 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
widzisz roznice - zmiana biegu przy 2500 a 1700?
Co nie zmienia faktu, ze 2500 to bardzo nisko, przy 16 zaworowym silniku benz. to bezsens.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]