Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Grand Vitara 2012 - 2016 https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=9987 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | ben [ 31-08-2012, 12:52 ] |
Tytuł: | |
No i moze wywalili ta przedpotopowa nawigacje strzalkowa .... he, he pozdr |
Autor: | MarekC [ 31-08-2012, 15:44 ] |
Tytuł: | |
Ale 2H nie dołożyli do skrzynki rozdzielczej, jak np. w Pajero ? Jest 6-ty bieg ? ![]() |
Autor: | xcracing [ 31-08-2012, 17:12 ] |
Tytuł: | |
Niewątpliwie sylwetka Grand Vitary jest ponadczasowa ale nie ukrywam, że liczyłem już na nowy model. Taki lifting to ze dwa - trzy lata temu powinien być ![]() |
Autor: | klemens [ 31-08-2012, 21:46 ] |
Tytuł: | |
Wynika z tego, że zmieniono akurat to, co zmiany nie wymagało. Nie kupiłem w końcu GV ze względu na SILNIK (wraz ze skrzynią biegów). I w benzynie i w dieslu. Widać, nie miała nigdy GV szczęścia do silników i nie ma go dalej... |
Autor: | leniwiec [ 31-08-2012, 22:06 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Taki lifting to ze dwa - trzy lata temu powinien być Hmm wg mnie lifting zapodają kiedy przestaje się sprzedawać dany model,więc to dobrze swiadczy o GV II ![]() Cytuj: . Widać, nie miała nigdy GV szczęścia do silników i nie ma go dalej...
Rozwiń myśl... ![]() |
Autor: | klemens [ 31-08-2012, 23:07 ] |
Tytuł: | |
A cóż tu rozwijać? Choćby ostatnia wersja GV: Albo rachityczny, słaby, przestarzały i awaryjny diesel, dobity beznadziejną skrzynią biegów. Albo wyjący (chyba o więcej mocy i momentu) benzyniak 2.4. Gdyby chociaż miał skrzynię szóstkę, bez tego wibrującego lewarka... Tak mi się to auto podoba ale jak odpalam silnik i ruszam... to jednak nie. |
Autor: | xcracing [ 01-09-2012, 07:28 ] |
Tytuł: | |
leniwiec pisze: Cytuj: Taki lifting to ze dwa - trzy lata temu powinien być Hmm wg mnie lifting zapodają kiedy przestaje się sprzedawać dany model,więc to dobrze swiadczy o GV II ![]() Cytuj: . Widać, nie miała nigdy GV szczęścia do silników i nie ma go dalej... Rozwiń myśl... ![]() Też uważam, że to dobrze świadczy o samym samochodzie, bo sylwetka jest tak dobra, że się pewnie bali coś ruszać żeby nie zepsuć. Jednak w obecnych czasach samochody tej klasy szybciej ewaluują (pomijając niszowe samochody) Ja poprostu chciałbym widzieć jakieś nowe, fajne pomysły Suzuki na Vitarkę ![]() |
Autor: | miskov9933 [ 01-09-2012, 10:51 ] |
Tytuł: | |
xcracing pisze: Ja poprostu chciałbym widzieć jakieś nowe, fajne pomysły Suzuki na Vitarkę
![]() Ja też, choć jeśliby miało to być coś pokroju Qashqaia, czy innego przednionapędowego stwora to niech już lepiej zostanie jak jest ![]() |
Autor: | Wrolo [ 07-09-2012, 22:51 ] |
Tytuł: | |
Sylwetki - na szczęście nie zmienili ![]() Dla pozostałych niecierpliwych - ten lift potrwa ok. 1,5 roku - GVIII będzie zaprezentowana w okolicach 2 połowy 2013 roku ![]() |
Autor: | klemens [ 08-09-2012, 06:23 ] |
Tytuł: | |
Powtarzam się ale dla mnie wygląd GV2 jest powalający. Jakikolwiek lift może go tylko popsuć. Kilka razy podchodziłem do kupna GV2 i zawsze było tak: z zewnątrz - kupuję; po wejściu do środka - no, niech będzie... ; po odpaleniu silnika - no, nie wiem... ; po przejechaniu paru km - nie kupuję. Jednak na ulicy do tej pory za każdą GV obejrzę się. ![]() |
Autor: | new [ 08-09-2012, 09:23 ] |
Tytuł: | |
No całkiem niezła. Zgodzę się z leniwcem, że niedługo po liftingu zazwyczaj wypuszczany jest nowy model i oby w tym przypadku było tak samo. Wygląd GV nadal może się podobać, choć jest na rynku już tyle lat bez żadnej zmiany. Ja jednak mam nadzieje, że w Suzuki coś ruszy, coś się przełamie i od czasu nowego SX4 lub nowej GV zacznie w końcu walczyć z innymi producentami na tym samym poziomie bądź wyższym, bo na razie jest jakieś 10 lat za innymi zwłaszcza jeśli chodzi o silniki, wnętrze czy o jakość wykonania, bo jeśli chodzi o wygląd to jest nawet dobrze, Suzuki prezentują się nawet nieźle (choć lifting Splasha to dla mnie porażka, ale to inny temat.) Tak czy inaczej mam nadzieje, że w przyszłości Suzuki będzie w końcu kojarzony z marką produkującą dobrze wykonane i komfortowe samochody na poziomie innych marek XXI w. |
