Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 21-07-2025, 06:15

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29-11-2010, 19:10 
Offline

Rejestracja: 26-02-2010, 22:21
Posty: 9
Witam, moja GV jest z 1999 roku 2,0 benz. 16V. Spadł piękny śnieg i zonk, nie działa napęd, nie zapala się nawet 4WD, a z rana nawet jak się zapali to i tak nie działa.
Poczytałem troche i znalazłem, że napęd załącza pompa podciśnienia, jadnak jak zacz. sprawdzać to akurat lampka 4WD nie chciała zaświecić się. Po spradzeniu okazało się że nie dochozi napięcie do tej pompy. Gdzie szukać bezpieczników lub innej przerwy - przyczyny usterki?


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-11-2010, 19:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-11-2007, 15:10
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa
Bezpiecznik jest w skrzynce pod maską. W manualu nie piszą o nim ale widziałem taki, chyba było opisany jako "4x4".


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-11-2010, 19:49 
Offline

Rejestracja: 26-02-2010, 22:21
Posty: 9
Kurcze, bezpieczniki pod maską sprawdzone są ok, ale coś ich mało - cztery duże i ze trzy zwykłe..


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-11-2010, 20:14 
Offline

Rejestracja: 15-02-2009, 17:17
Posty: 65
Lokalizacja: LJA
Nie wiem jak w benzynie ale w dieslu z 2001 roku bezpieczniki są jeszcze w środku samochodu. pod kierownicą na nadkolu taka czarna puszka- trzeba ją zdjąć. Sam się ich nieźle naszukałem zanim znalazłem bezpiecznik od radia:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-11-2010, 20:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
to nie bezpiecznik niestety


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-11-2010, 12:32 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Dokladnie, ale mozesz zaczac od wymiany oleju w przednim moscie.
Przy nalewaniu nalezy uniesc przod auta, tak aby zmiescil CI sie tam litr oleju (ok 70cm pomiedzy ziemia a zderzakiem).
Czasami pomaga.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-11-2010, 18:06 
Offline

Rejestracja: 26-02-2010, 22:21
Posty: 9
ach ten mróz..
Powalczyłęm troche, okazało się że przewody pozapychane a co najgorsze w pompce była jakaś dziurka /skąd? jak po uderzeniu tylko że tam nie było jak uderzyć/ i dostała się do niej woda i do przewodów.
Po rozmrożeniu i oczyszczeniu niestety pompka nie działa /sprawdzone na krótko i w aucie/....


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-11-2010, 20:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
bst pisze:
ale mozesz zaczac od wymiany oleju w przednim moscie.
Przy nalewaniu nalezy uniesc przod auta, tak aby zmiescil CI sie tam litr oleju (ok 70cm pomiedzy ziemia a zderzakiem).
Czasami pomaga.


Żadne podnoszenie auta, nalewasz przez korek wlewowy aż się przeleje i tyle bez podnoszenia przodu


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-12-2010, 15:48 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
marirus pisze:
bst pisze:
ale mozesz zaczac od wymiany oleju w przednim moscie.
Przy nalewaniu nalezy uniesc przod auta, tak aby zmiescil CI sie tam litr oleju (ok 70cm pomiedzy ziemia a zderzakiem).
Czasami pomaga.


Żadne podnoszenie auta, nalewasz przez korek wlewowy aż się przeleje i tyle bez podnoszenia przodu


Jestes w mylnym bledzie.
Jest nota serwisowa odnosnie wycieku oleju z przednich dyferencjalow w GV i problemow z przednim napedem.
W wyniku niedostatecznego smarowania tej wydumki w przednim dyfrze ktora zalacza naped bardzo czesto dochodzi do blokowanie tego mechanizmu i co skutkuje problemami z zapinaniem 4x4. Zaleca sie wtedy nalanie wyzszego poziomu oleju niz przewiduje korek.
Linki do noty podawalem jakis czas temu na forum.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-12-2010, 16:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 19:34
Posty: 160
Lokalizacja: Limanowa
jakoś nie mogę znaleźć tego postu
mógłbyś dać jakieś namiary bo mi też trudno w to uwierzyć :szok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-12-2010, 21:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
bst pisze:
Jestes w mylnym bledzie.
Jest nota serwisowa odnosnie wycieku oleju z przednich dyferencjalow w GV i problemow z przednim napedem.
W wyniku niedostatecznego smarowania tej wydumki w przednim dyfrze ktora zalacza naped bardzo czesto dochodzi do blokowanie tego mechanizmu i co skutkuje problemami z zapinaniem 4x4. Zaleca sie wtedy nalanie wyzszego poziomu oleju niz przewiduje korek.
Linki do noty podawalem jakis czas temu na forum.


:skromny: Umknęło mi to :skromny:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]