Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
instalacja gazowa GV 2,0 - 2006r. - Warszawa https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=8909 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | tomko [ 09-01-2012, 13:52 ] |
Tytuł: | instalacja gazowa GV 2,0 - 2006r. - Warszawa |
Witam! Chce założyć instalacje gazową do GV 2,0 2006r. Kolega Skyline chwalił instalkę BRC. Mam na oku warsztat Czakram w Wawie. Jakie warszataty polecacie w Warszawie. Tomek |
Autor: | medyk88 [ 10-01-2012, 14:46 ] |
Tytuł: | |
ja dostałem taką ofertę, kilka osób znam które założyły tam lpg i było git (oferta jak zastanawiałem sie nad zakupem GV czyli ok 6 miesiecy temu) Witam Pana. Do samochodu suzuki z silnikiem 2,0 140 KM mogę zaproponować trzy instalacje wtrysku sekwencyjnego gazu. 1) Instalacja Landirenzo Omegas z reduktorem dwustopniowym IG1 w cenie 3900 zł. Gwarancja - 24 miesiące bez limitu przebiegu. Okresy między przeglądowe to 15 tyś km. 2) Instalacja Stag 300 PLUS z reduktorem zavoli lub AC i wtryskiwaczami MagicJet w cenie 2800 zł lub z wtryskiwaczami Hana w cenie 3000 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące, gwarancja mechaniczna 12 miesięcy lub 20 000 km. Okresy między przeglądowe to 10 tyś km. 3) Instalacja Stag 300 Premium z reduktorem koltec lub AC i wtryskiwaczami Hana w cenie 3300 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące, gwarancja mechaniczna 12 miesięcy lub 20 000 km. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km. Do suzuki 2,7 mogę zaproponować: 1) Instalacja Landirenzo Omegas z reduktorem dwustopniowym IG1 w cenie 4700 zł. Gwarancja - 24 miesiące bez limitu przebiegu. Okresy między przeglądowe to 15 tyś km. 2) Instalacja Stag 300 PLUS z reduktorem KME i wtryskiwaczami MagicJet w cenie 3400 zł lub z wtryskiwaczami Hana w cenie 3900 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące, gwarancja mechaniczna 12 miesięcy lub 20 000 km. Okresy między przeglądowe to 10 tyś km. 3) Instalacja Stag 300 Premium z reduktorem KME i wtryskiwaczami Hana w cenie 4400 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące, gwarancja mechaniczna 12 miesięcy lub 20 000 km. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km Serdecznie zapraszam. -- Marek Szenfeld MIGAZ-S Montaż i serwis instalacji LPG Legalizacja zbiorników LPG i CNG ul. Modlińska 264a 03-152 Warszawa tel.22 819-07-22 kom. 509-385-720 NIP. 524-179-90-59 www.migaz-s.com.pl PeKaO s.a. 19 1240 2034 1111 0000 0306 9299 |
Autor: | tomko [ 10-01-2012, 22:19 ] |
Tytuł: | |
Na jaka instalację z tych trzech się decydowali ? |
Autor: | leniwiec [ 11-01-2012, 06:27 ] |
Tytuł: | |
Kolego najlepsza konfiguracja do Twojego silnika to: Stag 300+ Reduktor AC Wtryski Hana H2000 Wiadomo landi renzo to też górna półka,kwestia tego,czy chcesz dopłacić różnice-moim zdaniem nie warto.... ![]() |
Autor: | medyk88 [ 11-01-2012, 08:33 ] |
Tytuł: | |
tomko pisze: Na jaka instalację z tych trzech się decydowali ?
stag300 |
Autor: | tomko [ 12-01-2012, 11:20 ] |
Tytuł: | |
A warto brać BRC Sequent 24 ? Wiem że te instalacje też się cieszą dobrą opinią wśród uzytkowników GV. Na BRC daja 2 lata gwraancji bez limitu km. Czy niezbędna jest lubryfikacja bo też słyszałem różne opinie z przewagą tych na nie... Pozdrawiam |
Autor: | Wunsch [ 12-01-2012, 13:43 ] |
Tytuł: | |
tomko czy weźmiesz brc, czy inną ale dobrą to nie ma większego znaczenia. Jak Ci spaprają montaż to nawet super komponenty instalacji tego nie zniwelują. Lubryfikacja nie wiele daje. Może minimalnie opóźnia zużywanie się zaworów. Ale to nie jest do końca pewne. Ważniejsze jest regularne i dokładne regulowanie zaworów. Te silniki mają tendencję do kasowania luzów i tyle (rozwiązuje to wymiana gniazd i zaworów na utwardzone). Ja w swojej mam lubryfikację. Jeszcze jedno. Wydaje mi się, że problemem obecnych systemów lubryfikacyjnych nie jest olej, tylko nieprecyzyjny sposób jego rozprowadzania. |
Autor: | leniwiec [ 13-01-2012, 08:39 ] |
Tytuł: | |
Z tego co piszą na forum lpg wynika,że lubryfikacja to zbędny dodatek ![]() |
Autor: | tomko [ 13-01-2012, 14:48 ] |
Tytuł: | |
A co lepiej wybrać ? Instalacja Stag 300 ISA2 z reduktorem AC lub KME i z wtryskiwaczami Hana w cenie 3100 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące, gwarancja mechaniczna - 12 miesięcy lub 20 000 km. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km. czy system Sequent 24 firmy BRC Co byście wybrali ??? |
Autor: | leniwiec [ 14-01-2012, 09:14 ] |
Tytuł: | |
Ja wybrałbym pierwszą konfigurację-koniecznie z reduktorem AC... to sprawdzony set-up sam na takim jeżdżę ![]() Brc jest ok,ale ewentualne koszty podzespołów po gwarancji są wysokie.... Poza tym wtryski HANA można ładnie schować pod obudowe,a z wielgahną listwą brc,może już nie być tak łatwo... ![]() |
Autor: | waldis [ 14-01-2012, 18:13 ] |
Tytuł: | |
Przebiegi między przeglądami dla BRC Sequent 24 to 15000 km. Ja do swojej (w SX-4) będę dokładał lada dzień smarowanie zaworów benzyną: viewtopic.php?p=74684#74684 |
Autor: | Wunsch [ 15-01-2012, 15:09 ] |
Tytuł: | |
waldis uważasz, że to smarowanie benzyną coś da? |
Autor: | waldis [ 15-01-2012, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Pojęcia nie mam. Biorąc pod uwagę, że silnik był projektowany pod Pb 95, to mu nie zaszkodzi ![]() Jak będzie ![]() Pożyjemy, zobaczymy. |
Autor: | Wunsch [ 15-01-2012, 22:17 ] |
Tytuł: | |
waldis moja instalacja nie ma takiej opcji (tak przypuszczam). Co do skuteczności lubryfikacji na wyższych obrotach rzeczywiście tak jest. Mam jednak obawy, że ten dodatek benzynowy nie wiele poprawi. ![]() Ile kilometrów zrobiłeś już na lpg? |
Autor: | leniwiec [ 16-01-2012, 06:52 ] |
Tytuł: | |
Sorry,ale niech mi ktoś wytłumaczy,co ma dać ta cała lubryfikacja,tudzież podawanie Pb razem z lpg ![]() ![]() Co to niby ma smarować ![]() ![]() |
Autor: | Wunsch [ 16-01-2012, 10:06 ] |
Tytuł: | |
leniwiec może smarowanie to trochę złe określenie. Chodzi o zabezpieczenie zaworów i gniazd zaworowych przed przedwczesnym zużyciem. |
Autor: | leniwiec [ 16-01-2012, 11:20 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe,wydawało mi się,że lubryfikacja jak sama nazwa wskazuje oznacza smarowanie... ![]() Poza tym w jaki sposób ma to zabezpieczyć zawory przed wcześniejszym zużyciem ![]() Rozumiem jeszcze zawory ssące,ale to wydechowe się wypalają,przy tej temperaturze która tam panuje,to nic im nie pomorze,bo i tak zdąży się wszystko spalić wraz z mieszanką w komorze spalania... Przyczyną wypalania gniazd najczęściej jest zbyt uboga mieszanka na gazie,która podnosi już i tak wyższą temperaturę w komorze spalania... ![]() |
