| Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/  | 
|
| GV II 2.0 16V korek oleju a obroty https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=8146  | 
	Strona 1 z 1 | 
| Autor: | konrad1983 [ 21-06-2011, 19:09 ] | 
| Tytuł: | GV II 2.0 16V korek oleju a obroty | 
Witam Po odkręceniu korka oleju na pracującym silniku obroty spadaj, praktycznie auto gaśnie po chwili. Z tego co się orientuje niektóre modele tak mają, w zależności od konstrukcji układu dolotowego, ale słyszałem też ze może być kompresja wywalona. Czy w silniku J20A to normalne zjawisko??  | 
	|
| Autor: | Marcin74 [ 25-06-2011, 21:47 ] | 
| Tytuł: | Re: GV II 2.0 16V korek oleju a obroty | 
konrad1983 pisze: Witam 
Po odkręceniu korka oleju na pracującym silniku obroty spadaj, praktycznie auto gaśnie po chwili. Z tego co się orientuje niektóre modele tak mają, w zależności od konstrukcji układu dolotowego, ale słyszałem też ze może być kompresja wywalona. Czy w silniku J20A to normalne zjawisko?? Sprawdzę w środę to Ci powiem, ale nie sądzę aby tak zachowywał się silnik.  | 
	|
| Autor: | STECU [ 28-06-2011, 08:27 ] | 
| Tytuł: | |
w mojej vitarze jak odkręce korek to obroty nawet lekko przyśpieszają a nie spadają....więc nie wiem czy u ciebie jest dobrze czy u mnie<mysli>  | 
	|
| Autor: | konrad1983 [ 30-06-2011, 22:30 ] | 
| Tytuł: | |
wiec sprawa jest taka, że pokazał mi to znajomy handlarz, ale zaciekawił go to i zapytał mechanika, który stwierdził ze jest dobrze jak sie tak dzieje. Ja szukając info w sieci znalazłem iż w niektórych silnikach tak sie dzieje gdy łapie lewe powietrze, odkręcasz korek i przez odmę do dolotu dostaje sie powietrze z pominięciem przepływomierza. Może masz inny silnik, ja mam J20A i obroty spadają, o jakieś 100. Może u Ciebie przepływomierz mierzy, a ciągnąc powietrze przez korek omija opór filtra i dlatego rośnie.  | 
	|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/  | 
|