Wrażenia z pierwszego kwartału i 15kkm – silnik 2,0 DDiS
4x4 - na razie lato ale na szutrówkach, przy ostrych zakrętach i bucie można poczuć jego działanie
W terenie z luźnym piaskiem jedzie jak go poprosisz.
Warunkiem sprawnego przemieszczania i dobrej zabawy jest oczywiście wyłączenie ESP i LOCK
Duży prześwit i krótki rozstaw osi spełniają swoją rolę przy wybojach i zjazdach, ale dlaczego przedni zderzak jest taki długi i wyciągnięty tak nisko ciężko mi wytłumaczyć…
Komfort? Suza tu nie zawalczy. Precyzyjnie informuje kierowcę o stanie nawierzchni i o tym, co się dzieje z autem.
Podłokietnik jest niezbędny – bez niego na dłuższych trasach lipa.
Wyciszenie OK choć jeździłem cichszymi wozami.
Radio + 9 głośników dobre do słuchania informacji, rocka i metalu. Jak czasem zapuszczam muzykę elektroniczną do faktycznie lipa. Spodziewałem się więcej (w końcu 9 głośników) ale tragedii nie ma.
Podwójny przedni słupek to nie jest najlepszy pomysł jeśli chodzi o widoczność.
Umiejscowienie gniazda zapalniczki skutecznie eliminuje pojemnik na kubek kiedy włożyć do niego wtyczkę
Finalnie jeździ się wygodnie, zwinnie i dynamicznie, a napęd i prześwit umożliwiają eksplorację nieutwardzonych dróg.