Autor: | Wunsch [ 16-01-2012, 11:35 ] |
Tytuł: | |
leniwiec pisząc smarowanie miałem na myśli to, co sam wyżej napisałem - "smarowanie benzyną". Lubryfikacja oczywiście oznacza smarowanie po polsku. ![]() ![]() A co do GV i chyba ogólnie silników Suzuki to mają "miękkie" zawory i gniazda zaworowe. Nawet poprawanie ustawiony skład mieszanki nie zniweluje tego przyspieszonego zużycia. Jednyna rada wymienić zawory i gniazda zaworowe na utwardzone (jak się zużyją). |
Autor: | leniwiec [ 16-01-2012, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Gdzieś czytałem ,że zrobiłeś 100kkm na lpg i potem remoncik głowicy-to prawda ?? Ciekawe,czy w starszych modelach zastosowano lepsze materiały... ![]() |
Autor: | Wunsch [ 16-01-2012, 15:40 ] |
Tytuł: | |
leniwiec nawet mniej, bo ok. 80-90 kkm. Ale to nie do końca jest tak. Na szysbszy remont złożyło się parę czynników. Od remontu na gazie mam już ok. 120 kkm i ciągle jest dobrze. ![]() W starszej GV była hydrauliczna regulacja luzów i podobno jeździły bezproblemowo na lpg. |
Autor: | tomko [ 16-01-2012, 20:02 ] |
Tytuł: | |
Z portalu OKGAZ http://www.okgaz.pl/ekspert-radzi/48-ek ... lacja.html Krzysztof Rodels: W przypadku tego samochodu nie ma przeciwwskazań co do montażu instalacji gazowej. Po montażu należy zwracać uwagę na luzy zaworowe, może wystąpić konieczność częstszej ich regulacji niż w przypadku zasilania benzynowego. System lubryfikacji w tej jednostce napędowej nie spełni swojego zadania , ponieważ ta jednostka napędowa ma tendencję do ograniczania luzu zaworowego. Dlatego wymagana jest jego okresowa kontrola. |
Autor: | waldis [ 16-01-2012, 20:29 ] |
Tytuł: | |
Wunsch pisze: ...nawet mniej, bo ok. 80-90 kkm. ...
To ja byłem lepszy ![]() Wracając do dodawania benzyny do lpg, to ma to powodować jeszcze podobno obniżenie temperatury spalania w cylindrach. |
Autor: | Wunsch [ 16-01-2012, 22:21 ] |
Tytuł: | |
waldis jeśli masz wymienione zawory na utwardzone a nie oryginalne to powinno być już dobrze. Ja się ostatnio dowiadywałem i okazało się, że przy remonocie założyli mi oryginalne zawory, bo innych wtedy nie mogli dostać. Facet powiedział mi, że gdybym miał utwardzone zawory tak, jak gniazda to problem zostałby wyeliminowany definitywnie. A co do regulacji to widzę, że w większośći pokutuje nie informowanie przez ASO, albo tak jak u mnie niedokładne regulowanie zaworów (sam sprawdzałem po ASO zaraz po przeglądzie - porażka ![]() tomko widziałem tą opinię. Właśnie dla mnie jest ona teraz na czasie, bo ojciec rozważa zagazowanie swojej GV 3d i w rozmowie wyszła nam kwestia lubryfikacji. Montować, czy nie? |
Autor: | tomko [ 17-01-2012, 08:47 ] |
Tytuł: | |
Ja nie bede montował lubryfikacji. Czy ktoś miał do czynienia z warsztatem ALLTOP na Chodeckiej w Warszawie. Jest obok Nowotczyńskiego wymieniany jako autoryzowany warsztat STAGa. Co sądzicie o zamontowaniu zbiornika toroidalnego pionowego. Troszke lepiej jest wpasowany w bagaznik i zajmuje mniej miejsca z racji pionowego ustawienia. |
Autor: | leniwiec [ 17-01-2012, 11:22 ] |
Tytuł: | |
Pionowy toroid-fajny pomysł,ale chyba tylko Irene robi takie zbiorniki... ![]() O reszcie poczytaj na : http://lpg-forum.pl/ |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |