Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 15-07-2025, 22:04

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14-01-2008, 07:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2007, 18:02
Posty: 58
Lokalizacja: Małopolska
piszcząca kontrolka pasów bezpieczeństwa jak się tego pozbyć
GVII 1.9 de luxe

zwykłem byłem jeździć bez pasów, a teraz już mnie trafia.
Da się to jakoś wyłączyć ? - bez cięcia kabli?


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 11:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-07-2007, 09:16
Posty: 142
Lokalizacja: Tychy
Można tak :lol:
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 12:54 
Offline

Rejestracja: 26-03-2007, 10:06
Posty: 44
Skąd wziąc takie coś ? Nie wszystkie "zatrzaski" pasuja do GV.

Forte


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 13:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-07-2007, 09:16
Posty: 142
Lokalizacja: Tychy
Pojechałem na szrot a tam jest tego pełno :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 13:45 
Offline

Rejestracja: 26-03-2007, 10:06
Posty: 44
-pawel- pisze:
Pojechałem na szrot a tam jest tego pełno :lol:


Dobrałeś metodą "prób i błędów", czy wiedziałeś z jakiego samochodu wziąc ?

Forte


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 13:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-07-2007, 09:16
Posty: 142
Lokalizacja: Tychy
Znalazłem identyczną jaka jest w GV, na szrocie było kilkanaście rodzajów pasów więc nie było problemu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 20:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2007, 18:02
Posty: 58
Lokalizacja: Małopolska
też tak zrobie to pewne


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 21:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09-12-2007, 15:55
Posty: 90
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zapnij pas za oparciem fotela i gotowe... :D

_________________
Daniel


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-01-2008, 22:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27-07-2007, 19:11
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
:?: A w czym Ci przeszkadza zapięcie pasów :?:

_________________
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-01-2008, 22:20 
Offline

Rejestracja: 26-03-2007, 10:06
Posty: 44
ergie pisze:
:?: A w czym Ci przeszkadza zapięcie pasów :?:

Masz absolutną rację. Ale kiedy pełzasz w korku i chcesz odpiąć na chwile pas aby ..... - a tu przeraźliwy pisk przypomina ci o czy juz wiesz, to sytuacja staje sie mocno dyskomfortowa. Mnie to aż tak nie przeszkadza. Czy wiecie ile takich "piszczałek" jest w samolotach ? :-) I też absolutnie nie można ich wyłaczyć.

Pawel Forte


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-01-2008, 22:24 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4031
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
forte pisze:
ergie pisze:
:?: A w czym Ci przeszkadza zapięcie pasów :?:

Masz absolutną rację. Ale kiedy pełzasz w korku i chcesz odpiąć na chwile pas aby ..... - a tu przeraźliwy pisk przypomina ci o czy juz wiesz, to sytuacja staje sie mocno dyskomfortowa. Mnie to aż tak nie przeszkadza. Czy wiecie ile takich "piszczałek" jest w samolotach ? :-) I też absolutnie nie można ich wyłaczyć.


Ale w GV to pasy można odpiąć stojąc przy włączonym silniku i zacznie piszczeć dopiero poprzekroczeniu pewnej prędkości. Mnie bardziej drażni piszczyk otwartych drzwi... ale to na nowy wątek się nadaje

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-01-2008, 22:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2007, 18:02
Posty: 58
Lokalizacja: Małopolska
dobrałem klamerkę, koszt 5 zł na auto złomie /chyba nie jest od suzuki ale takie samo prawie, dobierałem metodą prób i błędów, kupiłem razem z całym tylnym pasem środkowego pasażera i go odciąłem/. teraz mam spokój - zupełnie inna jazda. dobry pomysł, bo jak w trasę jade to chowam to i zapinam pas.


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-01-2008, 17:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-12-2006, 22:42
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
:szok: Dziwne fanaberie. Pasy sa ostatecznie bezwładnościowe, więc nie wiem jak mogą przeszkadzać w czymkolwiek w trakcie kiedy się siedzi za kierownicą. Ja wogóle ich nie czuję a zapinanie to bezwiedny odruch. Natomiast pamietam jeszcze w Syrence ojca pasy zwykłe, jak w samolocie. Te to rzeczywiście krępowały ruchy :? ale nie było wtedy obowiązku ich zapinania.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-02-2008, 20:14 
Offline

Rejestracja: 29-07-2007, 18:20
Posty: 7
Lokalizacja: kuj-pom
rozepnij kostke pod siedzeniem


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-10-2008, 19:26 
Offline

Rejestracja: 15-10-2008, 17:35
Posty: 2
Lokalizacja: Węgrów
Panowie igracie z własnym życiem !!! W momencie gdy pas jest zapięty uaktywnia się poduszka. Gdy macie nie zapięty pas , a system odbiera że jest inaczej z powodów podanych przez was powyżej, podczas nawet niewielkiego uderzenia fruniecie z głową w stronę otwierającej się poduszki !!! W najlepszym wypadku złamany kręgosłup (w sumie nie wiem czy to jest najgorsze)!!! Zaznaczam że jestem ostatnim który zapina pasy na krótkich odcinkach ale jedynym wyjściem to wyłaczenie sygnalizacji nie zapiętych pasów w serwisie lub u jakiegoś elektryka.