Autor: | Avalanche [ 08-09-2012, 11:06 ] |
Tytuł: | |
new pisze: Ja jednak mam nadzieje, że w Suzuki coś ruszy, coś się przełamie i od czasu nowego SX4 lub nowej GV zacznie w końcu walczyć z innymi producentami na tym samym poziomie bądź wyższym, bo na razie jest jakieś 10 lat za innymi
Coś w tym jest. Kiedy SX4 wyszedł, takie rzeczy jak system bezkluczykowy nie występowały w tym przedziale cenowym (chyba oprócz najwyższej wersji Micry). Samochód był w 2006 roku pod względem wyposażenia powyżej standardu, ale teraz znalazł się w ogonie. GV była mniej więcej na poziomie wyposażenia innych, a teraz jest też z tyłu. Wszystko przez Koreańczyków Południowych ![]() Miejmy nadzieję, że to zmieni się z nowymi generacjami GV (pod koniec 2013) i SX4 (w połowie 2013). No i te diesle. Fiatowski jest OK, więc czekam z niecierpliwością na kontynuację współpracy i zakończenie umowy z Renault (o ile nie wezmą czegoś nowoczesnego ze stajni Nissan/Renault). |
Autor: | new [ 08-09-2012, 13:20 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pewnie masz rację, jednym z ważniejszych konkurentów dla Suzuki, z resztą nie tylko dla Suzuki jest Kia i Hyundai. Po prostu świetnie patrzeć jak koreańskie firmy robią postępy. Dzisiejsze koreańce są przepiękne np. nowy Cee'd czy Hyundai I40. No postawić sobie Passata przy I40 to jak porównywać Niemkę z Polką ![]() Co do Suzuki, kiedy wypuścili w końcu auto na dzisiejsze czasy dość dobre (Kizashi) które dobrze wygląda i ma dobre wnętrze to zażądali za niego absurdalnych pieniędzy, dlatego się nie sprzedaje, a szkoda. Po prostu Kia i Hyundai robią auta świeże, dobre i dość atrakcyjne cenowo, choć nie aż tak jak dawniej, no w końcu skok jakościowy i stylistyczny jest ogromny, a Suzuki stojąc w miejscu zostaje w tyle, i nie zmieni tego bogate wyposażenie standardowe np. w Splashu ani liftingi, tu trzeba porządnego KOPA tak jak w Korei, a w końcu zaczną sprzedawać więcej aut bo w porównaniu z Koreą i innymi markami to jest blado. Najsłabsze dochody w poprzednim roku miały: koncern PSA, Mitsubishi i Suzuki. |
Autor: | leniwiec [ 09-09-2012, 07:10 ] |
Tytuł: | |
Jak to nie ma dobrych silników a 2,7 V6 a 3,2 V6 ![]() ![]() |
Autor: | mrquad [ 09-09-2012, 08:03 ] |
Tytuł: | |
Strasznie paliwożerne. Dobre silniki u konkurencji ( skoro jestesmy przy samochodach Kia i Hyundai ) to 1.6 CRDi 128KM, 1,7 CRDi 136KM, 2,2 CRDi 195-197 KM Z pewnością brakuje takich Suzuki Ps. 1,6 CRDi mam w Vendze już nawet zmieniałem mapę silnika na 155 KM 1,7 CRDi jeździłem Optimą i był naprawdę fajny 2,2 CRDi jeździłem jak zastanawiałem się nad zmianą Carnivala i są teraz takie z floty po Euro za 89 tys. Gdyby ten ostatni znalazł się w GV............rewelacja |
Autor: | new [ 09-09-2012, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Do: mrquad Ja właśnie posiadam takiego Carnivala tylko z 09r. Auto bardzo wygodne i ogromne ale to nie forum Kii więc nie będę się rozpisywał. Co do silnika to ja mam 2.9 CRDi 185KM, radzi sobie nieźle (ma chip) ale brakuje 6 biegu, w tym po lifcie jest już silnik 2.2 z 6 biegową skrzynią i to pewnie jest lepsza opcja. Te z Euro floty to ciekawa propozycja bo jednak mały przebieg i niższa cena. |
Autor: | mrquad [ 09-09-2012, 12:59 ] |
Tytuł: | |
Miałem takiego z automatem ( zmieniłem mapę na 200KM ), ale sprzedałem, bo chciałem z tym silnikiem 2.2 Szkoda, że Suzuki nie ma takich nowych silników, chociaż też można podłubać w tych dieslach. Jamnikowi wrzuciliśmy 100KM i teraz chodzi ![]() |
Autor: | leniwiec [ 10-09-2012, 06:20 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Strasznie paliwożerne.
