Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Drifting N. Grand Vitarą z kontrolą trakcji https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=9132 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gienek [ 16-02-2012, 07:22 ] |
Tytuł: | Drifting N. Grand Vitarą z kontrolą trakcji |
Witam Moja ma wszystko co producent oferuje ![]() Który bezpiecznik wyciągnąć, żeby wciąż było fajnie? |
Autor: | leniwiec [ 16-02-2012, 07:49 ] |
Tytuł: | |
Nr 20 10A ABS/ESP Do driftu lepiej nadaje się GV I bo można na samym tyle śmigać ![]() GVII z uwagi na stały napęd na 4 koła nie radzi sobie już tak dobrze ![]() |
Autor: | majki12 [ 16-02-2012, 09:29 ] |
Tytuł: | |
II też daje fajnie rade na przód ma tylko 30 procent więc wymaga tylko troche pomocy przy pierwszym zarzuceniu i jest GIT! |
Autor: | Wunsch [ 16-02-2012, 18:31 ] |
Tytuł: | |
majki12 a gdzie Ty wyczytałeś, że na przód idzie tylko 30% mocy? |
Autor: | marirus [ 16-02-2012, 20:28 ] |
Tytuł: | |
Wunsch pisze: majki12 a gdzie Ty wyczytałeś, że na przód idzie tylko 30% mocy?
Może w radiu pisali ![]() |
Autor: | Gienek [ 16-02-2012, 21:01 ] |
Tytuł: | |
no to jutro próba... jest tyle śniegu że można z blokadą, a to teoretycznie powinno pogłębiać ślizgi na wirażach |
Autor: | Wunsch [ 16-02-2012, 21:39 ] |
Tytuł: | |
marirus ![]() ![]() Gienek moja nie ma ESP i bokiem jeździ się pięknie. Wcale nie trzeba dużo zachodu, żeby tył pogonić, ale na pierwszy raz lepiej nie ćwicz na drogach publicznych. ![]() Na 4H lock będzie Ci trudniej wprowadzić auto w poślizg, bo przód i tył dostanie tyle samo mocy w przeciwieństwie do 4H. |
Autor: | Cordoba_2004 [ 18-02-2012, 16:20 ] |
Tytuł: | |
boczna pusta droga i można cuda czynić oczywiśćie na małej prędkości i z rozsądkiem |
Autor: | Wunsch [ 18-02-2012, 17:07 ] |
Tytuł: | |
Cordoba_2004 albo jakiś plac ![]() |
Autor: | Cordoba_2004 [ 18-02-2012, 18:12 ] |
Tytuł: | |
albo placyk ![]() ![]() |
Autor: | Wunsch [ 18-02-2012, 18:19 ] |
Tytuł: | |
Cordoba_2004 dokładnie. ![]() |
Autor: | Gienek [ 21-02-2012, 06:16 ] |
Tytuł: | |
W prawym górnym rogu skrzynki są dwa bezpieczniki - bodajże 2 i trzeci od góry - opisane na wewnętrznej stronie pokrywy skrzynki jako "ABS".... pierwszy od góry wyłącza pompkę ABS i system, który odpowiada za mulenie wtrysków przy ESP, ale konsekwencją jest też to, że auto nie przyśpiesza płynnie i najdelikatniejsze wciśnięcie gazu powoduje szarpnięcie. poza tym migają kontrolki napędów, więc przypuszczam, że nie da się ich wtedy przełączać. Wyciągnięcie bezpiecznika tego niżej powoduje wyłączenie samej pompki ABS. Napędy nie migają i przymulacz ESP działa, auto przyśpiesza normalnie, lecz przy mniej śliskiej nawierzchni siłą rzeczy trudniej wprowadzić je w poślizg /trzeba więcej do pieca dokładać/. Reasumując rozwiązaniem jest wyciągnięcie tego niżej. Można by zrobić taki przełącznik w kabinie, bo w terenie system jest jednak niezastąpiony. Dodam, że moja jest w dieslu. Ps. Zabawa fajna, można pełne okręgi ślizgać, w łukach dużo stabilniejszy ślizg w porównaniu do auta z napędem na jedną oś. Po zabawie lepiej wrócić do "oryginału", w warunkach drogowych bez ABSu jest niebezpiecznie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |