Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 07-06-2025, 18:21

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 03-04-2013, 17:54 
Offline

Rejestracja: 21-01-2013, 12:52
Posty: 87
Lokalizacja: Paprykarnia
Czy ktoś wie ile kosztuje wymiana pompy wody w GVII 2l benzyna . Czy można to zrobić w domowych warunkach. Jakiej firmy kupić pompę.


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-04-2013, 20:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-12-2012, 14:10
Posty: 99
Lokalizacja: Przyjaźń
Suzuki: Vitara Long 2.0TD
Matelli styknie. Jak wiesz co i jak i nie popierdzielisz rozrządu to dasz radę. Jak się go boisz to oddaj w ręce samochodowego lekarza ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-04-2013, 20:37 
Offline

Rejestracja: 21-01-2013, 12:52
Posty: 87
Lokalizacja: Paprykarnia
A jak koszty ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-04-2013, 05:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
G0 Mułek pisze:
Matelli styknie. Jak wiesz co i jak i nie popierdzielisz rozrządu to dasz radę. Jak się go boisz to oddaj w ręce samochodowego lekarza ;)

Hmmm,a po co chcesz rozbierać rozrząd ?
Wymiana banalnie prosta...

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-04-2013, 05:44 
Offline

Rejestracja: 21-01-2013, 12:52
Posty: 87
Lokalizacja: Paprykarnia
Jestem poza domem. Dostałem informacje że p-pa przecieka i jest do wymiany. Wdawało mi się że w benzynie jest na zewnątrz. Trochę przestraszyłem się. Czy ktoś pokusi się o krótkie ABC i podanie kosztów. Gdzie zpuścić płyn, jak odpowietrzyć. No i którą kupić. Serwis coś wspominał o 800zł ale jak znam życie to końcowo będzie 1000.


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-04-2013, 10:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-12-2012, 14:10
Posty: 99
Lokalizacja: Przyjaźń
Suzuki: Vitara Long 2.0TD
Nie mówiłem o rozebraniu rozrządu, tylko aby na niego uważać. W swojej benzynowej nie zwracałem jeszcze uwagi gdzie ona jest i jaki ma dostęp, ale w większości aut powiązana jest z rozrządem i trzeba wiedzieć co nieco przy jej wymianie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-04-2013, 10:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
G0 Mułek pisze:
Nie mówiłem o rozebraniu rozrządu, tylko aby na niego uważać. W swojej benzynowej nie zwracałem jeszcze uwagi gdzie ona jest i jaki ma dostęp, ale w większości aut powiązana jest z rozrządem i trzeba wiedzieć co nieco przy jej wymianie.

Niestety GV nie jest jak większość aut i pompa nie ma nic wspólnego z rozrządem,jeśli nie masz pojęcia o czym piszesz,to nie wprowadzaj innych w błąd....

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-04-2013, 14:44 
Offline

Rejestracja: 21-01-2013, 12:52
Posty: 87
Lokalizacja: Paprykarnia
Serwis zrobi to za 860 zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-04-2013, 05:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Jeśli masz troche pojęcia o mechanice,to zrobisz to sam za 2h i masz 500zł w kieszeni :]

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-04-2013, 07:48 
Offline

Rejestracja: 21-01-2013, 12:52
Posty: 87
Lokalizacja: Paprykarnia
Pojęcie mam ale kupiłem 4 letnią GV na rocznej gwarancji Peugeot-partner. I okazało się że zadziałała :)


Na górę
Post: 24-11-2024, 11:19 
Offline

Rejestracja: 20-11-2024, 20:00
Posty: 8
Witam , podepnę się pod temat chociaż już jest dość stary. Mam podobny problem pompą wody do wymiany G V 1,9 ddis 2007r. Pompa jest napędzana paskiem rozrządu. Moje pytanie dotyczy tego paska , czy jak go poluzuje żeby odkręcić pompę wody powinienem zablokować rozrząd przed całą operacja czy jak tylko poluzuje pasek ściągnę pompę i napnę ponownie w takim samym ułożeniu w jakim był przed rozpoczęciem pracy będzie wszystko ok , czy też jest możliwość że rozrząd się przestawi ??
Z góry dziękuję a pomoc.
Pozdrawiam


Na górę
Post: 27-11-2024, 07:06 
Offline

Rejestracja: 12-08-2016, 05:48
Posty: 191
Lokalizacja: Stalowa Wola
Suzuki: GVII, SX4, Wagon
Cześć. Oznacz przed poluzowaniem na kołach paska i pasku punkty, możesz zdjąć pasek, nie obracaj kółkami wału, wałka rozrządu, pompy wtryskowej. Po wymianie pompy załóż pasek dokładnie z pokryciem oznaczeń, jak nie obrócisz w/w kołami będzie ok.

_________________
Pozdrawiam! Marek
GV II 1.9 DDiS ; SX4 1,6 M16 ; Wagon M13A


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]