Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 30-06-2025, 17:00

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 02-09-2010, 08:54 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12407
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
hmm.... a czy SX4 do pojazd do zabaw w piachu? :P

Zaraz dojdziemy do odwiecznego problemu niedostosowania samochodu do potrzeb i życzeń :lol:

Każdy chce, żeby samochód był tani, super wypasiony, szybki, mocny, mało palił, był zwrotny i duży, świetnie jeździł w zakrętach i nie bał się studzienek i garbów zwalniających, wyglądał ekstra i spełniał wymogi bezpieczeństwa itd.
Niektórzy próbują pożenić braki zakupionego samochodu stosując eco-driving, obniżając zawieszenie, podwyższając je, chipując, tuningując... .

Są też sytuacje, w których nic się nie da zrobić:
Np. kupowanie diesla do miasta, pick-upa do kancelarii podatkowej, Grand Vitary do dojazdów na działkę, do której asfaltowa droga będzie w przyszłym roku, Ferrari na polskie drogi, Toyoty Tundry bo się ma 2 dzieci i psa... :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-09-2010, 20:36 
Offline

Rejestracja: 08-03-2008, 00:02
Posty: 275
Lokalizacja: Suwałki
Ja latem sprawdzałem jak mocno można przejechać jedną stroną samochodu po wzniesieniu - niestety byla to mokra trawa - opony szosowe i niestety samochód zawisł - a bylo to tak :

Prawa strona wjeżdzała na wzniesienie - przód wjechał wskaczył w jakieś zagłębienie 15 cm - tył prawy oderwał się od ziemi a co za tym idzie tył nie był już napędowy - a z przodu kręciło się w miejscu lewe koło - może z lepszymi oponami by pociągnął - a na pewno jakby była blokada dyfrów. Oczywiscie wzmiensienie było dość duże - jak otworzylem drzwi to się wbiły w trawę :) Musiałem wycofać - na szczescie do tylu pojechało.


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-02-2011, 11:00 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12407
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Przedni zwis to taki hamulec zapędów ;)

Oto kolejny, fajny filmik z wyprawy SX4 szlakiem dla jeepów:
http://www.tflcar.com/2011/02/video-rev ... tread.html


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-03-2011, 18:12 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12407
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
W najnowszym czasopiśmie 4x4 (albo czymś innym - nie pamiętam :skromny: ) jest kolejne bezsensowne porównanie SX4 z Dacią Ścierką. Najważniejsze jednak, że chyba ktoś pomierzył tam wreszcie kąty, potwierdzając wrażenia subiektywne i wizualne ;)

Kąt natarcia: 16,6
Kąt rampowy: 16,7
Kąt zejścia: 29,5

Co ciekawe, w testowanej wersji (2.0 DDiS) prześwit wynosił tylko 175 mm. :?


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-03-2011, 18:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-10-2007, 19:46
Posty: 39
Lokalizacja: Toruń-Wawa
Suzuki: SX4
A co wy na to? Ja polubiłem ten samochód na nowo i zacząłem nim znowu częściej jeździć!!
Obrazek

To jest Yokohama Geolandar AT/S 215/60R16 letnia ale z oznaczeniem M+S.
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 02-04-2011, 19:21 przez jacahunter, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 17-03-2011, 20:05 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-08-2007, 19:54
Posty: 1138
Lokalizacja: 3-miasto
A te 215 zamiast 205 nie przeszkadza przy maksymalnych skrętach kół :?: Jak poprawiła się trakcja tam, gdzie szosówki nie dawały rady :?:
Jutro zakładam te oponki do Jimnego mojej żony i mam zamiar przetestować to w lekkim (na razie) terenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-03-2011, 20:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-10-2007, 19:46
Posty: 39
Lokalizacja: Toruń-Wawa
Suzuki: SX4
W porównaniu z conti premium contact 2 - poza zasięgiem w każdym calu jeśli chodzi o to czy się mieszczą to bezwzględnie tak testowałem w różnych warunkach. Jeśli ktoś nie zjeżdża z asfaltu to nie polecam (ze względu na cenę i na to że nie zostaną wykorzystane + trochę więcej chałasu (ja nie zauważam - bo mam turbo klekota). A do jimny na pewno najlepsze co może być wg mnie. (Ja na autobanie daję rade ponad 200km/h jimni - nie sądzę). Ogólnie u mnie będzie to opona całoroczna (letnia ale z oznaczeniem M+S) zawsze można jechać innym autem ale w porównaniu z kristall supremo nie odczuwalna różnica więc??.
Pozdrawiam Jacek.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]