Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 14-07-2025, 19:32

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 12-08-2012, 18:58 
Offline

Rejestracja: 10-08-2011, 09:38
Posty: 109
Lokalizacja: Skierniewice
A ja to auto kupłem dlatego że lubię pojeździć po drogach i bezdrożach nad wisłą i bzurą, trochę po lasach i polnych drogach gdzie jeżdżą tylko ciągniki, a najważniejsze - w zimę po zaspach śmigać i mieć radochę z wyciągania zwykłych szosówek (BMW, Mercedes, Audi, Fiacik...) z sasp za parę PLN-ów. I mówcie i piszcie co chcecie, ale to auto super się do tego nadaje. Przede wszystkim ze względu na reduktor.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-08-2012, 21:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2010, 12:54
Posty: 265
Lokalizacja: Polska
kostuch pisze:
To prawda, że auto to nie ma już ramy ani reduktora?


GV II tylko w wersji z silnikiem 1.6 i napędem tylko na tył nie ma reduktora. Pozostałe mają. Niestety pełnej ramy nie ma.

Co z Ciebie za "ekspert", jak nie znasz przedmiotu wypowiedzi? :zly: Mając jednak na uwadze, że nikt i nic Cię nie przekona napiszę krótko - życzę szczęścia w poszukiwaniu najbardziej terenowej terenówki, która będzie w każdym calu lepsza i bardziej terenowa od GV. 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-08-2012, 13:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-10-2011, 17:09
Posty: 360
Lokalizacja: Kaszuby
Suzuki: Vitara 1.0 2019 ZQN
http://www.youtube.com/watch?v=2gVITTKd ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=6SWuhs0Od9U


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-08-2012, 15:01 
Offline

Rejestracja: 25-05-2012, 11:42
Posty: 194
Wunsch pisze:
Co z Ciebie za "ekspert", jak nie znasz przedmiotu wypowiedzi? :zly: Mając jednak na uwadze, że nikt i nic Cię nie przekona napiszę krótko - życzę szczęścia w poszukiwaniu najbardziej terenowej terenówki, która będzie w każdym calu lepsza i bardziej terenowa od GV. 8)

Nigdzie nie pisałem, że jestem "ekspertem", dlatego zadałem pytanie.
Oprócz 'terenowej terenówki' mam też SUVa i każde z tych aut używam zgodnie z ich przeznaczeniem, nie dorabiając do tego ideologii.
Więcej luzu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-08-2012, 20:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2010, 12:54
Posty: 265
Lokalizacja: Polska
kostuch pisze:
Wunsch pisze:
Co z Ciebie za "ekspert", jak nie znasz przedmiotu wypowiedzi? :zly: Mając jednak na uwadze, że nikt i nic Cię nie przekona napiszę krótko - życzę szczęścia w poszukiwaniu najbardziej terenowej terenówki, która będzie w każdym calu lepsza i bardziej terenowa od GV. 8)

Nigdzie nie pisałem, że jestem "ekspertem", dlatego zadałem pytanie.
Oprócz 'terenowej terenówki' mam też SUVa i każde z tych aut używam zgodnie z ich przeznaczeniem, nie dorabiając do tego ideologii.
Więcej luzu :)


Luz jest i to wystarczającej ilości. :) Pojąć natomiast nie mogę co Ci przeszkadza, że ktoś chce używać swojego SUVa do jazdy terenowej, albo uważa, że jego SUV jest bardziej terenowy niż inne SUVy?! To jest sprawa czysto indywidualna i nie trzeba odzierać ludzi z ich przekonań, bo konsekwecje ewentualnego działania będą także indywidualne.

Fajnie, że dopytałeś o ramę i reduktor. Jednak w kontenście całości pytanie obnaża to pewną słabość Twojego wywodu. Innymi słowy - nie wyrokuje się, jak się nie zna wszystkich faktów.

