Witam
Różnica między IFR5J11 a IFR6J11 to tylko jeden stopień w "ciepłocie" świecy - wedle starej szkoły piątki dajemy tam gdzie są krótkie trasy silnik nie dogrzany ewentualne problemy z zapalaniem albo auto ma trafić na zimny klimat, "6" tam gdzie jest więcej ciepła ;-) jedne i drugie są irydki i w nieprzyjaznej atmosferze gazowej i tak dostarczą iskrę o odpowiedniej energii. Z dawnych czasów: przyjeżdżali ludzie z prawie nowymi cinquecento 900 "panie na mrozie ciężko pali" fabrycznie były montowane na włoski klimat - Vline2 czyli NGK BPR6E nie robiłem nic poza zmianą na Vline6 czyli BPR5E, po tygodniu "panie coś pan zrobił to auto nigdy tak dobrze nie paliło"

wystarczyło popatrzeć na świece:
Do rzeczy: jeśli stara świeca była IFR6 i nie była "ciemna" to zostawić 6 i nie zmianiać na 5, jeśli stara była 5 i nie były nadmiernie nadpalone elektrody nie zmianać. Mechanik / gazownik przy wymianie powieniem popatrzeć na stare świece i będzie wiedział co robić.
pozdrawiam
P.S. świece do LPG mają w przypadku zwykłych świec mniejszą przerwę niż założył producent pojazdu aby w atmosferze LPG zachować bezpieczne dla reszty układu zapłonowego (cewek/fajek itp) napięcie. Świece irydowe same w sobie już załatwiają tę sprawę.