Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-07-2025, 08:39

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 17-03-2016, 21:40 
Offline

Rejestracja: 06-03-2016, 14:52
Posty: 4
Witam,

Czy ktoś z forumowiczów pomoże mi w temacie we Wrocławiu?
Musiałem wywalić DPF i tereaz trzeba go wyłączyć w ecu - mam galetto 1260 ale nie otwiera portu.
Za wszelką pomoc będę wdzięczny - oczywiście liczę się z potrzebą zapłaty za usługę - nie chciałbym jednak przepłacać.
Chętnie poznam kogoś z Wro z kim mógłbym "pogrzebać" w naszych GV2 :)

Pozdrawiam

Wojtek


Na górę
Post: 27-03-2016, 20:40 
Offline

Rejestracja: 06-03-2016, 14:52
Posty: 4
Witam,
Szukałem długo i pytałem w kilku zakładach mechanicznych.
Ceny niestety zwalają z nóg :) 800-2500 za modyfikacje ECU.
Zabrałem się do tego sam - korzystając z pomocy znajomych zaczytałem mapę i kolega przerobił mi na taką bez DPF.
Wszystkie zygzaki i kontrolki DPF znikły.
Zrobiłem też lekkiego moda na 157KM i + 25%N
Wrażenia super - auto dostało drugie życie.

Polecam się we Wrocławiu - jeśli ktoś ma problem z DPF lub chce podnieść moc w 1.9 DDIS to pomogę w super dobrej cenie.


Na górę
Post: 10-04-2016, 09:02 
Offline

Rejestracja: 12-02-2015, 19:27
Posty: 142
Suzuki: GV II ,
A jest możliwość wywalenia z ECU 3 i 4-tej sondy lambda? Aby pozbyć się błędów "katalizator poniżej progu"?


Na górę
Post: 11-04-2016, 10:24 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4031
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
sebano79
Proszę nie mieszaj katalizatora z DPF :) To jednak dwie rożne sprawy i lepiej w oddzielnych tematach je poruszać.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 11-04-2016, 20:57 
Offline

Rejestracja: 06-03-2016, 14:52
Posty: 4
sebano79
Wydaje mi się, że 3 i 4 to czujniki ciśnienia przed i za DPF - jaki ty masz silnik i z jakiego powodu takie błędy się pojawiają?
Czy czasem nie wybebeszyłeś DPF-u?
Bo jeśli tak to raczej nie jeździj w taki sposób bo możesz uszkodzić silnik - jest wtedy zbyt bogata mieszanka i będzie wracało do paliwa.


Na górę
Post: 11-04-2016, 22:55 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4031
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
O ile kojarzę, to on ma benzynę :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]