Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 14-07-2025, 00:01

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 06-12-2009, 16:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12-07-2008, 06:42
Posty: 129
Lokalizacja: Łódzkie
ESP w wersji 4X4 jest tak potrzebne jak dziura w moście ale dla potrzeb uzyskania pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych pewnie będzie miał .


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2009, 21:18 
Offline

Rejestracja: 08-11-2009, 20:38
Posty: 20
Lokalizacja: KCH
Wie ktoś może czy w dwulitrówce Fiata turbina jest ze zmienną geometrią czy stałą ??? Wydaje mi się, że ze zmienną ale nie jestem pewien .


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-12-2009, 10:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-02-2008, 20:07
Posty: 61
Lokalizacja: Płock
IMHO ESP jest bardzo potrzebne U mnie co jakiś czas zadziała i w tych sytuacjach napęd 4x4 niewiele daje (albo wręcz nic). Niedługo ma wejść w życie dyrektywa UE wprowadzająca ESP jako wyposażenie standardowe (podobnie jak obecnie ABS) i będzie git :)
Przy dieslach, które mają wysoki moment obrotowy ESP jest nieocenione :)
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-12-2009, 12:15 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
SOREK. pisze:
ESP w wersji 4X4 jest tak potrzebne jak dziura w moście ale dla potrzeb uzyskania pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych pewnie będzie miał .

ESP jest sensowne bez względu na napęd. Musi jednak być możliwość odłączenia, bo czasami przy 4x4 przeszkadza.

Był kiedyś w Auto Bild (i chyba AŚ) test, z którego wynikało, że SX4 1.6 4x4 bez ESP radzi sobie najlepiej z porównywanych samochodów. Sugerowali, że temu modelowi aż tak bardzo nie jest ten system niezbędny, niemniej wiadomo, że zawsze lepiej mieć niż nie ;)


Na górę
Post: 16-04-2010, 07:59 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
W nowym cenniku (7/04/2010) pojawił się w końcu SX4 w wersji 2.0 DDiS/135 KM.

Wyposażenie Premium (z automatyczną klimatyzacją) + ESP w standardzie :)
Cena niestety zaporowa: 75,900 zł.

Link do cennika jak zwykle ten sam:
http://www.suzuki.pl/auto/pdf/cennik.pdf


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2010, 17:08 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Czy ja wiem czy taka zaporowa?
Praktycznie taka sama na 1.9 w 2007.
Z manualną klimą i bez ESP/BAS

Szkoda że nie ma 2.0DDiS Moonlight - Alcantara to fajna rzecz.
Może za rok będzie to sobie zmienię :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2010, 19:47 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Cytuj:
Praktycznie taka sama na 1.9 w 2007.

Tamta też była zaporowa ;)
Niewiele więcej kosztuje Kia Sportage 2.0/150 KM, Qashqai czy Yeti z dieslami.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2010, 19:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12-07-2008, 06:42
Posty: 129
Lokalizacja: Łódzkie
ciekawi mnie jaka będzie cena topowego Mitsubishi ASX-a i jakie będą silniki


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2010, 20:05 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Zaporowa to by była razy dwa a 25% więcej niż benzyna ;)
Kia to koreaniec, Kaszkiet ma silniki od żabojadów a holzwagen Yeti mi się nie podoba :zly:
A co do ASX-a to się okaże.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2010, 20:48 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
ASX 1.8 DiD ma kosztować 76,700 (2WD, podstawowa wersja Inform) lub 87,990 (4WD, Invite), więc drooogo.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2010, 21:20 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Avalanche pisze:
ASX 1.8 DiD ma kosztować 76,700 (2WD, podstawowa wersja Inform) lub 87,990 (4WD, Invite), więc drooogo.


I wcale nie lepiej, więc po co przepłacać.
2.0DDiS wystarczy :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2011, 19:18 
Offline

Rejestracja: 09-11-2010, 18:01
Posty: 33
panowie jaki olej lać do 1.9 ddis 07 ? Czy 5w40 będzie dobry ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2011, 19:30 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Np. taki:
http://www.motofakty.pl/artykul/nowy_olej_shella.html
Ma być full-synt, do diesli z DPF (niskopopiołowy).


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2011, 21:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12-07-2008, 06:42
Posty: 129
Lokalizacja: Łódzkie
od trzech lat leję MOBIL ESP 5W-30 i nawet raz mi filtr nie mrugnął


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2011, 21:59 
Offline

Rejestracja: 09-11-2010, 18:01
Posty: 33
ok dzieki wam czyli w 5w 30 jednak

:poklon:


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-03-2011, 18:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-03-2011, 20:16
Posty: 2
Lokalizacja: BeskidMały
Mam takie pytanko do użytkowników SX4 2.0DDiS czy faktycznie ta skrzynia biegów w tym modelu jest taka słaba,bo w prawie każdym teście psioczą że ciężko chodzi itp.Nie ukrywam że poluję właśnie na ten model ale jak czytam o tej skrzynce to jakoś mój entuzjazm gaśnie.Miałem podobny problem ze skrzynią w Seacie Ibizie i wiem jakie to denerwujące jest,też trzeba było umieć drugi bieg wrzucić.Co najciekawsze mechanik jak rozkręcił skrzynkę to powiedział że ładniejszej nie widział i że ten typ tak ma.Więc stąd te moje obawy.Dzięki.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-03-2011, 18:23 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Nie wiem jak w 2.0 ale w moim 1.9 jest tak że faktycznie 1-2 na zimno ciężko chodzą (i nie poprawiło się to na dystansie ~100kkm ani po wymianie oleju w skrzyni). Na ciepło jest ok, na pozostałych biegach chodzi jak masełko.


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-05-2011, 20:00 
Offline

Rejestracja: 09-11-2010, 18:01
Posty: 33
Witam miałem check engine po podłączeniu kod błedu to : P2453
W necie znalazłem podobny błąd w wolvo i było to :

Cytuj:
P2453 DPF - NIEPRAWIDŁOWY SYGNAŁ Z RÓŻNICOWEGO CZUJNIKA CIŚNIENIA



czy to będzie filtr cząsteczek stałych ? Mam objawy przy jeżdzie tak jakby sie dusił,dławił .


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-05-2011, 20:21 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Czujnik dP mierzy różnicę ciśnień przed i za filtrem DPF i na tej podstawie określa stopień zatkania filtra sadzą.
Jeździsz dużo po mieście?
Miałeś zapaloną kontrolkę filtra?

Dławienie czy bardziej szarpanie?
Przy jakich obrotach? ok 2krpm?
Pomaga głębokie wdepnięcie gazu?
To ostatnie to może być sprawa zaworu EGR.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-05-2011, 11:55 
Offline

Rejestracja: 09-11-2010, 18:01
Posty: 33
KrisB4 pisze:
Czujnik dP mierzy różnicę ciśnień przed i za filtrem DPF i na tej podstawie określa stopień zatkania filtra sadzą.
Jeździsz dużo po mieście?
Miałeś zapaloną kontrolkę filtra?

Dławienie czy bardziej szarpanie?
Przy jakich obrotach? ok 2krpm?
Pomaga głębokie wdepnięcie gazu?
To ostatnie to może być sprawa zaworu EGR.


większośc po mieście jeżdże,nie miałem żadnej kontrolki od filtra zapalonej
Raczej dławienie nawet napewno dławienie tak jakby przez chwile utrata mocy ,czy głębsze depnięcie pomaga pewnie też ,ale to są tak naprawde takie delkatne dławienia ,że sam załapuje po sekundzie,przy jakich obrotakch hmmm ciężko mi powiedzieć ,ale często sie to dzieje zauważyłem np jak jade na 3,4 biegu i jak popuszcze gazu coś takiego,ogólnie tylko w mieście zauważylem czyli nie przy jakiś dużych prędkościach


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-05-2011, 16:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12-07-2008, 06:42
Posty: 129
Lokalizacja: Łódzkie
trzeci bieg 4 tyś obrotów 30 km tak przejedziesz i przechodzi szarpanie kichanie itp . Trzeba od czasu do czasu zdjąć pajęczyny z turbiny ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-05-2011, 19:11 
Offline

Rejestracja: 09-11-2010, 18:01
Posty: 33
ostatnio stałem w polu i 15minut na 3,5tysiącach go trzymałem ,ale nie przeszło .Myślicie ,że lepiej jest sie przejechać niz stojąc ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-05-2011, 19:28 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
SOREK. pisze:
trzeci bieg 4 tyś obrotów 30 km tak przejedziesz i przechodzi szarpanie kichanie itp . Trzeba od czasu do czasu zdjąć pajęczyny z turbiny ;)


Na problem wywołane EGRem nie pomaga, bo jego przelot jest po prostu za duży.

dunker pisze:
ostatnio stałem w polu i 15minut na 3,5tysiącach go trzymałem ,ale nie przeszło .Myślicie ,że lepiej jest sie przejechać niz stojąc ?


Pytanie co to oznacza ostatnio.
DPF zapycha się po jakichś 300km (jeśli to sprawa DPF) jeśli EGR to nic nie wskórasz - pozostaje albo założyć kryzę albo się przyzwyczaić


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-05-2011, 07:14 
Offline

Rejestracja: 09-11-2010, 18:01
Posty: 33
ostatnio znaczy kilka dni temu jak bylem u mechanika i mi błąd skasował ogólnie powiedział ,że egr albo wlasnie ten filtr i tak mi poradził abym go tak przytrzymał 15min na 3,5tys


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-06-2011, 09:59 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
A propos diesli, to w nowym SX4 (prezentacja w 2012, sprzedaż w 2013) nie będzie już 2.0 DDiS z Fiata. W ramach "downsizingu" wsadzą nowy MJet z Fiata, 1.6 o podobnej mocy (min. 120 KM).
Tym samym plotki i nadzieje na TDI można potraktować jak "dawno i nie prawda" :|


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]