| Właśnie posłuchałem znajomego i wlałem Elfmatika G3.
 Coś tam na mechanice się znam, (z automatami średnio, jednego udało mi się rozebrać i złożyć) i tak na logikę zazwyczaj jak kończył
 
 się konwerter np to problemy pojawiały się przy gorącej skrzyni, a tutaj problem jest dokładnie na odwrót.
 
 Zastanawiam się jeszcze czy nie byłoby rozsądnym rozebranie płyty selenoidów, bo tam są dodatkowe 4 filterki, a skrzynia od
 
 nowości nie była rozbierana, (przebieg 160.000 km). Dziwnę ale w serwisówce podają wymianę oleju po 160.000 km i to bez
 
 wymiany filtra oleju :-).
 
 Dziś rano było -2 u mnie, odpaliłem samochód, poczekałem aż obroty spadną do 1,100 obr/min, delikatnie przejechałem 500 m,
 
 oczywiście zmiana biegu z 1 na 2 z wyczuciem :-) i w drogę. Po przejechaniu 1 km (temp. płynu 90 stopni) autko chodzi pięknie
 
 zmiana biegów praktycznie nie wyczuwalna.
 
 Pozdrawiam Marcin
 
 
 |