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-10-2008, 19:36 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Do zatrzasku masz poprowadzony kabel. Można go jakoś odpiąć, jak się wie gdzie, albo zastosować sprawdzoną za oceanem metodę:


1) odkręć 2 wkręty dolne pod kierownicą i wyjmij osłonę
2) zobaczysz czarną plastikową skrzynkę na środku, zamontowaną w metalowym wsporniku - odkręć 2 nakrętki (śrubokrętem lub kluczem, chyba 10
3) wyjmij sterownik (z napisem Calsonic Kansai cośtam)
4) zdejmij obudowę, używając śrubokręta
5) znajdź miejsce, w którym jest głośnik na płytce
6) kawałkiem przewodu połącz jego końcówki na krótko, jak tutaj:

http://img.photobucket.com/albums/v479/ ... pic012.jpg

7) zmontuj całosć z powrotem do tzw. kupy i ... po piszczeniu ;)


Ostatnio zmieniony 16-10-2008, 19:40 przez Avalanche, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: 16-10-2008, 19:30 
Offline

Rejestracja: 06-04-2008, 19:30
Posty: 9
Lokalizacja: Wrocław
Jeśli jesteście Panowie nadal zainteresowani jaki "zatrzask" pasuje do GV do podpowiadam, że od Opla. Dzisiaj taki dobrałem na szrocie - idealny :D pozdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-10-2008, 22:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:50
Posty: 155
Lokalizacja: Katowice
Avalanche pisze:
6) kawałkiem przewodu połącz jego końcówki na krótko, jak tutaj:

http://img.photobucket.com/albums/v479/ ... pic012.jpg


Ja bym sie bal tak draznic .....elektrykow. :nono:


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-10-2008, 08:52 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
:lol: "elektryk" mógłby zastosować jakiś odpowiedni opornik. Nie wiemy jakie zdolności ma pytający ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-10-2008, 14:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:50
Posty: 155
Lokalizacja: Katowice
Zwarcie przewodem glosniczka moze (jezeli nie ma zabezpieczenia przeciwzwarciowego) spalic koncowke mocy wzmacniacza.
Dolutowanie opornika rownolegle do glosniczka zwiekszy obciazenie wzmacniacza i moze tylko troche wyciszyc glosnik.
Jak juz sie tam grzebie, to lepiej po prostu wylutowac glosnik, lub chocby jedna jego nozke.


Ostatnio zmieniony 19-10-2008, 23:45 przez etom, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 19-10-2008, 20:10 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12410
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Rzeczowa odpowiedź :)

Ale sposób został sprawdzony i podobno działa ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-10-2008, 23:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-01-2008, 01:50
Posty: 155
Lokalizacja: Katowice
Avalanche pisze:
Ale sposób został sprawdzony i podobno działa ;)

Oczywiscie ze glosnik zamilknie, pytanie tylko czy bedzie ponownie dzialal po usunieciu dolutowanego kabelka :niewiem:


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-12-2013, 19:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-11-2013, 17:09
Posty: 38
Lokalizacja: Szwajcaria
Witam i odgzewam temat. W mojej ksiazeczce obslugi jest napisane ze w zaleznosci od "specyfikacji" wlacza sie; albo migajaca kontrolka + bip, albo sama kontrolka. Przypuszczam wiec ze istnieje "tajemniczy sposob" na przelaczenie z jednego trybu na drugi. Cos w rodzaju tego co istnieje zeby uruchomic samoczynne wlaczanie sie swiatel przy zaplonie. (Przy wlaczonej stacyjce wlaczyc-wylaczyc, w 15 sek., 5 razy swiatla postjowe i 5 razy szosowe.) Kolezanka pozbyla sie bipczenia w Rav4 otwierajac i zamykajac drzwi i cos tam wiecej, juz nie pamieta!

Gdyby ktos sie dowiedzial przy okazji u Suzuki jak to dziala, a jeszcze lepiej zdobyl cala liste tego rodzaju operacji, jestem b. zainteresowany !

_________________
GV II V6 3.2
Pozdrowienia !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]