Czy ja wiem?Jeździłem 2,7 V6 2007r spalanie max 16lpg i trzeba powiedzieć,że auto z tym silnikiem jedzie ![]() Każdy by chciał mieć super osiągi i spalanie poniżej 10 ![]() |
Autor: | Mcgyver [ 10-09-2012, 06:28 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem każdy kto kupuje takie auto musi się liczyć z tym że nie będzie mu paliło 5L. Zasada jest prosta stać cię na auto - stać i na paliwo. Nie przekonują mnie argumenty że czyjeś auto pali np. 4.7L. Zobaczymy co będzie zimą jak zawieje drogi. Vitara choćby ze spalaniem 12L bedzie jechac a taki ekonomiczny "wózek" będzie trzeba pchać. |
Autor: | mrquad [ 10-09-2012, 07:49 ] |
Tytuł: | |
Przecież czasy średniej pojemności silników o apetycie smoka odchodzą powoli w niepamięć. Silnik 2-2.5 ltra diesel lub 1,6-2 litry benzyna turbo z mocami w granicach 200 KM i momentem 400- 500Nm dla diesla i 250-300Nm dla benzyny to teraz norma i tego Suzuki brakuje. Wystarczy zobaczyć nowe silniki BMW i przekonać się, że spalanie 6-8 litrów przy mocach na poziomie 200-250 KM jest możliwe ( oczywiście pomijam autostrady i prędkości od 160 w górę ). Nikt nie pisze tutaj o GV z litrowym silnikiem Forda, bo i byłoby to bez sensu, piszemy o brakach w nowoczesnych rozwiązaniach za którymi Suzuki chyba ma problem nadążyć. |
Autor: | HOQS [ 10-09-2012, 08:53 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie GV z np. 1.4 TSI to trochę jak VW Amarok z Biturbo - na pewno jest rozchwytywany w RPA..., każdy tam marzy o podróży 1000 km bezdrożami takim wynalazkiem .... z dala od assistance ![]() Mam silnik 2.4 i mi pasuje, nie chcę turbo bo to wysilanie silnika, które wpływa na trwałość i generuje dodatkowe koszty, tak samo jak koła dwu-masowe, wtryski, skomplikowana elektronika itd. Chciałem ładnie wyglądającego dinozaura i znalazłem ![]() I umówmy się obecnie GV jest co najmniej w dobrej cenie (jak dobrze wyposażona dacia duster ![]() |
Autor: | mrquad [ 10-09-2012, 14:00 ] |
Tytuł: | |
HOQS pisze: Jak spełnią wasze życzenia na pewno tak nie będzie.
Niekoniecznie, silniki pochodzą z masowej produkcji i wystarczy zmienić dostawcę, z pewnością nie będzie drożej niż obecnie. Oczywiście nie ma co porównywać cen z drugiej strony oceanu, ale to inny temnat |
Autor: | leniwiec [ 11-09-2012, 07:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 1,6-2 litry benzyna turbo z mocami w granicach 200 KM i momentem 400- 500Nm
... i żywotnością 150kkm ![]() |
Autor: | mrquad [ 11-09-2012, 07:54 ] |
Tytuł: | |
Tutaj duże znaczenie ma sposób uzytkowania i przeglądów |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |