Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-07-2025, 09:35

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 15-11-2015, 22:10 
Offline

Rejestracja: 21-10-2015, 18:11
Posty: 8
Witam. Jak w temacie , w mojej GV 2,0 benzyna mam za niskie obroty na biegu jałowym. Skaczą raz są dobre a raz spadają do ok 500. Jak zatrzymuje samochód mam wrażenie że silnik zaraz zgaśnie. Przy niskich obrotach bardzo przenosi drgania na karoserię co też denerwuje. Co może być przyczyną takiego zachowania? Dodam że silnik nie jest jeszcze zagazowany jeżdżę na samej benzynie. Sprawdzałem czy nie sieje błędami np. przepływomierza OBD II ale nic nie pokazało oprócz błędu katalizatora który skasowałem i jak dotąd się ie pojawił.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2015, 09:50 
Offline

Rejestracja: 17-09-2010, 11:00
Posty: 24
Lokalizacja: Białobrzegi
Cześć.
Miałem to samo po odłączeniu akumulatora. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów z różną prędkością obroty wróciły do normy.
Pozdrawiam.

_________________
Darek


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2015, 13:28 
Offline

Rejestracja: 21-12-2015, 13:05
Posty: 31
za obroty na biegu jalowym, odpowiada krokowy


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-12-2015, 20:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2009, 19:18
Posty: 56
Lokalizacja: Chicago
ziutex pisze:
Cześć.
Miałem to samo po odłączeniu akumulatora. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów z różną prędkością obroty wróciły do normy.
Pozdrawiam.


Po odłączeniu akumulatora i jego ponownym podłączeniu trzeba przekręcić klucz w stacyjce na pozycje ON na 10 - 15 sekund w celu kalibracji Throttle. Dopiero potem można startować.


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-12-2015, 12:56 
Offline

Rejestracja: 17-09-2010, 11:00
Posty: 24
Lokalizacja: Białobrzegi
Dzięki za podpowiedź. Nigdy tak nie robiłem.
Pozdrawiam.

_________________
Darek


Na górę
Post: 04-01-2016, 13:04 
Offline

Rejestracja: 15-06-2015, 18:35
Posty: 122
Witam
Moja suzuki ma tę samą przypadłość. jak wrzucę na luz to obroty powoli spadają do ok 500 a potem powoli się podnoszą do ok 700-750 i tak trzyma i nie falują. Nie zauważyłem nawet aby mocno się podniosły jak włączę klimatyzację czy grzanie foteli. Wiem że silniczek krokowy jest zintegrowany razem z pzrepustnicą i jest elektroniczny. Poprawy obrotów nie pomogło nawet czyszczenie przepustnicy i itp
A jak chcę ruszyć z miejsca bez dodania mocno gazu potrafi nawet zgasnąć.
Czy ktoś ma może pomysł an te dolegliwość


Na górę
Post: 07-01-2016, 12:29 
Offline

Rejestracja: 24-08-2013, 18:37
Posty: 66
Lokalizacja: Zielona Góra
Kiedy luzy zaworowe regulowałeś? Bo pewnie to jest przyczyną, zakładając sprawną przepustnice+krokowy.


Na górę
Post: 07-01-2016, 21:30 
Offline

Rejestracja: 15-06-2015, 18:35
Posty: 122
Przepustnicy nie wymieniałem tylko była czyszczona.
Zaworów od kupna nie regulowałem czyli to tez może być przyczyna?? problemów z moimi obrotami??


Na górę
Post: 07-01-2016, 21:34 
Offline

Rejestracja: 15-06-2015, 18:35
Posty: 122
Suzuki II 2,0 ma regulację zaworów płytkami czy tak jak miały np fiat 125 czy polonez regulacja srubkami regulacyjnymi??
Jakie dane normy luzów do regulacji zaworów??


Na górę
Post: 08-01-2016, 11:43 
Offline

Rejestracja: 24-08-2013, 18:37
Posty: 66
Lokalizacja: Zielona Góra
Płytki.

When cold (Coolant temperature is 15 – 25 °C (59 – 77 °F)):
• Intake: 0.18 – 0.22 mm (0.007 – 0.009 in.)
• Exhaust: 0.28 – 0.32 mm (0.011 – 0.013 in.)
When hot (Coolant temperature is 60 – 68 °C (140 – 154 °F)):
• Intake: 0.21 – 0.27 mm (0.008 – 0.011 in.)
• Exhaust: 0.30 – 0.36 mm (0.012 – 0.014 in.)


Na górę
Post: 08-01-2016, 21:00 
Offline

Rejestracja: 15-06-2015, 18:35
Posty: 122
Dziękuję Chopin za podanie luzów i jeszcze chciałem się upewnić bo angileski znam słabo
więc na zimnym silniku norma luzów dla ssących to przedział między 0,18 a0,22 mm
wydech to 0,28 a 0,32mm
natomiast na ciepły to
ssące 0,21 a 0,27mm
wydech 0,30 a 0,36 mm
i ewentualna regulacja powinna odbywać sie na zimnym silniku


Na górę
Post: 10-01-2016, 14:45 
Offline

Rejestracja: 24-08-2013, 18:37
Posty: 66
Lokalizacja: Zielona Góra
Dokładnie.

Reguluj na zimnym, będzie zdecydowanie bardziej precyzyjna. I obecnie - tylko garaż/warsztat ogrzewany.


Na górę
Post: 23-01-2016, 20:58 
Offline

Rejestracja: 24-08-2013, 18:37
Posty: 66
Lokalizacja: Zielona Góra
Jakiś feedback?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]