Ps. To jest moja ostatnia wypowiedź w tym temacie. Ustosunkowałem się do posta przedmówcy i na tym z mojej strony koniec. W kwestii jazdy terenowej moja wiedzia kończy się na poście, w którym napisałem o reduktorze i ramie. :P Koniec :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-08-2012, 21:22 
Offline

Rejestracja: 25-05-2012, 11:42
Posty: 194
Wunsch pisze:
Pojąć natomiast nie mogę co Ci przeszkadza, że ktoś chce używać swojego SUVa do jazdy terenowej, albo uważa, że jego SUV jest bardziej terenowy niż inne SUVy?! To jest sprawa czysto indywidualna i nie trzeba odzierać ludzi z ich przekonań, bo konsekwecje ewentualnego działania będą także indywidualne.

Mi zupełnie nie przeszkadza, że ktoś chce używać auta niezgodnie z jego charakterystyką i przeznaczeniem. Nie moje pieniądze, nie moje problemy.
Jak już pisałem w tym wątku, parę razy spotkałem się już z sytuacją gdy właściciel terenowego (oczywiście terenowego według zapewnień sprzedawcy) auta, demolował je w terenie, bo naczytał się w gazetkach i internecie o super właściwościach terenowych. I wcale nie mam teraz na myśli GrandVitary :P
A potem zaskoczenie, zbieranie auta szufelką na lawetę i zgrzytanie zębami w serwisie przy płaceniu rachunku.
Przyzwoitość nakazuje czasem przestrzec - nie chodzi tu o żadne odzieranie ludzi z przekonań, tylko zwrócenie uwagi na pewne istotne detale o których spora ilość użytkowników tych aut nie ma pojęcia, decydując się na wjechanie w teren.
I tyle.


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-08-2012, 08:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-01-2011, 22:58
Posty: 301
Lokalizacja: Kielce
kostuch pisze:
Mi zupełnie nie przeszkadza, że ktoś chce używać auta niezgodnie z jego charakterystyką i przeznaczeniem...

i mówisz o GV i niezbyt ciężkim terenie.... Ciekawe, bardzo ciekawe....


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-08-2012, 13:43 
Offline

Rejestracja: 25-05-2012, 11:42
Posty: 194
pawel-foto pisze:
kostuch pisze:
Mi zupełnie nie przeszkadza, że ktoś chce używać auta niezgodnie z jego charakterystyką i przeznaczeniem...

i mówisz o GV i niezbyt ciężkim terenie.... Ciekawe, bardzo ciekawe....

Nie bierz tego zbyt poważnie :)
Dla mnie niezbyt ciężki teren, to taki z którego da się wywlec auto wyciągarką przed północą :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-08-2012, 14:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-01-2011, 22:58
Posty: 301
Lokalizacja: Kielce
ostatnio w kabarecie był tekst:"im samochód bardziej offroad-owy to trzeba dalej jechać ciągnikiem aby go wyciągnąć". To najlepiej sobie ciągnik kupić a i przerabiać nic nie trzeba.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-08-2012, 17:07 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
Ciągnik dość łatwo zakopać, trudniej wyciągnąć. :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-08-2012, 09:16 
Offline

Rejestracja: 24-04-2012, 07:54
Posty: 40
Każdy samochód jest dość łatwo zakopać ;-)

Maksymalna prędkość GV w silniku 2.0 wg producenta wynosi 175 km/h. Tylko czy jest ona ograniczona blokadą czy możliwościami silnika?


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-08-2012, 10:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-01-2011, 22:58
Posty: 301
Lokalizacja: Kielce
milky pisze:

Maksymalna prędkość GV w silniku 2.0 wg producenta wynosi 175 km/h. Tylko czy jest ona ograniczona blokadą czy możliwościami silnika?

Tylko się tak zastanawiam po co Wam to....Bo raczej się tego samochodu nie kupuje do wyścigów na 1/4 mili. Ten samochód nie zapewni ani dużych prędkości, ani przyśpieszenia ani komfortu. On został stworzony do czegoś innego.
ps. Pewnie możliwościami silnika w stosunku do takiego napędu i takiego nadwozia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]